Geen verbinding meer, LOS lampje knippert rood op het Huawei glasvezel kastje Goedenavond, Ik heb sinds 1,5 week glasvezel internet via Odido. Maar sinds eergisteren heb ik opeens geen internet meer. 'verbonden met apparaat, kan geen internet bieden' is wat ik te zien krijg als ik met m'n Wifi wil verbinden. Er knippert ook een rood lampje (LOS) op het Huawei kastje. En op het modem blijft het wereldbol symbool constant rood. Heb alle tips (opnieuw opstarten, bekabeling, enz..) al geprobeerd, maar niets helpt. Ik begin er nu wel redelijk moedeloos van te worden, want er werd mij een stabiele en betrouwbare internetverbinding beloofd. Tot nu toe is hier nog weinig van te merken😕 Zou iemand mij de gouden tip kunnen geven (liefst iemand van Odido zelf) ? Of misschien dat er een monteur gestuurd kan worden, want ik durf niets meer aan te raken.. Vond de installatie monteur tijdens het aansluiten op het glasvezelnetwerk erg gestresst over komen en had het idee dat hij zo snel mogelijk weer weg wilde, en dat hij het hier door snel had afgeraffeld en mij met gebrekkige informatie heeft achter gelaten. Ik hoop snel iets te horen, want mijn data van mijn telefoon gaat nu wel erg hard😕 Groet, Sander Maat