In Mijn Odido kun je jouw abonnement zelf online beheren. Hoe log je in? Wat kun je er allemaal in vinden? Wat kun je ermee regelen? We nemen je mee in de wondere wereld van Mijn Odido.
Inloggen
Het begin is natuurlijk het inloggen in jouw account. Ga naar https://odido.nl/login en log hier in met jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Nadat je de eerste keer ingelogd hebt kan je ook je eigen opgegeven e-mailadres gebruiken. Lukt het inloggen niet? Check dan onze tips voor inloggen in My T-Mobile.
Menu
Zodra je bent ingelogd, zie je het volgende menu. We leggen je graag uit wat je onder ieder kopje kunt vinden.
Overzicht
Hier vind je het overzicht van je facturen en actuele informatie zoals wifitips, wijzigingen in je abonnement en links naar voor jou interessante onderwerpen.
Rekeningen
Hier kun je al jouw facturen downloaden en inzien. Je ziet de maand, het bedrag en een groen vinkje of rood kruis. Het groene vinkje betekent dat de betaling geslaagd is. Het rode kruis geeft aan dat deze rekening nog niet aan ons betaald is. Ook zie je een icoontje met 'pdf'. Als je hierop drukt, download je de facturen. Hierop kun je precies zien waar het bedrag uit is opgebouwd.
Abonnementen
Onder dit kopje kun je de samenstelling van jouw Odido voor thuis abonnement vinden én wijzigen. Hier kun je bijvoorbeeld:
-
Zelf je internetsnelheid verhogen of verlagen.
-
Direct Premium zenders en Themapakketten aan- of uitzetten.
-
Je TV boxen bekijken, verwijderen en bestellen.
-
Je Vast Bellen abonnement toevoegen
-
TV toevoegen
Wil je jouw Vast Bellen of TV abonnement aanzetten, maar kom je er niet uit met Mijn Odido? Laat dan een berichtje achter in het topic: Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Bestellingen
Onder 'Bestellingen' vind je jouw lopende wijzigingen. Heb je bijvoorbeeld jouw internetsnelheid aangepast via Mijn Odido? Dan vind je dit hier terug.
Instellingen
Hier vind je de instellingen voor je de verschillende diensten die je gebruikt:
-
TV - Hier vind je jouw TV-klantnummer en TV-pincode
-
Wifi - Onder Wifi heb je de mogelijkheid om de naam en wachtwoord van het wifinetwerk aan te passen, het wifikanaal te veranderen en om de wifi helemaal uit of aan te zetten.
-
Bellen - Bij het kopje Bellen vind je jouw vaste telefoonnummer(s). Je kan per nummer de instellingen voor Voicemail en eventuele Blokkades instellen.
-
E-mail - Wijzig hier de instellingen van je e-mailaccount(s), zoals je wachtwoord, alias of doorstuur-adres. Beheer je spamfilter of stel een automatisch antwoord in voor als je niet bereikbaar bent. Je kunt in totaal 5 e-mailaccounts aanmaken.
Gebruikskosten
Hier kun je jouw actuele maandelijkse gebruikskosten voor je vaste telefonie inzien.
Mijn gegevens
Onder Mijn gegevens kan je jouw Mijn Odido wachtwoord aanpassen. Daarnaast vind je hier jouw persoonsgegevens, je Odido voor thuis klantnummer, je contract en de privacy instellingen
Maandelijks Klantvoordeel
Om gebruik te maken van Klantvoordeel kan je hier je Klantvoordeel activeren en andere Odido abonnementen toevoegen!
Actuele storingen
Hier kun je zien of er actuele storingen zijn op jouw adres. Dit gaat doorgaans om lokale verbindingsproblemen in bijvoorbeeld de wijkcentrale of na graafwerkzaamheden. Algemene problemen kun je vinden in ons storingstopic.