Skip to main content
Beantwoord

Onopgelost probleem Prepaid

• September 17, 2026
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Hallo. Vorige week vrijdag gebeld met klantenservice. Na portering op Odido prepaid (het nummer werd dus gewijzigd door overname nummer andere provider), gaat er in Mijn Odido iets mis. Als ik in account op mijn prepaid klik, laadt de gebruikelijke pagina met instellingen/opties niet. Dit blijft hangen. Ik krijg dus bv niet blokkade opties etc (valt onder "prepaid tariefplan" bv).

Ik ben 5 dagen verder: niks opgelost en er is ook niks vastgelegd qua referentie. Kan ik weer hele verhaal doen en weer afwachten. Lastig!

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Niels, superleuk dat je voor Odido Prepaid hebt gekozen! En handig dat je Mijn Odido wil gebruiken. Nu moet het natuurlijk wel goed werken en daar help ik je graag bij. Reageer je op de DM die ik je zojuist heb gestuurd? Dan kijk ik graag mee in je account om te zien wat er aan de hand is!

2 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 18, 2026

Even toevoeging. En inderdaad: zojuist, week later maar even gebeld weer. Wat bekakt wauwelende jongeman wist het verder ook niet, zag wel notitie maar niet wat er gebeurd was (escalatie was afgesproken, probeerde ik nog...). Ik moet maar weer wachten tot de vorige persoon (ik wist naam nog) wellicht mij dan belde of mailde.

En zo ga je het doolhof weer in. Ach, ik ben maar een klant.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Niels, superleuk dat je voor Odido Prepaid hebt gekozen! En handig dat je Mijn Odido wil gebruiken. Nu moet het natuurlijk wel goed werken en daar help ik je graag bij. Reageer je op de DM die ik je zojuist heb gestuurd? Dan kijk ik graag mee in je account om te zien wat er aan de hand is!