Skip to main content
7930 Topics
Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving. Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties. Hulp bij het inloggen Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'. Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen Let op: Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten. 🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder! Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn: Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community Update 31 oktober 2022 Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. Update 8 juni 2022 Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt.
Hulp bij Mijn Odido account koppelen
Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg! We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen. Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn: Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres. De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer). Een dubbel account in ons achterliggende systeem. Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account. De overgang van een voormalig Tele2-account. Een contractwijziging is onjuist verwerkt. Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld. De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
[FAQ] 4G voor Thuis: technische vragen
Heb je technische vragen over 4G voor Thuis? In dit topic hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Reageer dan op dit topic of maak een nieuw topic aan. We pakken dit dan z.s.m. voor je op. Is port forwarding mogelijk? Ja, dit is mogelijk. Hoe je dit instelt lees je in dit topic: https://forum.t-mobile.nl/installatie-andere-technische-vragen-480/uitleg-port-forwarding-instellen-270716 Hoe pas ik de DHCP server van mijn Huawei 4G-modem aan? Hoe dat moet lees je in dit topic: https://forum.t-mobile.nl/installatie-andere-technische-vragen-480/uitleg-dhcp-server-range-modem-aanpassen-273842 Kan het 4G-modem uitgebreid worden met een losse router (bijv. voor beter wifi-bereik)? Dit kan zeker! De makkelijkste oplossing is om de router of WiFi-versterker d.m.v. een internetkabel op de Huawei router aan te sluiten en in Access Point mode te laten functioneren. Raadpleeg ook de handleiding van je WiFi-versterker of router. Wil je de volledige functionaliteit van je eigen router gebruiken, dan adviseren we je om DMZ te gebruiken en DHCP op de Huawei router uit te schakelen. Er wordt om een wachtwoord gevraagd door het Huawei 4G-modem. Waar vind ik dit wachtwoord? De standaard gebruikersnaam en het standaard wachtwoord zijn beide "admin". Welke APN moet ik gebruiken voor 4G voor Thuis? De APN voor 4G voor Thuis is anders dan voor alle andere abonnementen van Odido. Gebruik de volgende APN: APN: fms Laat gebruikersnaam en wachtwoord.
[Nieuws] 5G - Dit is pas het begin
Het netwerk van Odido is het meest bekroonde 4G-netwerk van Nederland. En nu gaan we zelfs nog een stap verder. Met trots presenteren wij: 5G van Odido! Met ons gloednieuwe 5G-netwerk blijf jij verbonden met de mogelijkheden van nu en van straks. En dit is pas het begin. We bouwen een baanbrekend netwerk Smartphones worden elke dag slimmer, we verbruiken meer en meer data, en we verbinden steeds meer apparaten met elkaar. Dat vraagt nogal wat van een netwerk. Daarom blijft Odido het netwerk continu verbeteren en uitbreiden met nieuwe technologieën. Zodat ons nieuwe 5G-netwerk al die data straks moeiteloos kan verwerken. Odido zorgt dat je altijd en overal kunt blijven rekenen op een veilige en stabiele verbinding. Klaar voor de toekomst Of het nu gaat om videobellen, je thermostaat bedienen of je drone besturen: met 5G breken we straks technologische limieten waar we ons nu nog geen voorstelling van kunnen maken. Er gaat een wereld voor je open. De wereld van zelfrijdende auto’s, cloud gamen op je smartphone en augmented reality in je huiskamer. 5G van Odido is klaar voor deze en nog veel meer innovatieve toepassingen. VEELGESTELDE VRAGEN Wat is 5G? 5G is de opvolger van 4G. Het 5G-netwerk biedt je in de toekomst ongekende snelheden, eindeloze mogelijkheden en een nóg betere netwerkervaring. 5G van Odido gaat je leven makkelijker, leuker en veiliger maken. Hoe snel is 5G? We zitten nu nog in de beginfase. Voorlopig zijn de snelheden eerst nog gelijk aan die van 4G. Maar in de komende twee jaar gaat dat veranderen. Met 5G van Odido profiteer je straks van snelheden die je niet voor mogelijk hield. Wanneer is het 5G-netwerk landelijk dekkend? Direct bij de activatie van ons 5G-netwerk is al in het grootste gedeelte van Nederland 5G-dekking. Eind 2020 bieden we een landelijk dekkend 5G-netwerk. Welk abonnement heb ik nodig? Ook als je al mobiele klant bent bij Odido kan je gebruik maken van ons 5G-netwerk. Als je een Unlimited abonnement hebt dan activeren wij 5G voor je, dit zit namelijk standaard in je abonnement. Heb je een ander mobiel abonnement? Dan kun je de 5G-bundel activeren via Mijn Odido en voor € 2,- per maand extra gebruik maken van het 5G-netwerk. Log hiervoor in op Mijn Odido om de bundel te activeren: Mijn Odido. Prepaid heeft vooralsnog geen toegang tot 5G. Waar staat 5G voor? Simpel gezegd is het 5G-netwerk straks nog slimmer en dynamischer dan het 4G-netwerk. Technologie van een nieuwe generatie, die mobiel internet efficiënter maakt waardoor je een snellere en stabielere netwerkervaring krijgt. Er gaat een wereld van nieuwe mogelijkheden voor je open. En Odido zorgt dat je altijd en overal een veilige en stabiele verbinding hebt. Wat kan ik met 5G? Een betere vraag zou zijn: wat kan ik niet met 5G? Want de mogelijkheden zijn eindeloos. Denk aan cloud gamen, augmented reality of je slimme woning bedienen … allemaal met je smartphone. En dit is pas het begin. Is mijn smartphone geschikt voor 5G? In onze webshop kan je via een filter zoeken naar mobiele telefoons die geschikt zijn voor het 5G-netwerk. Alle toestellen die wij nu verkopen voor 5G zijn geschikt voor alle toekomstige frequentiebanden. Klik hier: Alle telefoons. Heb ik in het buitenland ook 5G? Als 5G-netwerken actief worden over de grens, gaan we met buitenlandse providers in gesprek over samenwerking. Tot deze afspraken gaan gelden, maak je gewoon gebruik van 4G of 3G, afhankelijk van de dekking op de plaats van bestemming en de huidige afspraken. Waar je ook bent, je toestel zal zelf de best beschikbare verbinding zoeken. Is 5G veilig voor mijn gezondheid? De Nederlandse overheid stelt strenge normen en voorschriften aan het verstrekken van vergunningen voor de aanleg van een radionetwerk. We blijven met ons netwerk altijd ruim binnen de stralingsnormen die gesteld zijn door de overheid. Je leest meer over 5G en gezondheid op onze Mobiele Telecommunicatie en Gezondheid-pagina. Wordt 4G vervangen door 5G? 5G gaat 4G voorlopig niet vervangen. Als je geen gebruik maakt van 5G, blijf je gewoon verbonden via ons meest bekroonde 4G-netwerk. Meer informatie vind je op onze website.
Bescherm je gegevens met tweestapsverificatie (2FA)
Tweestapsverificatie: Zorg dat je beschermd bent! We gebruiken tegenwoordig voor alles een wachtwoord, maar wist je dat je met alleen een wachtwoord al lang niet meer volledig beschermd bent? Dit komt omdat cybercriminelen soms wachtwoorden weten te stelen. Zo hebben ze voor je het weet toegang tot gevoelige persoonlijke informatie. Zeker wanneer je overal hetzelfde wachtwoord gebruikt. Dit willen wij natuurlijk voorkomen en dus gaan wij tweestapsverificatie (2FA) verplicht stellen en je vragen dit in te stellen wanneer je inlogt op Mijn Odido. Door de extra beveiliging van 2FA hebben criminelen niets aan alleen een wachtwoord. Naast een wachtwoord heb je namelijk ook een code nodig. Deze krijg je via sms of authenticatie-app. Zo blijven je gegevens veilig. In dit topic leggen wij uit hoe je vanaf nu je gegevens kan beschermen met tweestapsverificatie. Tweestapsverificatie in het kort Met tweestapsverificatie (2FA) heb je naast je wachtwoord, ook een code nodig om in te loggen. Deze krijg je op je telefoon. Dit kan op twee manieren: Authenticatie-app: deze app genereert unieke codes, die iedere dertig seconden worden vernieuwd. Door deze code in te vullen bij het inloggen, krijg je toegang tot je persoonlijke omgeving. Sms: je krijgt een code via sms. Met deze code log je in om toegang te krijgen tot je persoonlijke omgeving. Download de Google Authenticator app voor iOS of Android! 2FA in de Odido app In de Mijn Odido app bevestig je eenmalig je identiteit met de tweestapsverificatie (2FA), daarna blijf je gewoon ingelogd. Zo werkt het: Zet 2FA aan in de app of via Mijn Odido. De app wordt automatisch afgemeld. Log één keer opnieuw in bij de app met je e-mailadres en je wachtwoord. Je krijgt een code via sms of authenticatie-app. Bevestig deze code. Kies voor inloggen met een pincode, vingerafdruk of gezichtsherkenning. Nu heb je extra beveiliging in de Mijn Odido app aangezet. FAQ Wat is tweestapsverificatie (2FA)? Tweestapsverificatie (2FA) is een extra beveiliging voor je Mijn Odido account. Naast je wachtwoord, heb je hiervoor ook een code nodig om in je account te komen. Deze wordt verstuurd naar je telefoon door middel van sms of een authenticatie-app. De code van de sms of app voer je vervolgens in tijdens het inloggen. Zie het als een extra slot op de deur. Zo kunnen cybercriminelen niet in je account, want daarvoor hebben ze naast je wachtwoord ook je telefoon nodig. Waarom is tweestapsverificatie handig? In jouw Mijn Odido account vind je allerlei persoonlijke gegevens. Deze wil je natuurlijk voor jezelf houden. Helaas proberen oplichters op allerlei manieren inloggegevens te stelen. Hiermee krijgen ze niet alleen toegang tot waar je bijvoorbeeld woont, maar kunnen ze ook spullen bestellen uit jouw naam. Zo krijgen zij een nieuwe telefoon, en jij de rekening. Dit wil je natuurlijk voorkomen. Stel daarom tweestapsverificatie in Op welke manier kan ik een code ontvangen? Wanneer je tweestapsverificatie aanzet, laat je met je telefoon weten dat je bent wie je zegt dat je bent. Dit kun je op twee manieren doen: via een sms of via een authenticatie-app. Die laatste is extra veilig omdat daarbij alles op je telefoon blijft. We ondersteunen verschillende authenticatie-apps, zoals die van Google en Microsoft. Hoe stel ik tweestapsverficatie (2FA) in? Het instellen van de extra beveiliging heb je in een paar stappen gedaan: Log in op Mijn Odido of in de Mijn Odido app. Je krijgt automatisch een scherm om 2FA in te stellen. Volg de instructies op je scherm. We hebben alles voor je uitgelegd. Let op: wanneer je de extra beveiliging aanzet, kun je niet meer automatisch inloggen in My T-Mobile. Zo beschermen we je account tegen ongewenste bezoekers. Kan ik tweestapsverificatie op elk moment aan- en uitzetten? We willen dat je gegevens zo veilig mogelijk zijn, daarom kun je de extra beveiliging niet uitzetten. Moet ik iedere keer dat ik inlog een verificatiecode invullen? Iedere keer dat je inlogt op Mijn Odido via je computer moet je een verificatiecode invullen. Wanneer je via de Mijn Odido app inlogt, is dit alleen de eerste keer nodig. Ik heb geen smartphone, kan ik ook tweestapsverificatie gebruiken? Natuurlijk! Wanneer je geen smartphone hebt, kies dan voor het ontvangen van een code via sms. Kan ik snel wisselen tussen extra beveiliging via sms of app? Zeker! Dit doe je makkelijk via het kopje Tweestapsverificatie in Mijn Odido of via de app. Ik heb geen sms ontvangen, wat nu? Soms duurt het even voordat de sms aankomt. Is hij er na tien minuten nog niet? Probeer het dan opnieuw. Ontvang je nog steeds geen sms? Neem dan contact met ons op. Het lukt niet om 2FA in te stellen via de authenticatie-app, wat nu? Lukt het niet om de QR-code te scannen in de authenticatie-app? Probeer het dan via de code onder de QR-code. Krijg je een foutmelding, of is er een andere reden waarom het niet lukt? Herstart dan de authenticatie-app en probeer het opnieuw. Wij kunnen niet in jouw authenticatie-app; wel zo veilig. Maar dat betekent ook dat wij je niet kunnen helpen wanneer je problemen hebt met de app. Lukt het niet om via de authenticatie-app tweestapsverificatie in te stellen? Probeer dan een andere authenticatie-app of kies voor de optie 'code via sms'. Heb je nog vragen over tweestapsverificatie? Stel ze gerust in dit topic!
