Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro

 

De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!


 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Worden de levertijden vandaag tussentijds bijgewerkt, of wordt dat weer wachten tot morgen etc?


Hi @Peer Fineer, zodra er een update is werken we de levertijden altijd direct bij. Ik verwacht dat dit vanaf 22 september dagelijks zal zijn. Nog heel even geduld! 😄


Hoe lang word de telefoon straks in de winkel bewaard? Ik kom pas 2 oktober terug uit het buitenland. Dank!


Hoe lang word de telefoon straks in de winkel bewaard? Ik kom pas 2 oktober terug uit het buitenland. Dank!

Normaal gesproken 7 dagen (staat ook in de sms die je krijgt zodra hij binnenkomt). Maar als je het aan het filiaal in kwestie doorgeeft doen ze daar doorgaans niet zo lastig over.


I didn’t get a confirmation email after placing preorder. Is that normal?


Worden er  updates geplaatst met besteldatum en verwachte leverdatum?

Besteld op 15/9 verwachte leverdatum 22/9

Besteld op 16/9 verwachte leverdatum 23/9

enz?


Worden er  updates geplaatst met besteldatum en verwachte leverdatum?

Besteld op 15/9 verwachte leverdatum 22/9

Besteld op 16/9 verwachte leverdatum 23/9

enz?

Via dit topic worden er updates geplaatst wanneer de levertijden veranderen. 


Worden er  updates geplaatst met besteldatum en verwachte leverdatum?

Besteld op 15/9 verwachte leverdatum 22/9

Besteld op 16/9 verwachte leverdatum 23/9

enz?

Via dit topic worden er updates geplaatst wanneer de levertijden veranderen. 

Betekend dit dat er vrijdag bekent gaat worden dat de telefoons op een datum besteld een latere levertijd krijgen? Bv. besteld op 16/9 verwachte leverdatum 3/10?


Worden er  updates geplaatst met besteldatum en verwachte leverdatum?

Besteld op 15/9 verwachte leverdatum 22/9

Besteld op 16/9 verwachte leverdatum 23/9

enz?

Via dit topic worden er updates geplaatst wanneer de levertijden veranderen. 

Betekend dit dat er vrijdag bekent gaat worden dat de telefoons op een datum besteld een latere levertijd krijgen? Bv. besteld op 16/9 verwachte leverdatum 3/10?

Kan ik geen uitspraak op doen, volg dit topic om de laatste statussen van levertijd te volgen.


Wanneer kunnen we een update op de levertijden verwachten?


Dat zou inderdaad fijn zijn. Een orderbevestiging met een leverdatum oid. En ja, we kunnen het hier volgen. Maar wanneer komt er informatie los? 🫠


“Het bedrijf wil onder de vlag van Odido een andere koers varen dan onder de naam T-Mobile. "Bij Odido staat niet de technologie centraal, maar draait alles om de mensen", zegt CEO Søren Abildgaard. Dat moeten klanten vooral gaan merken in de dienstverlening van Odido.

Zo krijgt de provider een verbindingsservice, waarmee klanten zich bij Odido kunnen melden als hun bereik slecht is. Dat gaat voorlopig telefonisch, maar kan binnenkort ook via een app. Verder zegt het bedrijf voor zijn klantenservice minder te willen leunen op automatische antwoorden en juist te willen focussen op menselijk contact, ook buiten kantooruren en in het weekend.”

 

Gaat al lekker met de service, nergens een afleveradres in kunnen vullen en kan ook niet aangepast worden telefonisch.

Krijg je 1 1,5 dag later dat je bestelling door is gekomen. Moet je binnen 2 uur betalen… Anders aan de deur?

Kijk je naar hun fantastische “communitiy” zijn er geen veranderingen doorgegeven qua levertijden vanaf het moment dat je de telefoon kon bestellen 

Gaat lekker Viaplay euhm Odido

🤣🤣🤣


“Het bedrijf wil onder de vlag van Odido een andere koers varen dan onder de naam T-Mobile. "Bij Odido staat niet de technologie centraal, maar draait alles om de mensen", zegt CEO Søren Abildgaard. Dat moeten klanten vooral gaan merken in de dienstverlening van Odido.

Zo krijgt de provider een verbindingsservice, waarmee klanten zich bij Odido kunnen melden als hun bereik slecht is. Dat gaat voorlopig telefonisch, maar kan binnenkort ook via een app. Verder zegt het bedrijf voor zijn klantenservice minder te willen leunen op automatische antwoorden en juist te willen focussen op menselijk contact, ook buiten kantooruren en in het weekend.”

 

Gaat al lekker met de service, nergens een afleveradres in kunnen vullen en kan ook niet aangepast worden telefonisch.

Krijg je 1 1,5 dag later dat je bestelling door is gekomen. Moet je binnen 2 uur betalen… Anders aan de deur?

Kijk je naar hun fantastische “communitiy” zijn er geen veranderingen doorgegeven qua levertijden vanaf het moment dat je de telefoon kon bestellen 

Gaat lekker Viaplay euhm Odido

🤣🤣🤣

Je mag natuurlijk best kritiek hebben op een bedrijf, maar hier sla je de plank gewoon mis.

Tijdens het bestelproces kun je absoluut een afleveradres invullen. Het kan zijn dat je bekende adres van een vorig contract al ingevuld was, maar in de controle stap kon je dit dan zien en wijzigen.

Qua levertijden zijn ze natuurlijk gewoon afhankelijk van Apple. Pas als er voorraden binnen komen kunnen ze wat zeggen over levertijden, dat lijkt me logisch.


Dat van die levertijden lijkt me niet. Er zijn toch wel afspraken gemaakt met Apple over aantallen en leveringen? Als je wacht totdat je pas wat binnen hebt loop je altijd achter de feiten aan.


“Het bedrijf wil onder de vlag van Odido een andere koers varen dan onder de naam T-Mobile. "Bij Odido staat niet de technologie centraal, maar draait alles om de mensen", zegt CEO Søren Abildgaard. Dat moeten klanten vooral gaan merken in de dienstverlening van Odido.

Zo krijgt de provider een verbindingsservice, waarmee klanten zich bij Odido kunnen melden als hun bereik slecht is. Dat gaat voorlopig telefonisch, maar kan binnenkort ook via een app. Verder zegt het bedrijf voor zijn klantenservice minder te willen leunen op automatische antwoorden en juist te willen focussen op menselijk contact, ook buiten kantooruren en in het weekend.”

 

Gaat al lekker met de service, nergens een afleveradres in kunnen vullen en kan ook niet aangepast worden telefonisch.

Krijg je 1 1,5 dag later dat je bestelling door is gekomen. Moet je binnen 2 uur betalen… Anders aan de deur?

Kijk je naar hun fantastische “communitiy” zijn er geen veranderingen doorgegeven qua levertijden vanaf het moment dat je de telefoon kon bestellen 

Gaat lekker Viaplay euhm Odido

🤣🤣🤣

Je mag natuurlijk best kritiek hebben op een bedrijf, maar hier sla je de plank gewoon mis.

Tijdens het bestelproces kun je absoluut een afleveradres invullen. Het kan zijn dat je bekende adres van een vorig contract al ingevuld was, maar in de controle stap kon je dit dan zien en wijzigen.

Qua levertijden zijn ze natuurlijk gewoon afhankelijk van Apple. Pas als er voorraden binnen komen kunnen ze wat zeggen over levertijden, dat lijkt me logisch.

Er is op geen enkel moment geweest dat ik een afleveradres kon invullen. Daar was ik heel scherp op omdat het een zakelijke abonnement is en ik op meerder locatie werk en 1 hoofdadres heb.

Dus aangezien er geen plank was om op te slaan, is het altijd mis…. 


Dat van die levertijden lijkt me niet. Er zijn toch wel afspraken gemaakt met Apple over aantallen en leveringen? Als je wacht totdat je pas wat binnen hebt loop je altijd achter de feiten aan.

Ik snap je reactie helemaal, maar bij dit soort grote launches geldt over het algemeen: je moet maar afwachten wat er daadwerkelijk op welke datum geleverd wordt. Als bedrijf ben je echt van Apple afhankelijk, en de vraag is over het algemeen groter dan het aanbod.


Dat van die levertijden lijkt me niet. Er zijn toch wel afspraken gemaakt met Apple over aantallen en leveringen? Als je wacht totdat je pas wat binnen hebt loop je altijd achter de feiten aan.

Ik snap je reactie helemaal, maar bij dit soort grote launches geldt over het algemeen: je moet maar afwachten wat er daadwerkelijk op welke datum geleverd wordt. Als bedrijf ben je echt van Apple afhankelijk, en de vraag is over het algemeen groter dan het aanbod.

Dan wordt er nog steeds gecommuniceerd vanuit Odido over de levertijden. Wij zijn klanten van Odido die een Apple product kopen. We zijn in deze geen klant van Apple. 


Als je geen antwoord kan geven zou het verstandig zijn om niet een topic te openen. Wijzen naar anderen is makkelijk. in de spiegel kijken is moeilijker. 


Dat van die levertijden lijkt me niet. Er zijn toch wel afspraken gemaakt met Apple over aantallen en leveringen? Als je wacht totdat je pas wat binnen hebt loop je altijd achter de feiten aan.

Ik snap je reactie helemaal, maar bij dit soort grote launches geldt over het algemeen: je moet maar afwachten wat er daadwerkelijk op welke datum geleverd wordt. Als bedrijf ben je echt van Apple afhankelijk, en de vraag is over het algemeen groter dan het aanbod.

Dan wordt er nog steeds gecommuniceerd vanuit Odido over de levertijden. Wij zijn klanten van Odido die een Apple product kopen. We zijn in deze geen klant van Apple. 


Als je geen antwoord kan geven zou het verstandig zijn om niet een topic te openen. Wijzen naar anderen is makkelijk. in de spiegel kijken is moeilijker. 

Het punt is dat Odido die info gewoon niet heeft op dit moment. Je kunt er gefrustreerd over zijn maar het verandert niets aan de realiteit. 

De telefoon is leverbaar vanaf de 22e, zoals gecommuniceerd. Vanaf dat moment kun je ook updates verwachten in dit topic. 


Dat van die levertijden lijkt me niet. Er zijn toch wel afspraken gemaakt met Apple over aantallen en leveringen? Als je wacht totdat je pas wat binnen hebt loop je altijd achter de feiten aan.

Ik snap je reactie helemaal, maar bij dit soort grote launches geldt over het algemeen: je moet maar afwachten wat er daadwerkelijk op welke datum geleverd wordt. Als bedrijf ben je echt van Apple afhankelijk, en de vraag is over het algemeen groter dan het aanbod.

Dan wordt er nog steeds gecommuniceerd vanuit Odido over de levertijden. Wij zijn klanten van Odido die een Apple product kopen. We zijn in deze geen klant van Apple. 


Als je geen antwoord kan geven zou het verstandig zijn om niet een topic te openen. Wijzen naar anderen is makkelijk. in de spiegel kijken is moeilijker. 

Het is maar een telefoon. Hoe vaak gebeurd het wel niet dat je een pakketje hoort te ontvangen maar de bezorgdienst pas een dag of 2 later komt. Dit geldt precies hetzelfde voor bedrijven. Dus als Odido in dit geval aan klanten gaat mededelen dat ze de telefoon aanstaande vrijdag kunnen ophalen maar er een levering niet op tijd is aangekomen, krijg je alleen meer teleurgestelde klanten zoals in dit topic…


Goedemorgen!

 

ik was benieuwd onder andere voor de levering. begrijp dat wij hier nog niks over te weten krijgen althans Odido zal dit nog niet weten?

zou weten als ik kans maak op levering 22-9.

 

ik heb besteld op 14:07 iphone 15 pro 256 gb zwart.

 

wat is jullie tijd? :-D


Hier ook een matige eerste ervaring met Odido. Direct vrijdag om 14.00 uur de nieuwe iPhone besteld. Helemaal niets , maar dan ook niet vernomen, geen bevestiging, niets!

Maandag krijg ik ineens een orderbevestiging en betaalverzoek. Toch maar direct betaald. Ben nu wel erg sceptisch over de leverdatum. Ondanks ik als een van de eerste heb besteld, is er een orderbevestiging van 3 dagen later…. Benieuwd hoe ze hier mee omgaan 🤔


Hier ook een matige eerste ervaring met Odido. Direct vrijdag om 14.00 uur de nieuwe iPhone besteld. Helemaal niets , maar dan ook niet vernomen, geen bevestiging, niets!

Maandag krijg ik ineens een orderbevestiging en betaalverzoek. Toch maar direct betaald. Ben nu wel erg sceptisch over de leverdatum. Ondanks ik als een van de eerste heb besteld, is er een orderbevestiging van 3 dagen later…. Benieuwd hoe ze hier mee omgaan 🤔

mijn verzoek tot betaling kreeg ik met +/- 10 min na plaatsing order. verwacht dat plaatsing moment leidend zal zijn.


15/09 Om 14:00 Direct mijn bestelling geplaatst ook de betaling binnen 3 min gedaan. Hoop dat ik hem vrijdag gelijk krijg. Toch vreemd als je zo’n grote order plaatst bij apple dag je niet eens iets van info kan geven. Maar we gaan het zien...


15/09 Om 14:00 Direct mijn bestelling geplaatst ook de betaling binnen 3 min gedaan. Hoop dat ik hem vrijdag gelijk krijg. Toch vreemd als je zo’n grote order plaatst bij apple dag je niet eens iets van info kan geven. Maar we gaan het zien...

welk toestel heb je besteld?


..