Skip to main content
Beantwoord

Volledig buitengesloten van Mijn Odido (2FA probleem & Revolut)

• September 20, 2026
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Beste Odido,

Ik probeer in te loggen op Mijn Odido, maar ik ben volledig buitengesloten. Zowel de website als de mobiele app vragen om een verificatiecode via een authenticator-app, maar ik heb deze app niet (meer) ingesteld staan. De app vraagt dus om een code waar ik helemaal niet bij kan.

Als alternatieve inlogmethode kan ik iDIN gebruiken, maar mijn bank (Revolut) staat niet in de lijst van ondersteunde banken. Hierdoor loopt deze optie ook dood.

Zouden jullie mijn tweestapsverificatie (2FA) kunnen resetten, zodat ik weer toegang krijg tot mijn account?

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord door ccnl

Zouden jullie mijn tweestapsverificatie (2FA) kunnen resetten

Hoe kunnen ze weten, dat je degene bent de beweert te zijn? Dankzij Odido lek kent iedereen NAW+IBAN van iedereen. Je moet met een ID naar een Odido winkel gaan.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Antwoord
  • September 20, 2026

Zouden jullie mijn tweestapsverificatie (2FA) kunnen resetten

Hoe kunnen ze weten, dat je degene bent de beweert te zijn? Dankzij Odido lek kent iedereen NAW+IBAN van iedereen. Je moet met een ID naar een Odido winkel gaan.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 20, 2026

Hoi ​@mateusjfcmcarvalho 

2FA resetten is natuurlijk uit den boze zonder dat jouw identiteit is vastgesteld als eigenaar van het account. IDIN wordt door Revolut niet ondersteund,  dus de andere manier is dan een Odido winkel bezoeken.