Skip to main content
Beantwoord

Mobiel nummer kan niet gekoppeld aan app

• September 22, 2026
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Ik heb 3 nummers bij Odido, waarvan 1 steeds niet gekoppeld kan worden. En bij het inloggen krijgen we geen code. Hoe kan ik dit in orde maken? Gr Jajantie

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Jajantie, superleuk dat je met 3 abonnementen bij ons zit! Ook handig dat je alle 3 de abonnementen in 1 Mijn Odido overzicht wil hebben. De kans is groot dat niet alle gegevens 100% overeenkomen tussen dat abonnement en de andere twee waardoor koppelen niet lukt. Ik heb je via Webcare Moderator een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan kijk ik graag voor je wat er aan de hand is en dan heb je snel je 3e abonnement gekoppeld! 😊

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jajantie, superleuk dat je met 3 abonnementen bij ons zit! Ook handig dat je alle 3 de abonnementen in 1 Mijn Odido overzicht wil hebben. De kans is groot dat niet alle gegevens 100% overeenkomen tussen dat abonnement en de andere twee waardoor koppelen niet lukt. Ik heb je via Webcare Moderator een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan kijk ik graag voor je wat er aan de hand is en dan heb je snel je 3e abonnement gekoppeld! 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jajantie, ik reageer hier verder op je privéberichten. Anders wordt het onoverzichtelijk in de privéberichten en die zijn eigenlijk alleen voor verificatiedoeleinden. Zijn jullie toevallig in het buitenland? Ik zie namelijk geen blokkade voor 06***088. Wellicht is er iets anders waardoor ze geen sms'jes ontvangt. Dat zou in het buitenland goed kunnen. De verificatiecode om Mijn Odido te koppelen kan niet per e-mail worden gestuurd. Dit gaat echt via sms. Wat ziet ze precies op haar telefoon staan? Heeft ze wel verbinding? Kan ze bellen en gebeld worden? Krijgt ze normale sms'jes wel binnen? Ik hoor het graag, dan kan ik het beter uitzoeken!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 7, 2026

Hoi hoi, we zitten allebei in Nederland. We hebben de simkaart eruit gehaald en weer erin gedaan..maar nu wordt er een PUK code gevraagd. Daar kan ik niet aan komen. Kan dat via jullie?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen, ja dat kan zeker! Je kan je pukcode altijd via Mijn Odido vinden, hij staat op het kaartje waar je simkaart bij zat en je kan 'm ook via deze pagina: Alles over de pukcode en pincode | Odido opvragen als je op 'Stuur me een mail’ klikt. Kan je (met een ander apparaat) bij je e-mail? Ik mag ze namelijk alleen per mail sturen. Voor het 06-nummer met **88 op het eind heb ik je pin- en pukcode ook per e-mail (naar het e-mailadres dat aan dit abonnement gekoppeld staat) al naar je gestuurd. Heb je 'm ontvangen? Wat was het 2e abonnement waarvoor je de pukcode nodig had? Was dit voor het nummer 06**34 of **89? Laat het me maar weten. Dan mail ik die ook naar het e-mailadres dat aan het nummer gekoppeld staat! 😊