Skip to main content

Skilluppa niet ontvangen (Verzameltopic)

• May 13, 2026
  • 94 reacties
  • 1265 Bekeken

Hoi Marciano van Odido (odido community) zou op terug komen maar is niet gebeurd vandaar nog een bericht.

op vrijdag 8 mei heb ik Skilluppa voucher gewonnen van €149. Deze is bevestigd via sms maar heb nog niet ontvangen. Zou binnen 5 dagen zijn. Het is vandaag 13 mei en nog steeds niet ontvangen. Zou iemand naar kunnen kijken en mij de voucher toesturen.

ik heb 0800 odido nummer gebeld en de medewerker kan mij niet helpen en verwijs mij naar odido community. Vandaar dit bericht. 

**[Mod-edit. Lees meer informatie over SkillUppa vouchers in onderstaand topic]**

May 13, 2026

Hoi Angelah, daar ben ik dan! Samen zorgen we ervoor dat je je prijs van ons krijgt. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie is afgerond, praten we verder in dit topic. Zo staat er altijd een collega voor je klaar. Ik zie je privébericht graag tegemoet!

94 reacties

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • May 13, 2026

Hoi Angelah, daar ben ik dan! Samen zorgen we ervoor dat je je prijs van ons krijgt. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie is afgerond, praten we verder in dit topic. Zo staat er altijd een collega voor je klaar. Ik zie je privébericht graag tegemoet!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • May 13, 2026

Hoi Demi,

ik heb je prive bericht gestuurd. Zou je willen kijken of ik het goed heb gedaan?

gr. angela

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Angela, allereerst van harte gefeliciteerd met je prijs! Bedankt voor het sturen van je privébericht. Ik begreep net van Demy dat ze je gegevens heeft ontvangen. Ik doe nog 1 laatste check met je. Ik heb je zojuist een verificatiecode per SMS gestuurd. Geef je die hier aan me door? Dan help ik je graag verder aan je gewonnen prijs! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • May 14, 2026

Hoi Marciano,

Sms code is 398042. 

gr. angela

• Auteur
  • is een Top Poster
  • May 14, 2026

Hoi Marciano en Demi,

kan ik vandaag een reactie van jullie verwachten? En wordt ik per sms of e-mail verder geinformeerd?

alvast bedankt!

gr. angela

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Angela, bedankt voor de verificatiecode! Ja zeker, ik ben er nog. Maar goed om te weten dat het gemiddeld 24 uur duurt voordat je via de community een reactie krijgt. Ik heb meteen gekeken naar de lijst met winnaars, echter zie ik je er niet tussenstaan op of rond 8 mei. Ik heb direct mijn collega gemaild die meer weet van Prepaid Surprise. Zij is op dit moment afwezig, dus ik verwacht begin volgende week een reactie te ontvangen. Zodra ik deze heb, laat ik het je direct hier in dit topic weten. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • May 14, 2026

Hoi Marciano,

jammer om te horen dat jullie mijn naam niet hebt gezien in jullie lijst met winnaars☹️…Zal ik jouw collega Demy prive wat screenshots sturen die ik heb gemaakt toen ik de prijs had gewonnen als bewijs? Dan heb ik in ieder geval vanuit mijn kant mijn best gedaan om jullie van alle informatie te voorzien 🙂.

laat me maar weten of jullie dit nodig hebben. ooo ik zie trouwens dat ik geen foto kan sturen prive naar je collega Demy😅. Maar er is vast wel een manier om de screenshots naar jullie te sturen🙂…

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Angela, ik geloof je hoor, dus screenshots zijn voor nu nog niet nodig. En geen zorgen, laten we de reactie van mijn collega afwachten. Zij is de expert rond Prepaid Surprise, dus zij zal je wel moeten vinden. Mocht zij uiteindelijk toch moeite hebben om je te vinden op je 06-nummer en e-mailadres dan zal ik je om de screenshots vragen. Voor nu in ieder geval geen zorgen! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • May 19, 2026

Hoi Marciano 

wanneer je dit bericht leest is het woensdag. Heb je inmiddels iets vernomen van je collega over de prepaid surprise?

hoor graag van je.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • May 20, 2026

Hoi Angelah, we zien op dit moment dat er meerdere meldingen zijn over prijzen van deze actie die nog niet geleverd zijn. Dit is dus bij ons bekend en we zijn dit intern aan het uitzoeken met de juiste partij.

Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en zorg dat jouw case hierin wordt meegenomen. Zodra er een update is, houden we je natuurlijk meteen op de hoogte.