De nieuwste Samsung telefoons op 1 plek
De nieuwste Samsung telefoons op een rijtje! Elk jaar lanceert Samsung nieuwe toestellen in verschillende series. Elk toestel komt met zijn eigen voordelen, specificaties en soms zelfs met een mooie actie. In dit topic lees jij als eerste alles over de nieuwste Samsung telefoons én tijdelijke acties. Ben je op zoek naar de Samsung Galaxy S24, S25 Series of Foldables? Bekijk dan onderstaande topics. ​ 3 maart 2025, Samsung Galaxy A26 | A36 | A56 | A16 Awesome, de nieuwe A-series zijn er! Vanaf vandaag introduceert Samsung de opvolgers van de A25, A35 en de A55 modellen. Maak kennis met de Samsung Galaxy A26, A36 en de A56. Drie gloednieuwe toestellen met Awesome Intelligence, speciale AI-functies die ontworpen zijn voor de Galaxy A-Series. Daarnaast is ook vanaf vandaag de nieuwe Samsung Galaxy A16 beschikbaar bij Odido. De nieuwe Samsung Galaxy A16 is direct leverbaar. De A26, A36 en de A56 zijn leverbaar vanaf 19 maart 2025. Ga snel naar Odido.nl en kies jouw nieuwe Samsung Galaxy A toestel! Ontvang nu tijdelijk een gratis geheugenupgrade cadeau met de Samsung Galaxy A36 en A56 + extra korting op alle toestellen! Gegeugenupgrade Upgrade kosteloos naar meer opslag met de Samsung Galaxy A36 en A56128GB wordt dan 256GB. Deelnemende toestellen: Samsung Galaxy A36 & A56 Promo periode: 3 maart t/m 13 april Claimen: niet nodig, de korting wordt direct verwerkt in de prijs Samsung Galaxy A36 Samsung Galaxy A36 i.c.m. 20GB + 120 min 128GB - € 14 + € 17,50 = € 31,50/mnd éénmalig € 0,00 256GB - € 14,00 + € 17,50 = € 31,50/mnd éénmalig € 0,00 Samsung Galaxy A56 Samsung Galaxy A56 i.c.m. 20 GB + 120 min 128GB - € 17,00 + € 17,50 = € 34,50/mnd éénmalig € 0,00 256 GB - € 17,00 + € 17,50 = € 34,50/mnd éénmalig € 0,00 Samsung Galaxy A26 Samsung Galaxy A26 i.c.m. 20GB + 120 min 128GB - €10,00 + € 17,50 = € 27,50/mnd éénmalig € 0,00 Samsung Galaxy A16 Samsung Galaxy A16 i.c.m. 20GB + 120 min 128GB - € 6,00 + € 15,00 = € 21,00/mnd éénmalig € 0,00 Samsung Galaxy A26 Haal het maximale uit razendsnelle 5G-netwerken met een Exynos 1380 (Quartz) processor. Maak je nooit meer druk om opslagruimte, want met 128 GB ingebouwde opslag heb je voldoende ruimte voor foto's, films, muziek, apps en games. Met het 6.7-inch edge-to-edge FHD+ Super AMOLED scherm kijk je al je favoriete series op een mooi formaat scherm of peel je je favoriete games. Geheugenvarianten en kleuren: De Samsung Galaxy A26 komt in 1 geheugenvariant, namelijk 128GB en en in de kleur zwart. Samsung Galaxy A26 Zwart Specificaties Afmetingen smartphone: 164 x 77.54 x 7.7mm Waterbestendigheid: IP67 Besturingssysteem: Android 14 (U) Processor: Exynos 1380 (Quartz) Geheugen : 6GB RAM / 128GB ROM Beeldscherm: 6,7’’ | FHD+ Beveiliging: Vingerafdruksensor, Samsung Pay. Hoofdcamera achter: 50MP Quad Pixel Ultra-groothoek: 8MP Camera voorzijde: 13MP Accu: 5000 mAh | 25W Fast Charging Bekijk de prijs en alle specificities van de Samsung Galaxy A26 5G op Odido.nl. Samsung Galaxy A36 Het scherm van de telefoon is 6,7 inch: een fijn formaat om series of YouTube video’s onderweg te kijken. Je swipet lekker soepel door je telefoon van app naar app door de verbeterde Snapdragon 6 Gen 3 processor. Met de fotocamera van 50 MP maak je kristalheldere en scherpe foto’s om te delen met je familie en vrienden. Geheugenvarianten en kleuren: De Samsung Galaxy A36 komt in 2 geheugenvarianten, namelijk 128GB en 256GB en in de kleuren: Lavendel Paars (Awesome Lavender) Zwart (Awesome Black) Wit (Awesome White) Limoen Groen (Awesome Lime) Samsung Galaxy A36 Lavendel Paars Specificaties Afmetingen smartphone: 162,9 x 78,2 x 7.4 mm Bestendigheid: IP68 / MIL STD 810H SAR Besturingssysteem: Android 14 (U) | 5 OS upgrades | 6 jaar beveiligingsupdates Processor: Snapdragon 6 Gen3 Geheugen : 8GB RAM Beeldscherm: 6,7’’ Super AMOLED | FHD+ Infinity / Gorilla Glass Victus Hoofdcamera achter: 50MP Camera voorzijde: 12MP Camera features: Awesome Intelligence (Object eraser/My Filter/Edit Suggestion) Accu: 5000 mAh Bekijk de prijs en alle specificities van de Samsung Galaxy A36 op Odido.nl. Samsung Galaxy A56 De Samsung Galaxy A56 is net wat sneller, beter en iets groter dan de A55. Zo heeft de A56 een 6,7-inch Super AMOLED scherm. Ook heeft de A55 een nieuwe en betere Exynos 1580 processor. Samen met het werkgeheugen zorgt de processor dat je soepel en snel langs verschillende apps kan switchen, series kan kijken, gamen of multitasken zonder problemen. Geheugenvarianten en kleuren: De Samsung Galaxy A56 komt in 2 geheugenvarianten, namelijk 128GB en 256GB en in de kleuren: Zwart (Awesome Graphite) Lichtgrijs (Awesome Lightgray) Olijfgroen (Awesome Olive) Roze (Awesome Pink) Samsung Galaxy A56 Lichtgrijs Specificaties Afmetingen smartphone: 162.2 x 77.5 x 7.4mm Processor: Exynos 1580 | Octa-core (2.9GHz, 2.6GHz & 1.9GHz) Geheugen : 8GB RAM Beeldscherm: 6,7’’ Super AMOLED| FHD+ Infinity | Gorilla Glass Victus Hoofdcamera achter: 50MP Camera voor: 12MP Camera features: Awesome Intelligence (Object eraser/My Filter/ Edit suggestion, Auto Trim, Best Face) Accu: 5000 mAh Opladen: Adaptive Super Fast Charging Bekijk de prijs en alle specificities van de Samsung Galaxy A56 op Odido.nl. Samsung Galaxy A16 Zoek je een nieuwe telefoon die betaalbaar is en toch vol zit met de handigste functies? Maak kennis met de Samsung Galaxy A16! Met zijn 6,7-inch super AMOLED-scherm geniet je van levendige kleuren en scherpe beelden. De krachtige 50 MP camera legt elk moment perfect vast, terwijl de 5000 mAh batterij ervoor zorgt dat je de hele dag kunt doorgaan zonder op te laden. Met 128GB opslag heb je volop ruimte voor al je foto’s en apps. Geheugenvarianten en kleuren: De Samsung Galaxy A16 komt in 1 geheugenvariant, namelijk 128GB en in de kleur blauw​​​​​​ Samsung Galaxy A16 Blauw Specificaties Afmetingen smartphone: 164,4 x 77,9 x 7,9 mm Processor: Exynos 1330 Geheugen : 4GB RAM Beeldscherm: 6,7’’ Super AMOLED Hoofdcamera achter: 50MP Camera voor: 13MP Accu: 5000 mAh Bekijk de prijs en alle specificities van de Samsung Galaxy A16 op Odido.nl. Wat is er nieuw bij de Samsung Galaxy A36 en A56? Intelligente functies De geweldige AI-tools van de Galaxy A Series maken jouw leven makkelijker, leuker én mooier. Circle to Search: waar je die sneakers kunt kopen die je op social media of op straat ziet? Zoek alles wat je wilt met Circle to Search: omcirkel het beeld of de tekst en krijg direct de beste resultaten. Intelligente fotobewerking: voor de echte fotografen en social-liefhebbers zijn er meer dan genoegopties voor intelligente fotobewerking op de Galaxy A Series. Leg de focus echt op jezelf en haal ongewenste mensen, objecten of dieren uit een foto met Object Eraser. Toch nog een beetje extra flair nodig? Deaangepaste filters functie doet een AI-analyse welk filter het beste past en laat je dit zelf tweaken met onder meer contrast, kleurwarmte en stijlen. Beste gezicht: Iedereen goed op de groepsfoto lukt niet altijd. Met de Galaxy A56 bouw je met de AI-gestuurde Beste Gezicht altijd het perfecte totaalplaatje. Je selecteert uit meerdere foto’s de beste resultaten en maakt hiervan één foto waar iedereen op straalt. Ook video’s pas je slim aan met Auto Trim.Door AI haal je moeiteloos de hoogtepunten uit meerdere video’s én combineert dit automatisch tot één topvideo! Veelzijdige camera Schiet adembenemende foto’s en video’s dankzij de 50MP camera met verbluffende 10-bit HDR. Dankzij de vernieuwde 12MP-frontcamera en de nieuwe Video HDR-technologie zijn deselfievideo’s rijker van kleur en tonen scherpere details dan ooit. Ga next level met de Galaxy A56 dankzij de verbeterde Nightography. Leg ’s nachts moeiteloos prachtige foto’s en video’s vast, zelfs bij weinig licht, dankzij geavanceerde ruisonderdrukking. Dankzij AI-portretfotografie sta jij altijd in de spotlights. Smart Auto Focus analyseert het beeld en herkent automatisch achtergronden en onderwerpen voor haarscherpe resultaten. Dankzij AI worden gezichten en andere details op slimme wijze geoptimaliseerd. Ready to shine! Krachtige hardware Geniet overal van het grote 6,7” FHD+ Super AMOLED-display van de Galaxy A Series. Door de smallere schermranden en verhoogde helderheid tot 1200 nits ga je zo nog meer op in je smartphone. De verbeterde Vision Booster toont zelfs in direct zonlicht ieder beeld op de beste manier door een automatische kleur- en contrastaanpassing. De Galaxy A Series is voorzien van een krachtige processor voor nog meer power. De Galaxy A36 bevat de Snapdragon 6 Gen3 en de Galaxy A56 een Exynos 1580: een flinke verbetering van hunvoorgangers. Daarnaast hebben beide smartphones een grotere Vapor Chamber, oftewel koelsysteem, zodat je nog langer en soepeler kunt gamen, video’s streamen en multitasken. Dankzij de sterke 5000 mAh-batterij kun je extra lang iedermoment van de dag genieten van je Galaxy A Series. Relevante topics 10 februari 2025, Samsung Galaxy A34 EE De Samsung Galaxy A34 EE is terug van weggeweest. Dit toestel zat eerder al in ons assortiment en is er daarna weer uitgehaald. Nu is de Samsung Galaxy A34 EE weer op Odido.nl te bestellen. De Galaxy A34 EE is de ideale Galaxy smartphone voor alledaags gebruik. Laat je verrassen door de meest epic functies die je gewend bent van Galaxy smartphones. Zoals altijd zetten we alle belangrijke informatie voor jou op een rijtje. De Galaxy A34 is vanaf 11-02-2025 leverbaar. Kies voor de Samsung Galaxy A34. Ga voor awesome, elke dag. Beleef de hele dag door awesome momenten met de nieuwe Galaxy A34 Een gebruiksvriendelijke smartphone die topprestaties levert. Samsung Galaxy A34 EE. 4 redenen waarom je dit toestel wil. Galaxy design – Ontdek de Galaxy Design identiteit van de Galaxy A34. Premium afgewerkt met een gepersonaliseerd besturingssysteem. Levendige camera’s – Ervaar dag en nacht heldere foto’s en video’s door de verbeterde camera’s en Night Mode. Heldere schermprestaties – Geniet met de Galaxy A34 van een ideaal entertainmentscherm met een heldere en levendige kwaliteit. Top-notch beveiliging – De beveiliging van jouw Galaxy A34 staat altijd en overal op defensieniveau. Specificaties Over de Galaxy A34 Galaxy design Floating camera Metal Cam Deco One UI 5 Levendige camera’s Super Stable Video Bright & Clear Photo Heldere schermprestaties Outdoor visibility Helderder in donkere tonen Top-notch beveiliging 5 jaar security updates Samsung Knox Security Dashboard Benieuwd naar alle specificaties van de Samsung Galaxy A34 5G? Bekijk ze op Odido.nl Geheugen en kleuren De Samsung Galaxy A34 5G komt in één geheugenvariant: 128GB opslag en 6GB werkgeheugen, en 1 kleur: Zwart. 02-04-2024, Samsung Galaxy XCover 7: Enterprise edition Ontdek de nieuwe gloednieuwe Samsung Galaxy XCover 7 Enterprise edition Samsung Galaxy XCover 7 Enterprise edition Vanaf dinsdag 2 april 2024 is de Samsung Galaxy XCover 7 op Odido.nl te bestellen. Dit toestel is direct leverbaar! Dit toestel komt in 1 geheugenvariant: 128 GB en in de kleur Zwart. Kenmerken Samsung Galaxy XCover 7 Display – 6.6-inch, 20:9, FHD+, TFT, 60Hz, Touch Sensitivity OS – Android 14 Camera achterkant – 50MP Wide F1.8, Flash Camera voorkant - 5MP F2.0 Geheugen - 128GB+6 – MicroSD tot 1TB Processor – 6nm Octa-Core Processor Batterij – 4,050mAh Connectiviteit – 5G, Wifi, Bluetooth, NFC Security – Samsung Knox met Samsung Knox Vault, Gezichtsherkenning Samsung Galaxy XCover 7 - 50MP Camera achterkant 11-03-2024, Samsung Galaxy A35 en A55 Twee nieuwe toestellen in de Galaxy A-series. Samsung Galaxy A35 en A55 De nieuwste telefoons in de Galaxy A-series van Samsung: de A35 en A55. Samsung Galaxy A35 en A55 De nieuwste telefoons in de Galaxy A-series van Samsung: de A35 en A55. Het scherm van de telefoon is 6,6 inch: een fijn formaat om series of YouTube video’s onderweg te kijken. Je swipet lekker soepel door je telefoon van app naar app door de verbeterde Exynos 1380 processor. Met de fotocamera van 50 MP maak je kristalheldere en scherpe foto’s om te delen met je familie en vrienden. Het filmen van een tof concert doe je in 4K met levendige kleuren in HDR. Ben je tijdens een familiefeest druk met filmen en rondlopen van het jubileum van je opa en oma? Geen zorgen, door de beeldstabilisatie functie zijn alle video’s scherp, ook als je loopt tijdens het filmen. Vandaag maandag 11 maart 2024 zijn de Samsung Galaxy A35 en Samsung Galaxy A55 op Odido.nl te bestellen. Beide toestellen zijn direct leverbaar! Kenmerken Galaxy A35 6.6-inch FHD+ Super amoled-scherm. 120 Hz verversingssnelheid. 128 GB opslagruimte. 6 GB werkgeheugen. 4 camera’s (50, 8, 5 en 13 MP). 5000 mAh batterij. Werkt met 5G. In blauw, lichtblauw, paars en geel. Kenmerken Galaxy A55 6.6-inch FHD+ Super AMOLED-scherm. 120 Hz verversingssnelheid. In blauw, lichtblauw, paars en geel. Gorilla Glass 7+ 3 camera’s op de achterkant (50 MP, 12 MP en 5 MP). 32 MP selfiecamera. 10x digital zoom. 8 GB werkgeheugen. Werkt met 5G. Exynos 1480 processor. Android 14. 5 jaar updates voor de beste beveiliging. 15-03-2023, Samsung Galaxy A34 Ontdek het nieuwste toestel in de Galaxy A-serie. Samsung Galaxy A34 Lees hieronder meer informatie of bekijk hem op Odido.nl Samsung Galaxy A34 5G Ga voor awesome, elke dag Beleef de hele dag door awesome momenten met de nieuwe Galaxy A34. Een gebruiksvriendelijke smartphone die topprestaties levert. De Galaxy A34 is de ideale Galaxy smartphone voor alledaags gebruik. Laat je verrassen door de meest epic functies die je gewend bent van Galaxy smartphones. DIt toestel is direct leverbaar ! Dit mag je verwachten van jouw nieuwe Samsung Galaxy A34 5G Galaxy design – Ontdek de Galaxy Design identiteit van de Galaxy A34. Premium afgewerkt met een gepersonaliseerd besturingssysteem. Levendige camera’s – Ervaar dag en nacht heldere foto’s en video’s door de verbeterde camera’s en Night Mode. Heldere schermprestaties – Geniet met de Galaxy A34 van een ideaal entertainmentscherm met een heldere en levendige kwaliteit. Top-notch beveiliging – De beveiliging van jouw Galaxy A34 staat altijd en overal op defensieniveau. Specificaties Benieuwd naar alle specificaties van de Samsung Galaxy A34 5G? Check ze in onze webshop! Galaxy design Floating camera Metal Cam Deco One UI 5 Levendige camera’s