Hi @mel2101, wat leuk dat je bij ons hebt verlengd met een nieuw toestel, daar zijn we erg blij mee en ik wens je veel plezier met je nieuwe pareltje! Wel zo fijn als het juiste Videoland gekoppeld staat, laten we samen naar een oplossing kijken. Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken!
Hallo,
Ik zal de gegevens in mijn profiel zetten. Ik heb nu maar mijn “goede” Videoland account opgezegd en ik ga de “onjuist gekoppelde” gebruiken. Ik had al wel aangeklikt in Mijn Odido dat ik mijn Extra (Videoland) wilde stopzetten (ik dacht dat dat de oplossing kon zijn), dus die stopt nu per 2-1-2025. Kan die wijziging nog ongedaan gemaakt worden, zodat ik ook na die datum Videoland kan blijven gebruiken? Mij lukt dat niet in de app.
Hi @mel2101, dat is ook helemaal goed hoor! Ik zie dat ik het niet meer ongedaan kan maken, sorry! Ik kan eventueel de einddatum wel voor je wijzigen naar bijvoorbeeld de einddatum van je contract. Of je kunt het zo laten en het na die datum gewoon opnieuw activeren. Laat maar gerust weten wat je zou willen!
Hi @mel2101, dat is ook helemaal goed hoor! Ik zie dat ik het niet meer ongedaan kan maken, sorry! Ik kan eventueel de einddatum wel voor je wijzigen naar bijvoorbeeld de einddatum van je contract. Of je kunt het zo laten en het na die datum gewoon opnieuw activeren. Laat maar gerust weten wat je zou willen!
Hallo,
ja dat mag wel, aanpassen naar de einddatum van mijn contract.
Alvast bedankt!
@mel2101 Top, dan heb ik zojuist de einddatum voor je gewijzigd naar dezelfde einddatum als je contract. Houd er rekening mee dat na de einddatum de bundel wel stopt!
Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten!