Amazon Prime via Odido Extra — blijft dit 1 punt waard bij prijsverhoging naar €8? Hallo, Ik heb een Unlimited Plus abonnement bij Odido en gebruik mijn maandelijkse Extra-punt voor Amazon Prime. Op de Odido-website staat dat je met 1 Extra-punt een dienst kunt kiezen die maximaal €9,99 per maand kost. Amazon heeft nu aangekondigd dat er vanaf 26 augustus 2025 het volgende verandert: De standaardversie van Amazon Prime Video krijgt reclame en kost dan €5 per maand Voor de reclamevrije versie moet je €8 per maand betalen Mijn vragen aan de community (en hopelijk aan Odido zelf): Blijft Amazon Prime via Extra gewoon 1 punt kosten als de reclamevrije versie €8 gaat kosten? Of krijg je als Odido-klant dan de versie met reclame (die €5 kost), omdat die overeenkomt met de huidige prijs en dus met het punt? En als dat zo is: kun je dan bijbetalen om toch de reclamevrije versie van €8 te krijgen via Odido Extra, of is dat niet mogelijk? Het zou toch jammer zijn dat je deze extra moet verwijderen, omdat er geen optie is om zonder reclame te kijken? Omdat €8 nog steeds onder de €9,99-grens valt, ga ik ervan uit dat de reclamevrije versie in principe nog onder de Extra-opties zou moeten kunnen vallen – maar ik wil graag zeker weten hoe Odido dit straks gaat aanbieden. Alvast bedankt voor de info Groet