Super Stable Video Bright & Clear Photo Heldere schermprestaties Outdoor visibility Helderder in donkere tonen Top-notch beveiliging 5 jaar security updates Samsung Knox Security Dashboard Geheugen en kleuren De Samsung Galaxy A34 5G komt in één geheugenvariant: 128GB opslag en 6GB werkgeheugen, en vier kleuren: Zwart Groen Zilver Paars ​ Samsung Galaxy A34 5G (Zilver en Paars) 15-03-2023, Samsung Galaxy A54 Beleef altijd en overal awesome momenten met de Samsung Galaxy A54 5G Lees hieronder meer informatie of bekijk hem op Odido.nl Samsung Galaxy A54 5G Capture your awesome life, de hele dag door Beleef altijd en overal awesome momenten met de nieuwe Galaxy A54. Een multifunctionele smartphone met een premium look. De Galaxy A54 is de ideale Galaxy smartphone voor non-stop gebruik, zonder prestaties te verliezen. Zo kun jij blijven genieten van je foto’s, video’s en entertainment. DIt toestel is direct leverbaar ! Dit mag je verwachten van jouw nieuwe Samsung Galaxy A54 5G Premium design – Ontdek de unieke Galaxy identity met de Galaxy A54. Slank, strak en met een premium uitstraling. Baanbrekende camera’s – Ervaar dag en nacht heldere foto’s en video’s door de verbeterde camera’s, zoom-functie en Night Mode. Krachtige prestaties – Ervaar topprestaties van de Galaxy A54 en geniet van een haarscherpe display voor al je entertainment. Top-notch beveiliging – De beveiliging van jouw Galaxy A54 staat altijd en overal op defensieniveau. Specificaties Benieuwd naar alle specificaties van de Samsung Galaxy A34 5G? Check ze in onze webshop! Premium design Floating Camera Metal Cam Deco Gorilla Glass IP67 Gradatie One UI 5 Baanbrekende camera’s 50 MP camera Super Stable Video Bright & Clear Photo Krachtige prestaties Vision Booster Enriched Sound Eye-care Display Top-notch beveiliging 5 jaar aan security updates Samsung Knox Security Dashboard Geheugen en kleur De Samsung Galaxy A54 5G komt in één geheugenvariant: 128GB opslag en 8GB werkgeheugen, en vier kleuren: Zwart Groen Wit Paars Heb je na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen over een van onze nieuwe Samsung toestellen? Laat hieronder een reactie achter, dan helpen we je zo snel mogelijk verder! Op zoek naar een lijst met alle acties? In onderstaand topic vind je alle tijdelijke cadeaus zo lang je je er nog voor kan registeren:
Overzicht: Alle tijdelijke acties op 1 plek!
Wie houdt er nou niet van leuke acties en gratis accessoires? Denk aan gratis koptelefoons, draadloze headsets, Earpods, Earbuds en opladers. In dit topic zie je alle lopende acties terug zodat jij ze niet kan missen! Hier zetten we alle lopende acties van alle merken, zoals Samsung, Apple, Xiaomi, OPPO, Motorola en OnePlus voor jou op een rijtje. Kom regelmatig terug om geen enkele actie te missen. Heb je vragen over bepaalde acties? We hebben alle veelgestelde vragen hieronder al in de FAQ voor je beantwoord. 🔔 SmartTag2 bij A26, A36 en A56 Ontvang nu tijdelijk een SmartTag2 cadeau bij aanschaf van een Samsung Galaxy A26, A36 of A56. Deelnemende toestellen: Samsung Galaxy S24 | S24FE Promo periode: 10 juni t/m 29 juni 2025 Registreren: t/m 29 augustus 2025 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://www.samsung.com/nl/promo/ 🔔 Galax Buds3 bij Galaxy S24 + S24FE Ontvang nu tijdelijk Galaxy Buds3 Pro t.w.v. € 179 cadeau bij aanschaf van een Galaxy S24 Series + S24FE Deelnemende toestellen: Samsung Galaxy S24 | S24FE Promo periode: 10 juni t/m 29 juni 2025 Registreren: t/m 29 augustus 2025 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://www.samsung.com/nl/promo/ 🔔 Galaxy Watch7 bij aanschaf van een Galaxy S25 Edge Ontvang nu tijdelijk een Galaxy Watch7 cadeau bij aanschaf van een Galaxy S25 Edge Promo periode: 2 juni t/m 29 juni 2025 Registreren: t/m 29 augustus 2025 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op www.samsung.com/nl/promo 🔔 Galaxy Watch6 cadeau bij de Samsung Galaxy S24 Ultra. Ontvang nu tijdelijk een Galaxy Watch6 (40mm) cadeau bij aanschaf van een Galaxy S24 Ultra Deelnemende toestellen: Galaxy S24 Ultra Promo periode: 19 mei t/m 29 juni 2025 Registreren: t/m 29 augustus 2025 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op www.samsung.com/nl/promo 🔔 Galaxy Watch7 cadeau bij de Samsung Galaxy S25 Series. Ontvang nu tijdelijk een Galaxy Watch7 (40mm) cadeau t.w.v. €369 bij aanschaf van een Galaxy S25 Series (excl. Edge) Deelnemende toestellen: Galaxy S25 | S25+ | S25 Ultra Promo periode: 19 mei t/m 29 juni 2025 Registreren: t/m 29 augustus 2025 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op www.samsung.com/nl/promo 🔔 Gratis 1 jaar schermreparatie en/of waterschade bij de OPPO A5 Pro. Gratis 1 jaar schermreparatie en/of waterschade bij de OPPO A5 Pro Deelnemende toestellen: OPPO A5 Pro Promo periode: 19 mei t/m 10 juni Registreren: is niet nodig, alle imei nummers worden automatisch registreert Indienen claim: Wanneer je binnen 1 jaar na aankoop van je toestel waterschade hebt van welkevorm dan ook, inclusief maar niet beperkt tot zoetwater en andere vloeistoOen, ofje scherm is gebarsten of gescheurd, maak je een 'Send in Repair'-verzoek aanvia de OPPO-website: https://support.oppo.com/nl/send-in-repair Vul bij het aanmelden voor jouw 'Send in Repair'-order in de opmerkingen in datje gebruik wil maken van jouw garantie. 🔔 Google TV Streamer bij Google Pixel 9a. Bestel de Google Pixel 9a nu en ontvang een Google TV Streamer t.w.v. € 119,99 cadeau. Actieperiode: 14 april 2025 t/m 11 mei 2025 (zolang de voorraad strekt) Claimperiode: t/m 22 juni 2025 Lees de voorwaarden en registreer op google.myactions.eu/actions/254 . 🔔 Galaxy Buds3 bij Samsung Galaxy A56 en A36. Ontvang nu tijdelijk Galaxy Buds3 cadeau bij aanschaf van een Samsung Galaxy A56 of A36. Promo periode: 14 april t/m 4 mei 2025 Registreren: t/m 4 juli 2025 Lees de voorwaarden claim jouw cadeau op deze pagina. 🔔 2 maanden gratis Strava bij Galaxy Watch7 en Galaxy Watch Ultra Ontvang nu tijdelijk 2 maanden Strava cadeau bij aanschaf van een Galaxy Watch7 Deelnemende toestellen: Samsung Galaxy Watch 7 Promo periode: 07 april t/m 5 mei 2025 Registreren: t/m 6 juli 2025 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op deze pagina. Ontvang nu tijdelijk 12 maanden Strava Premium cadeau bij aanschaf van een Galaxy Watch Ultra Deelnemende toestellen: Samsung Galaxy Watch Ultra Promo periode: 07 april t/m 5 mei 2025 Registreren: t/m 6 juli 2025 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op deze pagina. 🔔 Chromebook Go bij Galaxy S25 Series, Z Flip6 en Z Fold6 Ontvang nu tijdelijk de Chromebook Go bij aankoop van een Galaxy S25 Series, Z Flip6 of Z Fold6.* Promo periode: 7 april t/m 5 mei 2025. Registreren: t/m 6 juli 2025 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op deze pagina. Veelgestelde vragen over bestellingen. Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een toestel met actie met een vervroegde verlenging bestellen? Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op Mijn Odido om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen . Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.
Nieuwe Prepaid Bundels.
Appjes versturen, series kijken via Netflix, Google Maps gebruiken tijdens het autorijden: we gebruiken de hele dag internet. Bij Odido combineer je Prepaid met internet. Gebruik je je telefoon niet zo vaak en heb je weinig belminuten, sms’jes of internet nodig? Kies dan voor Odido Prepaid. Vanaf vandaag hebben we nieuwe Prepaid bundels beschikbaar. In dit topic vind je alle informatie hierover. Lees snel verder. Een Prepaid simkaart van Odido heeft veel voordelen. Je ziet ze hier op een rij: Je zit niet vast aan een contract. Keuze uit verschillende voordelige bundels. Te gebruiken in de hele EU. Opwaarderen vanaf €10. Op het snelste netwerk . De eerste keer dat je opwaardeert, krijg je 1 GB cadeau. Doe mee met de Prepaid Surprise en win mooie prijzen. Prepaid. Wat is er nieuw? Op zoek naar een bundel waarmee je echt alles kan? Kies voor onze internet-bellen-én-sms- combi bundel. We hebben nieuwe combi bundels voor je. Gebruik je veel internet en bel je vaak? Dan raden we de combi bundel XL aan. Niet zoveel nodig? Dan hebben we de combi bundel S voor je. Bekijk hieronder alle combi bundels en kies de bundel die bij je past. Onze combi bundels gebruik je in heel de EU. Handig toch. Bundels*1​ SMS Keyword​ Minuten/SMS​ Data Volume​ Snelheid​ Je betaalt​ Combi S in NL en EU​ COMBI S​ 10​ 1GB​ 100/50 Mbit/s​ €10,00​ Combi M in NL en EU​ COMBI M​ 15​ 3GB​ 100/50 Mbit/s​ €15,00​ Combi L in NL en EU​ COMBI L​ 20​ 5GB​ 100/50 Mbit/s​ €20,00​ Combi XL in NL en EU​ COMBI XL​ 25​ 10GB​ 100/50 Mbit/s​ €25,00​ Combi XXL in NL en EU​ COMBI XXL​ 50​ 15GB​ 100/50 Mbit/s​ €27,50​ Combi Unlimited*2​ COMBI UNL​ 200​ Onbeperkt Internet in NL en 29GB in de EU​ 100/50 Mbit/s​ €45,00​ *1) Minuten, Sms’jes en MB’s uit een Combi Bundel zijn geldig in Nederland en in de EU (met uitzondering van Servicenummers). Een Combi Bundel is een maand geldig na aanschaf. Minuten worden per hele minuut afgerekend. Voor bellen naar het buitenland of Servicenummers gelden andere tarieven en deze worden apart afgerekend. Je gebruik van internet wordt per sessie vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud daarvan. Binnen zone EU gebruik je de MB’s vanuit je bundel. Als je MB’s op zijn, kun je een nieuwe bundel kopen. Je kunt ook kiezen voor ‘betalen per MB’. Voor data gebruik in de andere niet-EU zones gelden andere tarieven. *2 Voor de Unlimited Bundels geldt dat je elke dag start met een tegoed van 20GB Data in NL, mocht je deze opmaken wordt je data aangevuld met iedere keer een GB-aanvuller tot 23u59. Vanaf 00:00 uur krijg je opnieuw een tegoed van 20 GB in NL om te besteden als de geldigheid van je bundel nog niet is verstreken. Nieuwe Unlimited Data Bundels. Heb je eenmalig meer data of belminuten nodig? Bekijk dan eens onze Unlimited Prepaid bundels. Met de Unlimited Data Vandaag bundel gebruik je 1 dag zoveel internet als je wil. Downloaden, streamen en liken, het kan allemaal. Wil je deze bundel het hele weekend gebruiken? Dan kies je voor de Unlimited Data 3 dagen bundel. Is je bundel niet meer geldig? Dan stopt 'ie vanzelf. Bundels​ SMS Keyword​ Geldig​ Data Volume​ Snelheid​ Je betaalt​ Internet S in NL en EU​ INTERNET S​ 31 dagen (tot en met 23u59)​ 500MB​ 100/50 Mbit/s​ €7,50​ Unlimited Data Vandaag* (niet-herhalend)​ INTERNET DAG​ 1 dag (tot en met 23u59)​ Onbeperkt Internet in NL en 3GB in de EU​ 100/50 Mbit/s​ €3,50​ Unlimited Data 3 dagen* (niet herhalend)​ 3 DAGEN​ 3 dagen (tot en met 23u59)​ Onbeperkt Internet in NL en 6GB in de EU​ 100/50 Mbit/s​ €8,50​ Unlimited Data Week*​ WEEK​ 7 dagen (tot en met 23u59)​ Onbeperkt Internet in NL en 9GB in de EU​ 100/50 Mbit/s​ €13,50​ * Voor de Unlimited Bundels geldt dat je elke dag start met een tegoed van 20GB Data in NL, mocht je deze opmaken wordt je data aangevuld met iedere keer een GB-aanvuller tot 23u59. Vanaf 00:00 uur krijg je opnieuw een tegoed van 20 GB in NL om te besteden als de geldigheid van je bundel nog niet is verstreken.Je gebruik van internet wordt per sessie vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud daarvan. Binnen zone EU gebruik je de MB’s vanuit je bundel. Als uw MB’s op zijn, kunt u een nieuwe bundel kopen. Je kunt ook kiezen voor ‘betalen per MB’. Voor data gebruik in de andere niet-EU zones gelden andere tarieven. Nieuwe Bel/SMS- en Altijd Online Bundels. Heb je eenmalig meer belminuten of sms'jes nodig? Bekijk dan eens onze nieuwe Bel- SMS Bundel. Voor een klein bedrag koop je extra minuten of SMS'jes. Zo hoef je je nooit zorgen te maken over je belminuten of SMS'jes. Wel zo fijn. Met de Altijd Online bundel heb je onbeperkt internet, met een snelheid van 128/128 Kbit⁄s. Ook krijg je 30 minuten/sms’jes. Bundels*​ SMS Keyword​ Minuten/SMS​ ​ ​ Je betaalt​ Bel en SMS Bundel​ BELSMS​ 200​ ​ ​ €6,00 * Met de Bel en SMS Bundel kan je sms’en en bellen in NL en in de EU (met uitzondering van Servicenummers). Minuten worden per hele minuut afgerekend. Voor bellen naar het buitenland of Servicenummers gelden andere tarieven en deze worden apart afgerekend. Bundels*​ SMS Keyword​ Minuten/SMS​ Data Volume​ Snelheid​ Je betaalt​ Altijd Online Bundel​ ALTIJD ONLINE​ 30​ Onbeperkt Internet in NL en 9500 MB in EU​ 128/128 Kbit/s ​ €7,50​ * Met de Bel en SMS Bundel kan je sms’en en bellen in NL en in de EU (met uitzondering van Servicenummers). Minuten worden per hele minuut afgerekend. Voor bellen naar het buitenland of Servicenummers gelden andere tarieven en deze worden apart afgerekend. Veelgestelde vragen over Prepaid. Mijn bundel is op voor het eind van de periode . Hoe koop ik een nieuwe bundel ? Je koopt een nieuwe bundel via de internetpagina op je telefoon. Hier kom je vanzelf op terecht als je gaat internetten en geen internetkeuze hebt gemaakt. Je kan ook bundels kopen met een sms en op Mijn Odido . Natuurlijk moet je wel voldoende beltegoed hebben , je beltegoed opwaarderen kan in de app, of op Mijn Odido of rechtstreeks via de opwaardeer pagina . Na 1 kalendermaand wordt mijn bundel niet automatisch verlengd . Hoe kan dat ? Het kan zijn dat je te weinig Prepaid tegoed hebt om je bundel te verlengen. De bundel stopt dan vanzelf. Als je genoeg tegoed hebt, kan je weer een bundel kopen. We verlengen de vorige bundel niet. Waarvoor kan ik de bundel die ik heb gekocht gebruiken? Je tegoed en bundels zijn in de EU, IJsland, Noorwegen, Liechtenstein of het Verenigd Koninkrijk geldig. Kost je niks extra’s. Ik heb voor de bundelwijziging van 6 mei een herhalende maandbundel aangeschaft, kan ik deze blijven gebruiken? Ja dat kan, de bundel blijft zich herhalen mits er genoeg Prepaid tegoed is op het moment van herhalen of tot dat je het zelf stopt in Mijn Odido. Mocht de herhaling om deze redenen stoppen, is het niet meer mogelijk om deze bundel opnieuw aan te schaffen. De volumes van de Combi bundels zijn aangepast en de Unit S bundel is vervangen door een nieuwe Bel&SMS bundel. Je kan kiezen uit een van de nieuwe bundels! Ik ga naar het buitenland. Zijn hier ook bundels voor? Je tegoed en bundels zijn ook in de EU, Ijsland, Noorwegen, Liechtenstein of het Verenigd Koninkrijk geldig. Je betaalt dus dezelfde tarieven als in Nederland. Mooi meegenomen. Voor de Combi bundels geldt hetzelfde aantal GB’s in het buitenland, voor de Unlimited bundels staat het aantal GB’s dat geldig is in de EU in het overzicht.| Reis je buiten de EU? Dan koop je Internet Op Reis om te internetten. Meer over internetten, sms'en en bellen in het buitenland Mijn keyword werkt niet, wat nu? Kijk goed of je het correcte keywoord hebt, bijvoorbeeld bij de Combi XXL, hiervoor werkt: combi XXL of combixxl of combi xxl aan of xxl aan en anders kun je de bundel makkelijk activeren via mijn Odido. Relevante artikelen
Actuele levertijden vanaf 11 juli 2025
Onderstaande producten hebben een levertijd en zijn leverbaar vanaf: Samsung Galaxy S25 128GB licht groen - leverbaar vanaf 21 juli Samsung Galaxy S25 256GB licht blauw - leverbaar vanaf 25 juli Samsung Galaxy S25 256GB zilver - leverbaar vanaf 21 juli Samsung Galaxy S25 Ultra 256GB titanium grijs - leverbaar vanaf 21 juli Samsung Galaxy Z Flip7 256GB zwart - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Flip7 256GB blauw - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Flip7 256GB rood - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Flip7 512GB zwart - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Flip7 512GB blauw - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Flip7 512GB rood - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Flip7 FE 128GB zwart - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Flip7 FE 128GB wit - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Flip7 FE 256GB zwart - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Flip7 FE 256GB wit - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Fold7 256GB zilver - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Fold7 256GB zwart - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Fold7 256GB blauw - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Fold7 512GB zilver - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Fold7 512GB zwart - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Galaxy Z Fold7 512GB blauw - leverbaar vanaf 22 juli Apple iPhone 16 512GB zwart - leverbaar vanaf 14 juli Apple iPhone 16 Pro 128GB wit titanium - leverbaar vanaf 25 juli Apple iPhone 16 Pro 512GB zwart titanium - leverbaar vanaf 1 augustus Apple Watch S10 46mm JBALCase w BKSB M/L - leverbaar vanaf 18 juli Apple W Ultra2 24 49mm BK Ocean Band - leverbaar vanaf 23 juli Fairphone (Gen 6) 256GB groen - leverbaar vanaf 16 juli Google Pixel 9a 256GB zwart - leverbaar vanaf 16 juli Samsung Galaxy Watch8 Classic 46 mm zwart - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Glx Watch Ultra 47mm 2025 titanium/grijs - leverbaar vanaf 22 juli Samsung Glx Watch Ultra 47mm 2025 titanium/blauw - leverbaar vanaf 22 juli Let op: Levertijden zijn onder voorbehoud en afhankelijk van binnenkomst & gelden vanaf het moment dat je besteld hebt.
