Die brief heb ik nog niet ontvangen, dus ik heb geen idee wat ik allemaal moet terugsturen. Hoe kom ik daar achter
Beste T-Mobile Thuis Moderator, Ik heb mijn abonnement 25 maart opgezegd, maar nog steeds geen brief of retourdoos ontvangen, wanneer kan ik deze ontvangen; of deze (opnieuw) laten versturen? Graag zie ik namelijk de borg van mijn modem z.s.m. tegemoet. Bij voorbaat dank!
Die brief heb ik nog niet ontvangen, dus ik heb geen idee wat ik allemaal moet terugsturen. Hoe kom ik daar achter
Hi Lia,
Goed dat je dit topic hebt bekeken! De hardware die je van ons hebt gekregen is in bruinleen uitgegeven. We krijgen dus graag van jou terug: het modem, de TV Box, adapters, HDMI-kabel en de afstandsbediening. Het verzenden is gratis. Alvast bedankt voor het terugsturen!
Beste T-Mobile Thuis Moderator, Ik heb mijn abonnement 25 maart opgezegd, maar nog steeds geen brief of retourdoos ontvangen, wanneer kan ik deze ontvangen; of deze (opnieuw) laten versturen? Graag zie ik namelijk de borg van mijn modem z.s.m. tegemoet. Bij voorbaat dank!
Hallo,
Hier de T-Mobile Thuis moderator 🙂. Ik wil graag meekijken in jouw abonnement om te zien waarom je nog geen brief en retourdoos hebt ontvangen. Kun je mij in een
privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan zorg ik er samen met jou voor dat je opzegging goed verloopt! Ook al zie ik je natuurlijk liever niet gaan...
Hallo T-Mobile,
Ik heb de modem en het interactieve tv-kastje (incl adapters, afstandsbediening en HDMI kabel) retour verzonden. Als bevesting krijg ik een email met daarin:
0 modem
0 Interactieve TV Box(en),
1 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
Waarom staat modem op 0? Deze was weldegelijk onderdeel van het pakket dat ik heb opgestuurd.
Hallo Marc,
Bedankt voor het terugzenden van de apparatuur. Ik ben het direct voor je gaan nakijken. In ons systeem staat dat ook het modem bij ons terecht is gekomen. Ik vermoed dat de mail eerder verstuurd was dan alle hardware verwerkt was, excuus voor de verwarring. We hebben dus alle apparatuur netjes van jou teruggekregen, dus dat is afgehandeld. Hopelijk zie ik je in de toekomst nog eens terug bij T-Mobile Thuis!
Top! Hartelijk dank voor het uitzoeken en beantwoorden.
Hooi, ik heb vandaag email gekregen waar staat dat ik heb nog niet aparatuur terugestuurd en krijgt ik 75 euro boete maar ik heb nooit deze retur dozen ontvangen kan gebeuren dat die was bij mij buurman geleverd wij hebben 4 appartements met 130 nummer maar ABCD. Ik dacht dat jullie willen die modem niet terug
Hi blixamb,
Ik snap dat je graag uitleg wilt over deze e-mail. Ik leg je het dan ook graag uit! Alle apparatuur die je van ons ontvangt, krijg je in bruikleen. Daarom ontvangen wij deze graag terug. Zou je het modem alsnog terug willen sturen? Je kunt het ook in een oude schoenendoos doen en naar ons adres (zie de video) sturen. Zodra wij het modem binnen hebben, vergoed ik graag de boete voor je. Bewaar daarom het verzendbewijs goed! Ik hoor graag van je.
Hi,
Dankjewel ik heb gisteren klantenservice gebeld en alles geregeld
Hoef je geen klantnummer of iets dergelijks op de retourbox te zetten?
Hi
@Ruben0s,
Goede vraag, maar dit is inderdaad niet nodig! Op jouw apparatuur zit namelijk een sticker, met hierop een serienummer van het apparaat. Dit serienummer is gekoppeld aan jou, zodat wij weten welk apparatuur van jou afkomstig is, handig hé!? Zo hoef jij verder nergens over na te denken!
Heb je nog meer brandende vragen, stel ze gerust.
Hi, I have the similar problem, I received an email to return the modem (below), but I didn't get the returnbox and even the letter about it . I sent an email to the klantenservice and got the ticketnummer Ticket#2018082711000981, but in response they specify that response could be done in 6 days, which I don't wait. Calling is taking too much waiting for an answer, that's why I'm posting here. Could you please help me to resolve this problem, get the returnbox so I could send the equipment back? Misschien ben je even druk geweest met andere dingen, maar we hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt. Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen: 1 modem 1 Interactieve TV Box(en), 0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 165.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen. Retour sturen 1. Gebruik de retourdoos die je 3 weken geleden van ons hebt ontvangen 2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug 3. Ga naar het dichtstbijzijnde Kiala Punt (www.kiala.nl) of PostNL Servicepunt (www.postnl.nl) Verstuur ’m naar: XXXX
Moderator edit: deze info is verouderd. Zie topictekst voor alle actuele info.
Hi trampam,
I'm sad to read that you're leaving us. You don't have to wait until we send you a box, you can use for example a shoe box you don't need anymore. I see my colleague has sent a box to you. Thanks in advance for returning the modem and TV Box to us! Hope to see you at T-Mobile Thuis again soon.
Ik moet mijn bruikleenapparatuur terug zenden.
Wat hoort er allemaal bij het modem?
Moet de aansluitingen en het kastje om en op het aansluiting ook worden meegestuurd?
Lees aansluitkabel
Hoi Bob,
We zien graag de kabel waarmee je het modem van stroom voorziet terug. Ook de TV Box inclusief stroomkabel, HDMI-kabel en afstandsbediening ontvangen we graag. De UTP-kabel mag je houden. Bedankt voor het terugsturen!
Hi Sterre
Hartelijk dank. Duidelijk.
Vriendelijke groet, Bob
Hallo T-Mobile,
Ik kreeg na het terugsturen van zowel een modem als interactieve TV Box met HD recorder de volgend ontvangstbevestiging van jullie:
0 modem
0 Interactieve TV Box(en),
1 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
Ik heb echter beide in dezelfde doos verzonden.
Wij krijgen zojuist een aanmaning om binnen acht dagen de producten van T-Mobile thuis terug te sturen in de door ons ontvangen dozen. Wij hebben deze dozen niet ontvangen. De verhuizing is wel doorgegeven, dus jullie zouden het juiste adres moeten hebben. Het zou kunnen dat de dozen niet in onze brievenbus passen (het is een hangende bus), maar het zou netjes zijn als we hier dan even over gebeld worden, voor er gedreigd wordt met een dikke boete. De spullen liggen klaar om verzonden te worden, maar dan moeten we wel de betreffende dozen daarvoor hebben. Graag een oplossing.
Hoi
@gvgestel, dit zoek ik graag tot op de bodem voor je uit! Als je mij een privébericht stuurt met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN, ga ik aan de slag. Wél kan jij iets voor mij doen wat mijn zoektocht een stuk makkelijker zou maken. Mocht ik het modem namelijk niet zelf kunnen vinden, heb ik van jou het PostNL verzendbewijs nodig. Hier staat een 3S code op, waarmee ik de zending kan opsporen. Zou je deze willen toevoegen aan jouw bericht? Mijn dank is groot! Tot snel!
Hoi, ik heb zojuist onderstaande bevestiging ontvangen over mijn retourzending:
Bedankt! We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur ontvangen.
Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:
1 modem
1 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
Is dit nou een bevestiging dat alles is ontvangen? Aangezien er bij onderstaande TV Box een '0' staat (hoewel ik 99% zeker ben dat we maar 1 TV box hebben ontvangen). Er werd van tevoren al niet verteld welke apparatuur jullie verwachten terug te krijgen, dus hoe weet ik nou of dit alles is of dat ik nog een rekening kan verwachten?
Hoi T-Mobile,
Wij hebben alle appartuur terug gestuurd en nu blijkt er 1 mediaplayer te weinig terug gestuurd te zijn....
Hoe kan dit, en hoe kunnen wij dit controleren?
Rob
@simonevand Ik kan je bij deze bevestigen dat we alles ontvangen hebben :)
@rvdvelde3 Ik kijk graag met je mee! Zou je mij hiervoor via een
privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hi @Sterre,
During my moving I think my return box got lost.
Is that possible to send me another return box to my new address?
This also delayed my return, I hope you understand and happy new year.
Daniel