Je hoort snel van ons!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • May 29, 2026

Hoi Demy,

het is inmiddels al een tijdje geleden. Wat is de status inzake mijn gewonnen prijs? :)

groetjes,

angelah

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Angelah, ons werd verteld dat de SkillUppa prijzen aan het eind van de maand uitgestuurd zouden worden. Heb je ‘m dit weekend nog ontvangen? Zo niet, dan ga ik er voor je achteraan! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 1, 2026

Hoi Marciano,

helaas heb ik niks ontvangen. Als je vandaag alsnog achteraan kan gaan heel graag.

gr. Angela

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Angelah,  ik heb de juiste collega hiervoor nogmaals gemaild. Ik hoop spoedig een reactie te ontvangen en dan houd ik je op de hoogte.

​@Julian de groot ​@Irma268 Aangezien jullie ook nog wachten op jullie prijs, zal ik alle updates in dit topic delen, zodat ik jullie in 1 overzicht heb en makkelijk mee kan nemen. Jullie heb ik uiterard ook meegenomen in mijn mail naar m'n collega. 

Excuses voor het lange wachten en weet dat ik eraan werk!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

​@Angelah ​@Irma268 ​@Julian de groot ​@JanvL1979 ​@Ieman2026 

Goedemorgen allemaal, ik heb zojuist van mijn collega gehoord dat de vouchercodes gisteravond per sms naar jullie zijn verstuurd. Laten jullie het me weten als jullie 'm hebben ontvangen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 9, 2026

Hoi Marciano,

ik heb helaas geen sms ontvangen. Zou je weer kunnen kijken of het goed is gegaan?

gr. angela

Ik heb ook nog niets ontvangen 

Groet Julian en alvast bedankt voor de reactie 

• is een Top Poster
  • June 9, 2026

Ik heb de sms met vouchercode nu uiteindelijk ontvangen. 

Hartelijk dank.

• is een Top Poster
  • June 9, 2026

Hoi Marciano,

Ik heb ook nog niks ontvangen. 

Gr, Irma 

• heeft eerste post geplaatst
  • June 9, 2026

​@Angelah ​@Irma268 ​@Julian de groot ​@JanvL1979 ​@Ieman2026 

Goedemorgen allemaal, ik heb zojuist van mijn collega gehoord dat de vouchercodes gisteravond per sms naar jullie zijn verstuurd. Laten jullie het me weten als jullie 'm hebben ontvangen?

Laatste SMS van Odido was de verificatie code voor de rest niks ontvangen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi allemaal,

​@JanvL1979 Superfijn dat je 'm nu hebt ontvangen!

​@Angelah ​@Julian de groot ​@Irma268 ​@Ieman2026 Voor jullie vraag ik het direct nog een keer aan!

​@hndrk Jou neem ik ook mee in dit topic voor het overzicht. Voor jou heb ik het ook doorgezet naar de juiste afdeling.

• is een Top Poster
  • June 11, 2026

Verificatie code: 463262

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 11, 2026

Hoi Marciano,

bedankt dat je ons bericht hebt doorgezet naar de juiste afdeling. Ik heb zojuist de vouchercode ontvangen per sms. Ik heb nog niet gekeken of de code werkt, maar ik heb wel een vraag.  In de eerdere sms (van toen ik de prijs had gewonnen) staat:

Gefeliciteerd! Je gratis SkillUppa voucher euro wordt binnen 5 dagen geactiveerd. Je krijgt een sms zodra het Promo-tegoed geactiveerd is. Natuurlijk kan je van dit tegoed ook de nieuwe bundels aanschaffen via: http://odido.nl/prepaid/bundels Fijne dag, Jasper van Odido

Nu is mijn vraag hoe kan ik van dit tegoed ook de nieuwe bundels aanschaffen op basis van de voucher code? Zou je dit ook willen navragen (bij Jasper) en bij mij op terug komen?

alvast bedankt.

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Angelah, wat een goede vraag. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dit niet helemaal weet. Ik heb de vraag dan ook voor je uitgezet, wanneer ik hierover meer informatie krijg, dan deel ik dit direct met je!

​@Bassie600 ik heb je op de hoogte gehouden in je eigen topic, mocht ik een reactie krijgen over jouw Voucher, dan zal ik dit hier in dit topic delen. Zo hebben we alles op 1 plek en is het voor ons allemaal overzichtelijk! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 15, 2026

Hi Manouk,

heel graag! Dan wacht ik af op je reactie.

gr. Angela