Skip to main content
Beantwoord

Abbonement koppelen lukt niet

• September 21, 2026
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Via contractovername heb ik het mobiele abonnement van mijn vader overgenomen. Alleen de naam van de contracthouder is gewijzigd; het e-mailadres en de overige gegevens zijn hetzelfde gebleven en stonden al op mijn naam.

Sinds de contractovername lukt het mij echter niet om het abonnement opnieuw toe te voegen aan hetzelfde Mijn Odido-account. Mogelijk komt dit doordat de NAW-gegevens van mijn Mijn Odido-account niet meer overeenkomen met de gegevens van de nieuwe contracthouder, ondanks dat het e-mailadres wel hetzelfde is.

Kan iemand mij helpen de NAW gegevens van het Mijn Odido account aan te passen zodat ik mijn abonnement weer kan koppelen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door GuidoO123

Hoi Guido, bedankt voor je DM! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat er een paar verschillen zijn in de abonnementen, dus ik heb een paar vragen voor een beter beeld van de situatie die je graag zou willen zien.

De situatie:

• Ik zie op dit moment 2 andere abonnementen in 1 Mijn Odido account gekoppeld staan: XXX. Deze staan op e-mailadres XXX.
  • Jouw abonnement XXX staat op e-mailadres XXX. Hier staat nog een oud Mijn Odido account. Deze heb ik zojuist verwijderd. 

Mijn vragen:

• Wil je een nieuw Mijn Odido account aanmaken met je hotmailadres? Dan moet dat over een uurtje lukken via Mijn Odido registreren. Het moet dan ook lukken om je abonnement XXX te koppelen.
  • Of wil je je abonnement koppelen aan het al bestaande account (met ziggo e-mailadres) waar de andere 2 mobiele abonnementen aan gekoppeld staan? Dit kan op dit moment nog niet. De voorletters, e-mailadres en geboortedatum komen niet overeen met jouw abonnement (XXX). Mocht je alle 3 willen koppelen, dan moeten deze 3 abonnementen op dezelfde gegevens komen te staan.

Ik hoor graag van je wat je precies wil, dan denk ik graag weer met je mee! 

Door het verwijderen van de oude account is het me gelukt een nieuw Odido account aan te maken op hetzelfde e-mailadres en het abonnement te koppelen. Dankjewel voor de hulp Marciano!

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Guido, tof dat je abonnement nu op je eigen naam staat! Mijn Odido staat na contractovername inderdaad nog aan het oude abonnement gekoppeld. Kwestie van loskoppelen en verwijderen. Dit doe ik graag voor je. Reageer je op de DM die ik je zojuist heb gestuurd? Dan ga ik meteen voor je aan de slag en dan heb je binnen no time een nieuw Mijn Odido account met je nieuwe abonnement gekoppeld! 😄

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Guido, bedankt voor je DM! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat er een paar verschillen zijn in de abonnementen, dus ik heb een paar vragen voor een beter beeld van de situatie die je graag zou willen zien.

De situatie:

• Ik zie op dit moment 2 andere abonnementen in 1 Mijn Odido account gekoppeld staan: XXX. Deze staan op e-mailadres XXX.
  • Jouw abonnement XXX staat op e-mailadres XXX. Hier staat nog een oud Mijn Odido account. Deze heb ik zojuist verwijderd. 

Mijn vragen:

• Wil je een nieuw Mijn Odido account aanmaken met je hotmailadres? Dan moet dat over een uurtje lukken via Mijn Odido registreren. Het moet dan ook lukken om je abonnement XXX te koppelen.
  • Of wil je je abonnement koppelen aan het al bestaande account (met ziggo e-mailadres) waar de andere 2 mobiele abonnementen aan gekoppeld staan? Dit kan op dit moment nog niet. De voorletters, e-mailadres en geboortedatum komen niet overeen met jouw abonnement (XXX). Mocht je alle 3 willen koppelen, dan moeten deze 3 abonnementen op dezelfde gegevens komen te staan.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • September 25, 2026

De situatie:

Mijn vragen:

Door het verwijderen van de oude account is het me gelukt een nieuw Odido account aan te maken op hetzelfde e-mailadres en het abonnement te koppelen. Dankjewel voor de hulp Marciano!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Guido, nogmaals superfijn dat het hiermee is gelukt en bedankt voor de terugkoppeling hier in je topic!