Ik heb een zakelijk abonnement
Ik heb multisim (geactiveerd)
Ik heb een Apple Watch series 10 cellular gekocht.
En voordat een moderator zegt: “je zal toch contact op moeten nemen via het zakelijke nummer. De moderators kunnen hier alleen bij de gegevens van particuliere klanten.”
Dit heb ik gedaan. Ik zit al een dag te klooien om dit voor elkaar te krijgen en ben echt geen digibeet. Het maakt niets uit. De zakelijke afdeling kan hier geen antwoord op geven omdat het schijnbaar niet geregeld is. Bij de particulieren wel…. Dus daarom vraag ik jullie om een oplossing.
Het lukt mij niet om de multisim van mijn zakelijke abonnement te koppelen aan de Apple Watch. Op het moment dat je dit activeert in de Iphone/watch hoor je automatisch doorverwezen te worden naar de odido-multisim koppelpagina. Dit werkt wel als je een particulier/consument bent… maar bij zakelijk loopt deze koppeling niet goed waardoor het niet kan. (zo lijkt het althans)
Wat kan ik doen?
- Is het een mogelijkheid om mijn zakelijke om te zetten naar particulier, puur zodat ik de multisim kan koppelen?
- Kan/mag ik dan later weer switchen naar zakelijk?
- Behoud ik dan de multisim?
Als hier geen oplossing voor is, dan kunnen alle zakelijke klanten dus nooit een Apple Watch koppelen met multisim. Dit betekent dat ik de Apple Watch weer terug kan sturen, dit zou een hele vervelde Odido-bug zijn. Als ik dit van te voren had geweten was ik naar een andere aanbieder gegaan
Als iemand het wel gelukt is om zakelijk/multisim te koppelen aan de Apple Watch, laat wat van je horen aub. Ik zit hier echt te balen als een stekker.

