Sinds 19 mei ben ik bezig om het telefoonnummer van mijn overleden moeder om te zetten naar prepaid. Ik heb hiervoor keurig het formulier via de nabestaandendesk ingevuld. Ik ontving een ontvangstbevestiging, waarin werd beloofd dat dit binnen 6 dagen geregeld zou worden.
Inmiddels zijn we weken verder. Geen enkele reactie ontvangen. Dus opnieuw een contactformulier ingevuld. Wederom een bevestiging, met de belofte van een antwoord binnen 5 werkdagen. Je raadt het al: ook nu bleef het stil.
Daarom heb ik uiteindelijk maar gebeld. Het bleek dat mijn ticket inmiddels was afgesloten, zonder enige terugkoppeling. De vriendelijke medewerker aan de telefoon beloofde dat haar collega persoonlijk zou zorgen voor een reactie. We zijn nu weer meer dan een week verder, en helaas – nog steeds niets gehoord. Wel blijven er facturen komen en ontvang ik intussen wél meerdere e-mails met klanttevredenheidsonderzoeken. Ironisch genoeg krijg ik zelfs bij het invullen van een klacht een foutmelding.
Mijn geduld is op. Is er iemand binnen jullie organisatie die dit wél serieus oppakt en gewoon regelt?
Beste antwoord door eyd3
Goedemiddag eyd3, graag gedaan en jij ook bedankt voor het invullen van de gegevens. Ik heb direct meegekeken en als ik het goed heb, is alles inmiddels verwerkt. Ik zie dat het abonnement is gestopt en dat Prepaid actief is. Mijn collega heeft een credit ingeschoten van €48,17 en deze is vandaag uitbetaald (of wordt vandaag uitbetaald) en vanochtend heeft zij je ook per e-mail geïnformeerd. Wat er in de e-mail staat kan ik echter niet zien. Is alles hiermee in orde? Mocht ik iets over het hoofd hebben gezien, laat het me dan weten. Dan kijk ik er graag opnieuw naar! 😊
Beste Marciano,
Dank voor de adequate actie en aanvullende informatie. De email heb ik ontvangen, al staat daar net niks in. Geen bevestiging van de gevraagde omzetting naar prepaid, enkel een einddatum van het contract van 11 juli wat bijna 2 maanden later is en dat er misschien teveel is betaald. Ik heb mijn beklag reeds via de mail gedaan over de hele gang van zaken, maar verwacht hier geen reactie meer op. Dat een simpele opzegging na overlijden zoveel moeite moet kosten is onbegrijpelijk en stelt mij zwaar teleur. In een periode waarin je als nabestaande al genoeg te verwerken hebt, zou je mogen vertrouwen op een zorgvuldige en respectvolle afhandeling. Maar goed, ik ben blij dat er toch iemand is geweest die wél actie heeft ondernomen, waarvoor dank!
Goedemorgen Eyd3, welkom op de community. Allereerst gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van je moeder. Ik snap volkomen dat je dit snel geregeld wil hebben en dit klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten. Excuses hiervoor. Zet je de volgende gegevens van het abonnement (van je moeder) in je profiel: volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan kijk ik graag mee naar wat ik zelf voor je kan doen of wie ik bij de nabestaandendesk kan contacteren. Laat je het me weten als je je profiel hebt ingevuld? Dan ga ik graag voor je aan de slag! 😊
Goedemiddag eyd3, graag gedaan en jij ook bedankt voor het invullen van de gegevens. Ik heb direct meegekeken en als ik het goed heb, is alles inmiddels verwerkt. Ik zie dat het abonnement is gestopt en dat Prepaid actief is. Mijn collega heeft een credit ingeschoten van €48,17 en deze is vandaag uitbetaald (of wordt vandaag uitbetaald) en vanochtend heeft zij je ook per e-mail geïnformeerd. Wat er in de e-mail staat kan ik echter niet zien. Is alles hiermee in orde? Mocht ik iets over het hoofd hebben gezien, laat het me dan weten. Dan kijk ik er graag opnieuw naar! 😊
Beste Marciano,
Dank voor de adequate actie en aanvullende informatie. De email heb ik ontvangen, al staat daar net niks in. Geen bevestiging van de gevraagde omzetting naar prepaid, enkel een einddatum van het contract van 11 juli wat bijna 2 maanden later is en dat er misschien teveel is betaald. Ik heb mijn beklag reeds via de mail gedaan over de hele gang van zaken, maar verwacht hier geen reactie meer op. Dat een simpele opzegging na overlijden zoveel moeite moet kosten is onbegrijpelijk en stelt mij zwaar teleur. In een periode waarin je als nabestaande al genoeg te verwerken hebt, zou je mogen vertrouwen op een zorgvuldige en respectvolle afhandeling. Maar goed, ik ben blij dat er toch iemand is geweest die wél actie heeft ondernomen, waarvoor dank!
Hoi eyd, uiteraard graag gedaan. Ik verwacht dat de juiste afdeling nog wel op je e-mail reageert en dat ze je feedback absoluut serieus nemen. Ik ben het namelijk volkomen met je eens dat we het je in deze situatie zo gemakkelijk mogelijk maken en dat we alles zorgvuldig en respectvol afronden. Excuses dat je deze ervaring hebt gehad en ik ben blij dat ik je meer duidelijkheid heb kunnen geven. Mocht je in de toekomst toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je!