Ik snap niet welke hoofdaansluiting ik heb.
Ik heb dit soort dingen nog nooit eerder gedaan.
Ene kant van de kamer heb ik foto 1
Dan heb ik aan de andere kant
Ik snap niet wat de ene en de ander is.
Kan iemand mij alsjeblieft er mee helpen.
Groet,
Thomas Elzinga
Hi
@Thomeck94, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis. Ik geef je graag meer informatie! 🙂
De eerste foto ziet er uit als een wandcontactdoos en is waarschijnlijk de juiste aansluiting. De tweede foto is een coax aansluiting en dit is een techniek die wij niet gebruiken. Je kan de modem het beste rechtstreeks aansluiting op je ISRA-punt (de hoofdaansluiting), deze
ziet er ongeveer zo uit. Ik vermoed dat de aansluiting op de eerste foto aan is gesloten op je ISRA-punt en dat je hier de modem dus ook op aan kan sluiten.
Hallo,
Ik heb paar brieven gekregen, daar staat op 8 mei dat ik hem kan aansluiten T-Mobile thuis .. en op de site staat vanaf 1 mei. Wat moet ik geloven?
Hallo,
Ik heb een eigen modem en heb de modem van T-Mobile niet nodig, en om later de gezeik met modem terugsturen wil ik dit voor de oplevering voorkomen. Hoe regel ik dit?
Groet
Hi @RicardoW90, ik heb het voor je nagekeken en er lijkt iets niet helemaal goed te gaan met de toevoeging van het huisnummer op jouw adres. Is hier inmiddels al meer duidelijkheid over? Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!
@Sathumax Ik ben bang van niet 🙂 Je ontvangt altijd een modem bij je bestelling. Mocht je deze neit gebruiken dan lekker in de doos laten zitten en op een veilige plek neerzetten met een sticker met in grote letters 'T-Mobile Thuis' er op zodat je hem terug kan sturen mocht je ons ooit verlaten maar daar gaan we natuurlijk niet van uit! 😉
kan ik de App ook in Turkije gebruiken?
Ik heb geen internet thuis, heb alles geprobeerd
@waeldan1 Er is op dit moment een algemene storing, er wordt inmiddels aan gewerkt...
Groet, Folkert
Een tijdje geleden heeft de installateur een wifi versterker aangesloten. Hij verzekerde mij dat ik hetzelfde wachtwoord hiervoor kon gebruiken als mijn eerste wifi kanaal. Maar helaas werkt dit niet. Zou iemand contact kunnen opnemen met mij om dit op te lossen. Want nu heb ik niet veel aan de versterker.
Groet Maryse
Hey
@MarysevM,
Dat is vreemd! Als het goed is zou je hetzelfde wachtwoord moeten kunnen gebruiken als op je modem. Hoe is je versterker aangesloten op je modem? Bekabeld of draadloos?
Wanneer je versterker bekabeld is aangesloten dan kan het inderdaad zijn dat je een ander wachtwoord ingesteld hebt gekregen.
Als je versterker draadloos is aangesloten dan kun je op het WPS knopje drukken, je versterker neemt dan automatisch hetzelfde wachtwoord over van je modem.
De versterker is inderdaad bekabeld aangesloten. Dus dan is de volgende vraag, hoe kom ik aan een wachtwoord?
Hi
@MarysevM, als je zelf geen wachtwoord in hebt gesteld dan is het standaard wachtwoord user/user of je vindt hem op de sticker achter op je modem. Op onze website vind je hier ook een
stap-voor-stap uitleg voor! 🙂
Hi
@MarysevM, als je zelf geen eigen wachtwoord in hebt gesteld dan is de inlog standaard user/user of de inlog die op de sticker van je modem staat. Op onze website vind je hier ook een
stap-voor-stap uitleg voor! 🙂
Ik heb sinds 21-06-2019 tmobile thuis 2 weken niets aan de hand maar na die 2 niets meer, geen internet telefoon en tv.
Ik wil per direct mijn abbo opzeggen mar dat kan niet?????
Geen zin in standaard riedeltjes ik ben het zo zat.
Gezegde schoenmaker blijf bij je lees.
Mobiel zijn jullie echt een van de beste maar de rest.....
Hi @cheetah1985, ik heb meteen met je meegekeken en zo te zien is er een probleem met de verbinding vanaf de centrale naar jouw adres. Dit is inderdaad geen reden om je abonnement kosteloos op te kunnen zeggen (opzeggen kan natuurlijk altijd maar in dit geval brengen we dan kosten in rekening). Uiteraard gaan we er wél voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent en er staat vandaag een monteur van de netbeheerder gepland. Ik heb er alle vertrouwen in dat de monteur het oplost!
Hi Brain leuk dat ik nu antwoord krijg van je, maar ik heb afgelopen maandag 15-07-2019 telefonisch alles opgezegd zij vertelde mij dat dat niet kan omdat het probleem nog niet was opgelost.
Ik heb daarna aangetekent per brief opgezegd. Aangezien dat jullie mij niet de diensten waarvoor ik naar jullie toe ben gegaan kunnen leveren sta ik volkomen in mijn recht. En wat de kosten betreft die hebben ze nooit genoemd omdat ik niet op kon zeggen.
Hi @cheetah1985, als we de storing echt niet op kunnen lossen dan sta je zeker in je recht. Maar aangezien we nog niet zover zijn is er van kosteloze opzegging geen sprake. Mocht je er echt op staan dan kan het natuurlijk maar we brengen dan kosten in rekening voor de termijn waarin je jaarcontract nog zou lopen. In de meeste gevallen zou ik je dit dus niet aanraden gezien de kosten die hier bij komen kijken.
Kan u mijn vast bellen uitzetten
Hi
@hphilippen, bedankt voor je berichtje op onze Community! Ik heb gelijk je abonnement erbij gepakt, en zo te zien ben je via de chat al geholpen door één van mijn collega's. Fijn!
Sinds gister 't mobile thuis, 2 maanden geleden aangevraagd, nu denk je yes kan weer werken op internet.
Niet dus, aansluiting werkt niet.
Monteur krijgt 't zelf ook niet voorelkaar.
Krijg je te horen dat het nog een week kan duren.
Bel je de klant service, die zegt 't zelfde.
Ondertussen wel email gekregen dat 't werkt.
Nou dus niet.
Na 2mnd wachten kun je wel verwachten dat het werkt lijkt mij!
Hey @ess79,
Ik heb je gegevens erbij gepakt en inmiddels zie ik dat alles in gang is gezet om dit probleem voor je op te lossen. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. In die tussentijd kun je gelukkig gebruik maken van de Unlimited Vouchercode als noodoplossing. Hulp is aanstaande!
Mijn internet is onlangs aangesloten én heeft maar voor 2 dagen goed gewerkt. Maar sinds gisteren heb ik geen internet meer. Gisteren heb ik gebeld met jullie afdeling maar kreeg te horen dat ik 7 werkdagen moet wachten tot er aan dit probleem gewerkt word. Maar hoe kan het dat de kabel én aansluiting prima heeft gewerkt en het nu niet meer doet? Voordat mijn internet het niet meer deed heb ik niks aan mijn bekabeling gedaan oid.
Het tweede en derde lampje van mijn Zyxel T50 modem staat uit en ik neem aan dat die groen horen te zijn. Ik heb het modem gerest, uitgedaan voor 10s en uiteindelijk de kabels opnieuw verbonden etc.
Kunnen jullie mij misschien uitleggen wat het probleem kan zijn? Vind het namelijk best vervelend dat ik een aantal dagen moest wachten voordat mijn internet werd aangesloten (ik was voorheen een tevreden Tele2 klant), vervolgens heeft het voor 2 dagen gewerkt en nu ligt het er compleet uit.
Hi @Seppiee, dat is een goede vraag. Het zijn eigenlijk altijd 1 van 3 dingen: Het modem zelf, het aansluitpunt in je woning of de verbinding vanuit de centrale. In dit geval krijgen we geen verbinding met de modem dus de oorzaak ligt waarschijnlijk in de modem zelf of het aansluitpunt. Ik heb er alle vertrouwen in dat onze monteur de oorzaak kan achterhalen!
@Brian thanks voor je reactie, jullie monteur is net 10min binnen kijken en daarna weer weggegaan. Hij heeft het niet kunnen oplossen met een andere modem, maar een ticket aangemaakt bij KPN. Zij moeten het volgende week weer gaan oppakken, best zuur, nieuwe klant, anderhalve dag internet na aansluit-wachtperiode, eerste maand en aansluitkosten betalen, week wachten voor een monteur die 10min komt kijken voor internet en nu weer wachten op KPN om het hopelijk dan af te handelen. Ben benieuwd of ik volgende week wel internet heb..
Nu 1.5 week tmt maar in totaal 2 dagen tv kunnen kijken storing zeggen ze dan kpn is met een oplossing bezig
Al 1 week
♂️
♂️
Hoe zit het met de 14 dagen bedenktijd want ik krij te horen dat ik 10x 32.50 moet betalen als ik het op wil zeggen
Is dat normaal??