Skip to main content
Beantwoord

Abonnement niet zichtbaar in Mijn Odido en geen toegang tot Deezer

• September 29, 2026
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Odido-abonnement en hoop dat iemand mij kan helpen.

Wanneer ik inlog op Mijn Odido, zie ik geen actief abonnement staan. Hierdoor kan ik ook geen toegang krijgen tot de Deezer-activatie die bij mijn abonnement hoort.

Ik heb hierover inmiddels contact gehad met de klantenservice. Zij hebben mijn abonnement opnieuw aan mijn Mijn Odido-account gekoppeld, maar helaas heeft dit niets opgelost. Mijn abonnement is nog steeds niet zichtbaar en ik kan Deezer nog steeds niet activeren/gebruiken.

Wat ik eerlijk gezegd nogal vreemd vind, is dat ik nu zelf allerlei stappen moet gaan zetten om te troubleshooten. Ik zou verwachten dat Odido dit intern kan onderzoeken en kan controleren waarom mijn actieve abonnement niet correct aan mijn account gekoppeld staat. Vandaar nu deze post op advies van de klantenservice.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat ik nog kan proberen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Beste antwoord door paco_janssen

Goedemiddag, bedankt voor je DM! Ik zie dat het oude abonnement/Prepaid nog gekoppeld stond aan een oud Mijn Odido account met jouw e-mailadres. Deze heb ik net losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Via deze pagina kan je dan ook Deezer activeren en koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊

Super, het werkt! Heel erg bedankt voor je hulp Marciano. 

mvg, 

Paco

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi paco, superleuk dat je Deezer gebruikt! Ik ben het met je eens dat wij de troubleshoot voor je moeten doen, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Dit doe ik dan ook graag voor je. Reageer je op de DM die ik je zojuist heb gestuurd? Dan mag ik je account erbij pakken en dan kijk ik graag van A tot Z wat er aan de hand is en hoe je zo snel mogelijk je abonnement in Mijn Odido hebt gekoppeld en je Deezer kan activeren. 

• Heb je meerdere abonnementen op verschillende gegevens?
  • Had je hiervoor al een oud Mijn Odido account / abonnement bij ons? De kans is groot dat er ergens een oud account in de weg staat

Ik zie je DM graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag, bedankt voor je DM! Ik zie dat het oude abonnement/Prepaid nog gekoppeld stond aan een oud Mijn Odido account met jouw e-mailadres. Deze heb ik net losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Via deze pagina kan je dan ook Deezer activeren en koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • October 2, 2026

Super, het werkt! Heel erg bedankt voor je hulp Marciano. 

mvg, 

Paco

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Paco, geweldig. Uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten!