Skip to main content
Beantwoord

Mobiele abonnement niet kunnen koppelen met app

• September 7, 2026
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Beste,

Ik heb sinds vandaag bij jullie een nieuwe abonnement. Maar ik kan hem nu niet koppelen met de app. Zouden jullie ermee kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Thomas Visscher 

Beste antwoord door ThomasVisscher

Goedemorgen Thomas, bedankt voor je screenshot en je reactie via DM. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat er nog een (oud) Mijn Odido account gekoppeld stond aan dit nummer/het oude abonnement. Ik heb deze losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Beste,

Het is gelukt!

Bedankt voor de hulp! 😊

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Thomas, van harte welkom bij Odido! Superleuk dat je voor ons hebt gekozen voor je mobiele abonnement en goed om te zien dat je de Odido App wil gebruiken. Altijd handig. Is je nieuwe abonnement al van start gegaan? Of heeft deze een startdatum in de toekomst? Een mobiel abonnement kan pas gekoppeld worden zodra het abonnement gestart is. Mocht 'ie wel al gestart zijn; welke foutmelding krijg je dan precies te zien? Heb je een screenshot voor me? Ik heb je ook alvast een DM gestuurd via Webcare Moderator. Reageer je daar op me? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement in Mijn Odido gekoppeld! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 8, 2026

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Thomas, bedankt voor je screenshot en je reactie via DM. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat er nog een (oud) Mijn Odido account gekoppeld stond aan dit nummer/het oude abonnement. Ik heb deze losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • September 9, 2026

Beste,

Het is gelukt!

Bedankt voor de hulp! 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Top om te horen dat het is gelukt en natuurlijk graag gedaan. Heb je in de toekomst nog eens hulp nodig dan weet je me te vinden. Start dan gerust een nieuw topic!