Skip to main content

Hi allemaal, we hebben nu ook voor Samsung toestellen uit 2022, 2023 en 2024 een Bèta-versie van de nieuwe TV app beschikbaar.

Hoe kan ik meedoen?

Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? We hebben dan de volgende informatie nodig:

• Modelnummer van je Samsung smart-tv.

Let op: we kunnen je alleen aan deze Bèta-test toevoegen als je smart-tv uit bouwjaar 2022 of later komt.

Waar vind ik het modelnummer?

Fysiek:

Softwarematig:

Ga in het menu van je tv naar: Instellingen > Ondersteuning > Over deze TV

Twijfel je of je tv uit 2022, 2023 of 2024 komt? Zoek dan het modelnummer op internet even op om te checken uit welk bouwjaar het toestel komt.

Toestel geschikt? Meld je aan!

Dan krijg je een voucher code. We hebben 50 vouchers beschikbaar. Als je toestel aan de eisen van het bouwjaar voldoet, zullen we je via een privébericht een voucher code met je delen.

Hoe installeer ik de Bèta-versie van Odido TV?

We hebben de instructies van Samsung beschikbaar gesteld (zie bijlage) om de voucher code in te voeren en de Bèta-versie van Odido TV te installeren. Niet alle afstandsbedieningen (vooral geleverd bij smart monitors) ondersteunen het invoeren of oproepen van een virtueel toetsenbord. Lukt het niet met je afstandsbediening? Dan kunnen wij vanuit Odido hier verder geen support op leveren.

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

• Model Samsung TV en afstandsbediening:
  • Wat werkt niet goed of kan beter:
  • Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de huidige Odido TV app voor Samsung tv's?

Hoe de voucher activeren?

Download bij attachments.

Ik wil wel meedoen als Beta tester.

Ik heb een Samsung Frame TV uit 2023 met model nr. QE55LS03BGUXXN

Maar al vrij snel na aanschaf is het moederbord vervangen. Dat zou ook een 2022 model kunnen zijn.

Modelcode QE65QN93BATXXN

SMART afstandbediening 

Bj 2022

Ik wil graag ook meedoen:

Model code QE50LS03BAUXXN

Smart afstandsbediening.

The Frame uit 2022

model QE75QN95BATXXN
firmware 1651.7
december 2022

Smart AB

Model QE50Q65BAUXXN

Smart afstandbediening en extra afstand bediening met alle knoppen. 

wanneer gaat dit spelen?

Modelcode: QE65S95CATXXN

Smart remote

Model QD-OLED 65 inch uit 2023 

Instructies van de bijlage gevolgd en het werkt wel. Moet wel eerst Apps selecteren en niet TV instellingen. Natuurlijk nu nog beta test activation code nodig en klaar om te testen.

Bj 2022

Officiële Bluetooth smart afstandsbediening 

Instructies van de bijlage gevolgd en het werkt wel. Moet wel eerst Apps selecteren en niet TV instellingen. Natuurlijk nu nog beta test activation code nodig en klaar om te testen.

Bj 2022

Ik weet niet waar ik dat bij mij in de instellingen moet invoeren. Weet u dat? 

ok, dus in apps menu de code. Wanneer ontvangen wij de activation key. Waar en hoe moet ik de hiddencode invoeren. Dit is mij niet duidelijk

Open Apps - Instellingen en dan verder volgens de instructies. Natuurlijk heb je nog code om de bèta te kunnen installeren. Dat komt binnenkort via prive bericht. 

On the TV's Settings screen, enter the hidden key... Geen idee waar ik die key moet invullen!... 🤔 

On the TV's Settings screen, enter the hidden key... Geen idee waar ik die key moet invullen!... 🤔 

Ik heb het nu gevonden. Ga naar apps - instellingen- en dan de nummers ingeven. Ik heb alleen geen activation key

Ja even afwachten voor uitdelen acteveringscode.

Bj 2022

Ik kan niets vinden in mijn Samsung TV's Settings om die hidden key in te vullen. Weet u dat?

Dank 

Open Apps, dan boven rechts op de wieltandtje klikken. Vervolgens 134678 typen en selecteren. Alleen er zijn nog geen vouchers uitgedeeld, dus even geduld:)

Open Apps, dan boven rechts op de wieltandtje klikken. Vervolgens 134678 typen en selecteren. Alleen er zijn nog geen vouchers uitgedeeld, dus even geduld:)

Dank u wel. Ik heb precies hetzelfde gedaan als je boven maar als ik op het tandwieltje druk Sick nergens een modekheid om een activeringscode in te vullen na op Instellingen te hebben gedrukt. .

Gewoon in deze scherm met behulp van settings/nummer toets 134678 invoeren en selecteren.

Nogmaals er zijn nog geen vouchers uitgedeeld, dus even afwachten 

Gewoon in deze scherm met behulp van settings/nummer toets 134678 invoeren en selecteren.

Nogmaals er zijn nog geen vouchers uitgedeeld, dus even afwachten 

Bedanky, ik vroeg niet hoe, maar waar ik de key kan invullen 

Gewoon in de lege scherm van apps instellingen. Jij hoeft verder niks te selecteren. Na intoetsen van 134678 komt een pop-up om activeringscode in te vullen. Die laatste hebben we nog niet ontvangen.

Bedankt, dit heb ik inderdaad kunnen doen dan wachten maar gewoon af. 

Komt er voor de samsung modellen ( the frame) uit 2020 ook een nieuwe app ?

Gr. Harm

De voucher codes zijn zojuist met jullie gedeeld. 

@harmvanveghel het platform van Samsung biedt deze mogelijkheid alleen voor toestellen uit 2021 en nieuwer. De focus voor de Bèta-test ligt nu op de modeljaren 2022 tot 2024 omdat we daarmee eerder dit jaar problemen hadden na de livegang van het nieuwe TV menu van Odido TV.

Uiteindelijk gaat deze Bèta-versie ook live voor modeljaren 2018 - 2021.

Ik zou ook graag meedoen:

QE65QN93BATXXN

Smart AB.

Reageer