[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro Max De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 15 Pro Max De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten. FAQ Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!​​​​​ Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Actuele levertijden Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Toevoegen diensten Datavrije Muziek
Sinds de introductie van Datavrije Muziek en onze oproep om jouw favoriete muziekstreamingdienst aan te melden zijn we overspoeld met suggesties via Facebook, Twitter en het forum. Onwijs gaaf natuurlijk! :D We gaan nu aan de slag om deze diensten toe te voegen. Hierin maakt het voor ons totaal niet uit of het een kleine of grote dienst betreft, iedereen is hierin gelijk. Hieronder vind je de lijst van gegeven suggesties (op alfabetische volgorde). We zullen hier ook eventuele updates over de voortgang plaatsen. Als er nog niets bij de dienst staat dan zijn we nog niet gestart met het benaderen, maar dat gebeurt dan zo spoedig mogelijk! Pas wanneer de dienst onder het kopje 'Diensten die al aangemeld zijn bij Datavrije Muziek' kun je deze datavrij streamen. Ter achtergrond: er is voor ons in principe geen enkel bezwaar om welke dienst dan ook toe te voegen. De gedachte is eigenlijk: ‘hoe meer, hoe beter’. Uiteraard geldt dit niet voor partijen waarbij er sprake is van discutabele content, naar alle redelijkheid. Diensten die al aangemeld zijn bij Datavrije Muziek ► 40UP Radio► AH.FM► Astiga► Bandcamp► BesteHits.nl► Deezer (NIEUW: inclusief audioboeken)► DI.FM► Fantasy Radio► Grandprix Radio► Happyhardcore.com► HitsNL► Hitz24 ► Hollands Palet► Intense Radio ► Radio JND► MonsterHit Music► Napster► Neerlandika► Olympia Radio► OnlineRadio.nl► Q-Music► Qobuz► Radio 8FM► Radio Esperando► SocialRadio► Soul Radio► Soulshow Radio► Spotify ► Sublime.fm ► Tidal► Universe Radio Muziekdiensten door jullie aangedragen, maar nog niet aangemeld (laatste update: 25/05/2021) Veel diensten zijn ‘geschrapt’ uit deze lijst omdat er heel lang geen reactie is geweest of omdat het proces lange tijd geleden is gestaakt. Laat vooral weten voor welke diensten we (nogmaals) een poging mogen doen. ► Amazon Music Benaderd ► Digital Radio Benaderd ► NPO Radio (alle zenders) Benaderd ► Primephonic In behandeling. ► Slam! FM In behandeling ► TuneIN Benaderd ► Youtube Music Benaderd ► Stingray Music Benaderd Muziekstreamingdiensten die niet kunnen/willen meedoen ► 22Tracks - Wil niet meedoen► Aha Radio - Geen muziekstreamdienst, maar content organiseren► Airplay Radio - Niets (meer) van vernomen► Amazon Music - Nog niet beschikbaar in Nederland► Apple Music - Wil niet meedoen onder huidige voorwaarden*► Beats2Dance Radio - Niets (meer) van vernomen► ButtonRadio - Niets (meer) van vernomen► Capital Radio - Niets (meer) van vernomen► Dutch Eagle Radio - Niets (meer) van vernomen► Fun-x - Wil niet meedoen► Google Music - Niets meer van vernomen► Groove Music (Microsoft) - Wil niet meedoen► Hotdanceradio - Niets (meer) van vernomen► Housebeats FM - Niets (meer) van vernomen► Jammfm - Niets (meer) van vernomen► Juke (25/09) - Kan vanwege technische redenen geen onderdeel zijn van DVM.► Maximaal FM - Niets (meer) van vernomen► Mimi Music - Geen muziekstreamdienst► Mixcloud - Wil niet meedoen► Mixerbox - Biedt ook video aan► Nederland.fm - Technische aanpassingen aan de zijde van Nederland.fm hebben ervoor gezorgd dat we het niet meer onder DVM kunnen/mogen laten vallen.► Nostalgieradio - Niets (meer) van vernomen► Ohio.FM - Niets (meer) van vernomen► Oude Piraten Hits - Niet geaccepteerd vanuit veiligheidsoverwegingen► Oude Radio Piraten - Niets (meer) van vernomen► Our House FM - Niets (meer) van vernomen► Party Tune - Niets (meer) van vernomen► Piratenopname.nl - Geen eigen uitzending► Plex - Privéstreaming-oplossing► Puur NL - Was onderdeel van DVM. Nieuwe vergunninghouder zendt aanbod uit via Radio NL.► Radioguide.fm - Radioguide.fm is net als Nederland.fm een verzamelsite van radiozenders. Hierin liggen dezelfde uitdagingen. Voorlopig valt Radioguide.fm niet onder DVM.► Radio 509 - Niets (meer) van vernomen► Radio Delta - Gestopt met uitzenden► Radio Emmeloord - Niets (meer) van vernomen► Radioexpansie - Niets (meer) van vernomen► Radiu - Niets (meer) van vernomen► Real Hardstyle Radio - Niets (meer) van vernomen► Reformatorische Omroep - Niets (meer) van vernomen► SomaFM - Wil niet meedoen► Soundcloud Niets (meer) van vernomen ► Zuidwest FM - Niets (meer) van vernomen *(Update 22/11/2017: Apple Music heeft aangegeven dat zij zich vooralsnog niet willen aansluiten bij een dienst gerelateerd aan zero-rating, in combinatie met officiële support. Zij laten het verder open om de dienst alsnog aan Datavrije Muziek toe te voegen. In theorie zou het dus mogelijk zijn, maar wij zijn natuurlijk wel verplicht om een overeenkomst te sluiten met een partij. Wij mogen geen onderscheid maken in onze DVM muziekstreamingpartners. Alle partners dienen we dus gelijk te behandelen. Oftewel, iedere partner dient de huidige overeenkomst te tekenen, inclusief bijlagen.)
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 Pro Max Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max
Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd! In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Actuele levertijden Apple iPhone 14 Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! iPhone 14 iPhone 14 Plus iPhone 14 Pro iPhone 14 Pro Max Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order. Bestelling en levering Bezorging via AMP: Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling. Bezorging via PostNL: Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen. .Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen. We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? Particulier Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt). Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen). Bij bestelling via Telesales:Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. Zakelijk Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf. Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk? Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 Pro Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max
Apple-fans, zijn jullie er klaar voor? Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd! In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 15 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. GEWELDIG NIEUWS! Vanaf 15 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereersten bent! Actuele levertijden Apple iPhone 15 De iPhone 15 is direct leverbaar. Onderstaande topics zijn inmiddels gesloten. Apple iPhone 15 Apple iPhone 15 Plus Apple iPhone 15 Pro Apple iPhone 15 Pro Max FAQ Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? Vanaf 15 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar Mijn Odido (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!► Winkel: Loop een Odido winkel binnen en plaats daar jouw order. Bestelling en levering Bezorging via AMP: Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling. Bezorging via PostNL: Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen. .Wil je het toestel liever in de Odido winkel ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen. We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? Particulier Bij nieuwe aansluitingen via de Odido webshop of Odido winkel: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt). Bij vernieuwing via de Odido webshop of Odido winkel: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen). Bij bestelling via Telesales:Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. Zakelijk Bij bestelling via de Odido webshop of Odido winkel: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf. Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van wetverkoop afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op Mijn Odido om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Actuele levertijden Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular
Apple Watch Series 8 GPS + Cellular & Odido Multisim In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular en over Odido Multisim. Apple is weer met een prachtige Apple Watch Series 8 GPS + Cellular gekomen die geweldige nieuwe features bevat. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is vanaf 9 september beschikbaar bij Odido en dit kan betekenen dat jij straks een van de allereerste bent! De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is bij Odido ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. Voor welke Apple Watch Series 8 GPS + Cellular ga jij? Actuele levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular In ons algemene levertijden-topic worden de levertijden van de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular bijgewerkt. Hier kun je alle informatie vinden over de levertijden van je favoriete Apple Watch. Wanneer is de Apple Watch GPS + Cellular te koop bij Odido? De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular en Apple Watch Ultra GPS + Cellular zijn vanaf 9 september om 14:00 te bestellen. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular zijn vanaf 16 september beschikbaar en de Apple Watch Ultra GPS + Cellular is vanaf 23 september beschikbaar Heeft Odido een abonnement voor de Apple Watch GPS + Cellular? Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular of Apple Watch Ultra GPS + Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 8. De Multisim koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​ Komt de Apple Watch GPS + Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland? De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden. Ik heb een Apple Watch GPS + Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn Odido abonnement? Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7, SE en 8 Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het Odido netwerk, kun je navragen bij Apple. Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular? Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen? De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij Odido. De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido en vanaf 16 september beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze dienst Multisim.​ Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch GPS + Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit? Odido klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch GPS +Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement. Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement? De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund. Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
Levertijden Apple iPhone 15 Pro
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 15 Pro De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten. FAQ Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!​​​​​ Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina . Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max
Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd! In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou? Actuele levertijden Apple iPhone 13 Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic . Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order. Bestelling en levering Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling. Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen. We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen