Skip to main content
  • 792 Topics
  • 5,835 Reacties
792 Topics
vraag preventel
Goedendag, een maand geleden ben ik erachter gekomen dat ik geregistreerd stond bij preventel door een betalingsachterstand vanaf Odido. Toen ik dat wist, heb ik de factuur direct betaald. Ik heb daarna contact op genomen met Odido want ik wilde graag weten hoelang ik dan nog geregistreerd zou staan. Ik ben daarna in contact gekomen met 1 van jullie collega’s via incasso@odido. Die gaf aan dat ik het inderdaad had afgelost maar het nog niet helemaal verwerkt was in jullie systeem en zei daarna dat ze alsnog mijn registratie zouden verwijderen bij preventel en dat 2 werkdagen zou duren. Toen ben ik na gegaan bij preventel om mijn gegevens op te halen en was nogsteeds te zien dat ik wel geregistreerd stond en heb ik weer een mail gestuurd naar de incasso. Ik heb toen een mail gehad dat ze registratie nogmaals hebben verwijderd en ze het zelf in de gaten zouden hadden en als het binnen 2 werkdagen, de registratie bij preventel nog steeds niet verwijderd is zouden ze contact opnemen met het desbetreffende incassobureau waar ik de betalingsachterstand heb voldaan. Dat is 4 dagen geleden en had ik een reactie mail terug gestuurd of het al gelukt is, of dat ze contact opnemen met het incassobureau waar de betalingsachterstand was. Ik wil graag weten wat de stand van zaken zijn en waarom er zoveel tijd overheen gaat want het is al een maand geleden dat ik de achterstallige betaling heb voldaan. Ik wil dit graag achter de rug hebben zodat ik een nieuw abonnement kan afsluiten ivm mijn studie. Klantnummer: [verwijderd door moderator, plaats privégegevens altijd in je profiel]
Irritant gebel door +31614094100
In de afgelopen 3 weken ben ik al iets van 8 keer gebeld door het nummer +31614094100. Er wordt niks ingesproken in mn voicemail of wat dan ook. Een snelle zoektocht laat zien dat het nummer van Odido is en dat een hoop mensen zich enorm storen aan het aanhoudende gestalk van de verkoop afdeling. Ik ook! Het is echt enorm irritant en het lijkt erop dat iemand binnen Odido een enorme plaat voor haar/zijn hoofd heeft en de hint niet snapt dat men geen zin heeft in telefonische verkoop. Het is een agressieve manier van telefonische verkoop waar ik weinig interesse in heb. En de chatbot kan er ook al niet veel mee, logisch, die denkt dat ik vast wil weten waarom ik gebeld word. Maar dat wil ik helemaal niet!!! Want ik weet al waar het over gaat, dat is gewoon weer een verkoop gesprek omdat er nu "een geweldige actie" is. Eventueel iemand van de service afdeling zodat die een notitie oid kan maken, maar helaas zijn die alleen tijdens werktijden beschikbaar, als ik zelf ook werk. Volgens de bot kan ik uiteraard wel even zelf met de verkoop afdeling even bellen, maar zoals ik al eerder aangaf, ik heb helemaal geen zin in die gladde verkoop praatjes. Ik ben al klant, als jullie belangrijke informatie voor me hebben dan sturen jullie maar een brief, email of SMS. Als mijn abonnement goedkoper kan dan zie ik dat graag terug in mijn maandelijkse abonnementsprijs, volgens mij hoef ik daar geen verkoper voor te spreken. En als ik op zoek ben naar een nieuw abonnement, dan zoek ik wel contact met jullie. Dank voor het luisteren naar mijn 'rant', ik ga nu kijken of ik het nummer kan blokkeren.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen