Skip to main content
Beantwoord

Bij aanmaken eindgebruiker melding: Deze link is al eerder geactiveerd.

• August 26, 2026
  • 5 reacties
  • 43 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Als ik in mijn samen Unlimited abonnement een eindgebruiker probeer toe te voegen krijgt diegene die ik toevoeg de melding dat de url al is geactiveerd.

Echter is dat niet het geval.

Ook in mijn omgeving blijft hij op acceptatie hangen.

Als ik probeer in te trekken wijzigd het niet.

Na een poosje staat hij op ingetrokken en als ik het daarna opnieuw doe is het weer precies het zelfde.

Iemand een idee?

Beste antwoord door Demy van Odido

Hoi Elkan, ik begrijp helemaal dat je graag alles overzichtelijk wilt hebben in Mijn Odido. Hier ga ik je natuurlijk direct mee helpen!

Ik heb je zojuist via ons moderatoraccount een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie is afgerond, praten we verder in dit topic. Zo staat er altijd een collega voor je klaar.

Ik zie je privébericht graag tegemoet!

5 reacties

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • Antwoord
  • August 28, 2026

Hoi Elkan, ik begrijp helemaal dat je graag alles overzichtelijk wilt hebben in Mijn Odido. Hier ga ik je natuurlijk direct mee helpen!

Ik heb je zojuist via ons moderatoraccount een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie is afgerond, praten we verder in dit topic. Zo staat er altijd een collega voor je klaar.

Ik zie je privébericht graag tegemoet!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Elkan, bedankt voor je DM! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat het nummer dat je wil toevoegen als eindgebruiker in je Mijn Odido account staat als 'normale’ gebruiker. Ik verwacht dat het komt omdat dit andere nummer ook op jouw e-mailadres staat. Ik heb zojuist een verificatie-sms gestuurd naar het nummer 06***64. Geef je die hier aan me door? Dan mag ik wijzigingen doen aan de abonnementen.

Ik wil dan het volgende proberen:

• Mijn Odido account verwijderen, zodat je deze opnieuw kan aanmaken en opnieuw een eindgebruiker kan uitnodigen
  • Het e-mailadres van 06***64 zou wellicht verandert moeten worden naar het e-mailadres dat je in je DM hebt gestuurd (r***l@gmail.com)

Laat het me maar weten. Dan ga ik voor je aan de slag!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 2, 2026

609318

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Elkan, bedankt voor de verificatiecode! Ik heb het Mijn Odido account inmiddels verwijderd. Ik zie nu dat ik het e-mailadres nog niet had opgeslagen die je voor het andere nummer wil gebruiken. Ik heb je een privébericht gestuurd. Reageer je daar nog op me? Dan pak ik het gelijk verder op!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Elkan, ik reageer hier op je DM, omdat de DM's eigenlijk alleen bedoelt zijn voor de verificaties. Superfijn om te lezen dat alles nu werkt met de 2 abonnementen. Je gaf aan dat de oude facturen voor het nummer 06***64 niet meer te zien zijn. Bekijk je deze in Mijn Odido of in de Odido App? Op de Mijn Odido (webversie) zie ik de facturen tot 2 jaar terug. Dat is nu t/m september 2024. Alleen de specificaties zijn maar terug te zien tot 6 maanden geleden (augustus t/m maart op dit moment): Facturen | Odido. Dit zijn ook onze bewaartermijnen. Mocht je ze altijd nodig hebben, sla ze dan zeker direct op. Je kan ze gemakkelijk downloaden vanuit die pagina. Had je oudere facturen nodig? Dan kan ik je daar niet meer aan helpen, sorry!

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