Skip to main content
Beantwoord

Factuur geen klant

• September 22, 2026
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Hoi! Ik ben al even geen klant meer maar volgens mij staat er nog een factuur open. Hier heb ik in de afgelopen maanden geen mail of iets van gekregen. Graag zou ik weten wat hier nog aan moet gebeuren. Hoor het graag’

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Jelle, niet leuk dat je geen klant meer bent, maar goed om te zien dat je scherp bent op de mogelijk openstaande factuur. Ik heb snel op je klantnummer gezoht en ik zie inderdaad nog een bedrag openstaan. Hier hebben we op 2 augustus een brief over gestuurd. Je kan het openstaande bedragovermaken naar IBAN NL84 COBA 0733 9595 20 t.n.v. Odido Netherlands bv. Zet je klantnummer erbij.

Kom je hiermee verder? Mocht je meer informatie nodig hebben, reageer dan op de DM die ik je zojuist heb gestuurd. Dan moet ik eerst een verificatie doen en dan zet ik het wat uitgebreider voor je op een rij! 😊

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jelle, niet leuk dat je geen klant meer bent, maar goed om te zien dat je scherp bent op de mogelijk openstaande factuur. Ik heb snel op je klantnummer gezoht en ik zie inderdaad nog een bedrag openstaan. Hier hebben we op 2 augustus een brief over gestuurd. Je kan het openstaande bedragovermaken naar IBAN NL84 COBA 0733 9595 20 t.n.v. Odido Netherlands bv. Zet je klantnummer erbij.

Kom je hiermee verder? Mocht je meer informatie nodig hebben, reageer dan op de DM die ik je zojuist heb gestuurd. Dan moet ik eerst een verificatie doen en dan zet ik het wat uitgebreider voor je op een rij! 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Jelle, bedankt voor je DM! Ik heb meteen met je meegekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid over het openstaande bedrag. Er staat een bedrag open van € 81,04. Dit is de factuur van juni en gaat over de periode van 1-05-2026 t/m 25-06-2026. Het gaat hier om: Maandkosten van € 39,66 + MB aanvullers van € 23,99 + Toestelkrediet van € 17,39 = € 81,04.

Om je meer duidelijkheid te geven: de factuur van mei die uiterlijk op 3 juni betaald moest worden werd afgewezen/gestorneerd. Deze factuur is later op 10 juli betaald. De factuur van juni die uiterlijk op 1 juli betaald moest worden (de factuur waar het hier over gaat) is ook afgewezen/gestorneerd. Echter is deze factuur nooit meer betaald.

Je kan de betaling handmatig doen. Dan duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat deze is verwerkt:

•  IBAN NL84 COBA 0733 9595 20
  • t.n.v. Odido Netherlands bv.
  • Bedrag: € 81,04
  • Zet je klantnummer in de beschrijving: 1.20508613

Laat je het me weten of het zo helemaal duidelijk is?