Wensen en suggesties, hoe werkt het?

  • 21 November 2023
  • 0 reacties
  • 913 Bekeken
Wensen en suggesties, hoe werkt het?
Reputatie 6
Badge +3

Bij Odido staan we voor ontwikkeling, we willen dat technologie toegankelijk wordt gemaakt en we gaan met de tijd mee. We introduceren regelmatig nieuwe producten. Maar ook jou, als klant, willen wij een kans geven om met eigen ideeën te komen. Hoe je dit doet? Dat leggen wij je uit. 

 

LET OP: deze nieuwe sectie is enkel beschikbaar wanneer je ingelogd bent. 

 

 

Elke dag zijn wij bezig met het innoveren. Maar ook jouw hulp kunnen wij gebruiken. Heb je een mooi idee? of een mooie toevoeging voor ons aanbod? Laat het ons weten en wij gaan binnen Odido opzoek naar de mogelijkheden. Soms kan het zo zijn dat wij niet alle ideeën kunnen waarmaken, maar wij doen er alles aan om dit juist wèl te doen. 

 

Wil jij een wens of suggestie aandragen? Dan kun je deze indienen via deze link

 

Wil jij een overzicht zien van alle wensen en suggesties die al zijn gedaan? Dan kun je deze hier vinden. 

 

Klik bovenaan je scherm op [Wensen & suggesties] en belandt in het algemene overzicht:

 

Veel gestelde vragen

 

Hoe kan ik een idee aandragen? 

Simpel, je kunt een nieuw idee aanmaken via “start topic”, hier krijg je 3 keuzes. Selecteer je een idee? Dan zal deze worden weergegeven op onze wensen en suggesties pagina. 

 

Wat is de status van mijn idee?

Op de Community hebben wij vier soorten statussen. De moderators  zullen samen met de product owners kijken welke status relevant is voor jouw wens of suggestie. Alleen een moderator kan de status aanpassen waar nodig. 

Nieuw:

Je idee komt net bij ons binnen, super! Wij hebben het idee nog niet gezien en zullen zo snel mogelijk kijken wat mogelijk is. 

 

Idee in onderzoek:

Op dit moment zijn wij samen met de product owners aan het kijken naar de mogelijkheden, we zijn dit dus als het waren aan het onderzoeken. Hebben wij en/of de product owners een update? Dan zullen wij dit als reactie neerzetten in jouw idee. 

 

Afgerond:

Mooi nieuws! Je idee is ook daadwerkelijk doorgevoerd. Wij hebben er alles aan gedaan om dit mogelijk te maken.

 

Niet mogelijk:

We kunnen niet alle ideeën ook daadwerkelijk waarmaken. Soms is dit technisch niet mogelijk of er zijn op dit moment andere plannen. Dit is dan ook de reden dat je idee is afgewezen. 

 

 

Waarom is mijn idee niet mogelijk? 

We kunnen niet alle ideeën ook daadwerkelijk waarmaken. Soms is dit technisch niet mogelijk of er zijn op dit moment andere plannen. Dit is dan ook de reden dat je idee is afgewezen. 

 

Krijg ik een compensatie als mijn idee is ingevoerd? 

Nee, je krijgt geen compensatie. Wel krijg je natuurlijk liefde van ons! Want jij hebt ons geholpen en je wens of suggestie is daadwerkelijk doorgevoerd.

 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! En kom maar op met al jullie wensen en suggesties. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer