Skip to main content

FS sfp+ module activeren

Hallo,

Kan iemand mijn eigen FS sfp+ module activeren?

@Tommie van Odido kan jij het eventueel activeren?

Uitgelichte reactie

14 juli 2025

@Cheyenne van Odido dankjewel het werkt✅

17 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22222 reacties
  • 12 juli 2025

Hallo ​@aliakin85 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in en het serienummer van de SFP bij info voor de moderators zodat een moderator hem direct voor je kan registreren.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 12 juli 2025

Bedankt voor je tip. Profiel is bijgewerkt 💪

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@aliakin85, dankjewel! Ik ga dit voor je regelen. Kan jij de username ook doorgeven via je Community profiel? Je kan je username opvragen via FS.com. Ik hoor het graag wanneer deze er staat!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 14 juli 2025

@Cheyenne van Odido  ik heb mijn profiel bijgewerkt ✅ 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 14 juli 2025

@Cheyenne van Odido lukt het om het zometeen te laten activeren?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 14 juli 2025

@Cheyenne van Odido ik ben aan het wachten 😩

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 14 juli 2025

@Cheyenne van Odido  waarom wordt ik niet geholpen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@aliakin85, hou er rekening mee dat dit geen directe chat is. Als moderators komen we zo snel mogelijk bij je terug, maar soms kan dit een dag of langer duren. Het lukt mij niet de registratie te doen. Ik heb al een vraag uitstaan bij de juiste afdeling. Weet jij 100% zeker dat deze informatie klopt die je in je profiel hebt gezet? Als ik meer weet, kom ik bij je terug. Hou er rekening mee dat dit mogelijk niet gelijk vandaag zal zijn!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 14 juli 2025

@Cheyenne van Odido informatie in mijn profiel klopt 100% . Ik ben niet gewend op zo lang te wachten meestal wordt ik de zelfde dag en meestal door ​@Tommie van Odido geholpen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dat kan ​@aliakin85 en snap ik! Tommie geniet echter van een vakantie, het is daarom wat drukker dan normaal. De normale wachttijd op de Community is rond de 1 á 2 werkdagen. Hou daar voor de komende tijd rekening mee. Wij doen wat we kunnen!

Het lukt mij niet de registratie te doen met deze gegevens. Een collega van mij probeert hier vandaag nog naar te kijken, bedankt voor je geduld!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Het is bij deze geregeld door mijn collega ​@aliakin85!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 14 juli 2025

@Cheyenne van Odido dankjewel het werkt✅

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Geweldig, thanks voor de update! 😁

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 17 juli 2025

Ik merk sinds gisteren dat mijn internet onstabiel is . Is er soms een storing in Weesp? 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 18 juli 2025

Hi ​@aliakin85, er zijn bij ons geen problemen bekend in de omgeving van Weesp. Merk je dat de verbinding nog steeds instabiel is? Heb je de apparatuur ook al eens helemaal opnieuw opgestart? Mocht je nog steeds onstabiel internet ervaren, dan lees ik de verbinding graag voor je uit. Wil je hiervoor ons eigen modem weer aansluiten? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 19 juli 2025

@Nora van Odido dankjewel maar het lag aan mijn unifi fiber die na update een problemen gaf. Alles werkt naar behoren 👍

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 19 juli 2025

Geweldig om te lezen dat het opgelost is en alles weer naar behoren werkt ​@aliakin85! 💪

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen