Vul alvast alle privé velden in je community profiel in en het serienummer van de SFP bij info voor de moderators zodat een moderator hem direct voor je kan registreren.
Hi @aliakin85, dankjewel! Ik ga dit voor je regelen. Kan jij de username ook doorgeven via je Community profiel? Je kan je username opvragen via FS.com. Ik hoor het graag wanneer deze er staat!
Hi @aliakin85, hou er rekening mee dat dit geen directe chat is. Als moderators komen we zo snel mogelijk bij je terug, maar soms kan dit een dag of langer duren. Het lukt mij niet de registratie te doen. Ik heb al een vraag uitstaan bij de juiste afdeling. Weet jij 100% zeker dat deze informatie klopt die je in je profiel hebt gezet? Als ik meer weet, kom ik bij je terug. Hou er rekening mee dat dit mogelijk niet gelijk vandaag zal zijn!
@Cheyenne van Odido informatie in mijn profiel klopt 100% . Ik ben niet gewend op zo lang te wachten meestal wordt ik de zelfde dag en meestal door @Tommie van Odido geholpen.
Dat kan @aliakin85 en snap ik! Tommie geniet echter van een vakantie, het is daarom wat drukker dan normaal. De normale wachttijd op de Community is rond de 1 á 2 werkdagen. Hou daar voor de komende tijd rekening mee. Wij doen wat we kunnen!
Het lukt mij niet de registratie te doen met deze gegevens. Een collega van mij probeert hier vandaag nog naar te kijken, bedankt voor je geduld!
Hi @aliakin85, er zijn bij ons geen problemen bekend in de omgeving van Weesp. Merk je dat de verbinding nog steeds instabiel is? Heb je de apparatuur ook al eens helemaal opnieuw opgestart? Mocht je nog steeds onstabiel internet ervaren, dan lees ik de verbinding graag voor je uit. Wil je hiervoor ons eigen modem weer aansluiten? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.