Alle informatie over bundels, extra's en andere diensten.
Recent actief
Nadat ik vanuit Odido een telefoonverzekering bij Chubb heb afgesloten, had ik mij bedacht en in januari deze opgezegd. Hier bevestiging van gekregen, en in het bericht stond dat er nog eenmalig een bedrag werd afgeschreven van mijn rekening. Geen probleem natuurlijk. Wat vervolgens wel een probleem werd, is dat er vooralsnog 3x geld van mijn rekening af is geschreven. Nadat ik een mail heb verstuurd en Chubb geattendeerd heb op mijn opzegging (en het geld heb teruggeboekt) krijg ik een mail terug met ‘hoe ik het geld moet terugboeken’. Uiteraard was dit dus niet waar mijn vraag over ging. Het probleem was dat ik niet meer wilde dat Chubb geld van mijn rekening zou afschrijven, en dat ik uit hun systeem werd gehaald. Dus maar opnieuw gemaild. Reactie was dat ze zouden stoppen met de afschrijvingen… Leuk maar nogmaals, ik wilde uit het systeem gehaald worden. Ineens werd ik na 19 uur 3x gebeld door blijkbaar Chubb. Ik vind het zeer onprettig en onprofessioneel dat ik na de hack van odi
Goedemorgen, Na 7 verschillende medewerkers te hebben gesproken, hoop ik dat hier iemand is die wél van oplossen houd. Mijn telefoon is defect. Odido bied de mogelijkheid aan tot eerder verlengen tegen betaling. Dikke prima. Afgelopen zaterdag geprobeerd dit voor elkaar te krijgen met een nieuw toestel. Bestelling kon niet geplaatst worden omdat er recent een Verlenging plaats zou hebben gevonden. Dit klopt dus niet. Het verzoek om op dinsdag terug te bellen. Dit heb ik gedaan, en ben in 30 minuten tijd met 6 medewerkers doorverbonden. Iedereen schuift het maar door. Uiteindelijk kwam ik bij de grootste topper van Odido uit. Wederom de bestelling geplaatst, kredietcheck, alles was in orde, en hij liep tegen dezelfde error aan. Hij vroeg of ik over 25 dagen wilde terug bellen, omdat er te kort op elkaar besteld is. Dit was het systeem, en thats it. Ik vroeg hem nog om even wat beter zn best te doen, want voor elke technische probleem is een oplossing, maar hij wenste me een fijne dag en
Hallo, Ik heb een abonnement voor standaard hbo max afgesloten, maar bij het koppelen van mijn account op hbo max basis gekregen. Ik kan dit verder ook niet aanpassen. Ik las dat dit probleem wel vaker voorkomt. Hoe kan dit opgelost worden?
Ik word gek van Odido. Ik mag eindelijk officieel verlengen dus ik naar belsimpel hele aanvraag gedaan betaald zij sturen het naar Odido word het geweigerd omdat er een reservering op staat. Ik kom er achter waar dat is en neem contact op met dat bedrijf en zij sturen gelijk naar odido dat die bestelling geannuleerd moet worden. Nu dag later nog steeds niet aangepast bij Odido, staat doodleuk op de site als ik wil kijken welke verlengdeal ze voor me hebben...Helaas, op dit moment is er geen abonnement die je kan verlengen, maar bestel nu makkelijk een abonnement bij en krijg extra klantvoordeel. Dit is toch om te huilen dat ze zoiets simpel als een annulering doen zo een enorme moeilijkheid is. Als ik bel en het verhaal uit leg krijg ik zelfs te horen, meneer belsimpel is een andere provider dan Odido, dan moet u hen bellen…..heeft me half uur geduurd (echt waar) om hem aan het verstand te brengen dat belsimpel geen provider is maar een gewoon een telecom webwinkel is. SCHIET TOCH EENS
Als ik probeer mijn bestaande amazon prime account te koppelen krijg ik deze melding, hoe nu verder zodat ik wel gebruik kan maken van de extra's zonder mijn bestaande account bij amazon eerst op te moeten zeggen. Probleem is dat niet staat aangegeven dat de extra niet werkt bij reeds bestaande accounts, wat ook de optie koppelen bestaand account een beetje vreemd maakt.
Goedendag,Ik loop tegen hetzelfde probleem aan als ik bij meer topics op dit forum tegen kom. De SMS verificatie van Open Bank komt niet binnen. Nu lees ik al veel meer problemen met specifiek de combinatie Open Bank → Odido, wellicht is er al meer duidelijkheid en zicht op een oplossing?Ik heb vanavond de bank ook al even aan de lijn gehad en die gaf ook aan dat deze problemen voornamelijk spelen bij klanten met een Odido telefoonabonnement. Graag hoor ik hoe we dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen. Ik kom dus niet in de bank app zonder verificatie SMS waardoor ik nu geen bankzaken kan doen.Stappen tot nu toe ondernomen:Toestel meerdere keren opnieuw opgestart Netwerkinstellingen gereset Software updates van de telefoon zijn bijgewerkt. (Android 15) Test met andere sites met SMS verificatie (2 getest, 2x SMS verificatie ontvangen) Bank gebeld, zij hebben e.e.a. nagekeken en gereset. Hierna kwam de test-SMS ook NIET binnen. Ze hebben voorgesteld dat ik met Odido contact opneem en ve
Hoi, Ik krijg amazone prime niet gekoppeld aan mijn odido. Ik zie hem maar steeds niet terug bij amazone prime. De knoppen om te koppelen kan ik ook niet opnieuw proberen omdat ze grijs blijven en niet werken.
Goedemorgen,zou iemand mij kunnen helpen, ik heb een bestaand prime abonnement gekoppeld via jullie maar ik wil graag het abbonement op mijn andere Amazon account koppelen, kan je het voor mij resetten zodat ik het aan mijn nieuwe Amazon account kan koppelen ?
Hoi, Ik heb een probleem met het activeren van mijn eSIM. De activatielink werkt helaas niet, waardoor ik mijn eSIM niet kan installeren. Mijn fysieke simkaart is daarnaast ook stuk, dus ik heb momenteel helemaal geen bereik meer en kan daardoor ook niet telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Zou een moderator mijn eSIM misschien kunnen resetten of een nieuwe activatielink / QR-code kunnen klaarzetten? Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Beste moderator,Onder klantnummer CC1000985617 dien ik hierbij persoonlijk een juridisch document in. Ik beroep mij volledig op de inhoud van dit document, zoals opgesteld met juridische ondersteuning.Ik leg deze melding hierbij publiekelijk vast binnen de geldende reactietermijn. Omdat de reguliere digitale wegen op de website de mogelijkheid tot de volledige indiening van dit document niet verschaffen, verzoek ik een moderator om mij per direct een veilige mogelijkheid te bieden om dit document (PDF) te uploaden.Met vriendelijke groet,Charmes
Ik heb gisteren mijn openstaande bedrag betaald, alleen is de blokkade er nog niet vanaf gehaald. Ook heb ik mijn telefoon opnieuw opgestart. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Hallo, Ik ben geblokkeerd terwijl ik betaald heb. Iemand van de klantenservice die ik vandaag 26-03 gesproken had. Had een notie achtergelaten dat ik niet geblokkeerd hoefde te worden dat ik betaald had. Maar ben alsnog geblokkeerd. Met vriendelijke groet, Sluis
2 weken geleden heb ik een nagenoeg puntgave S22 Ultra opgestuurd naar Odido (assurant) bij aanschaf van een S26 Ultra.De geschatte inruilwaarde o.b.v. eerlijk ingevulde vragenlijst bedroeg 189 euro. Ik heb het toestel in het originele doosje omringd met 10cm bubbelfolie opgestuurd in de doos waar mijn S26 in aankwam bij mij. Afgelopen week ontvang ik een melding dat er slechts 73 euro geboden wordt in verband met beschadigingen. Tot mijn schrik zie ik op de foto van het taxatierapport dat de hele achterzijde van het toestel gebarsten is. Men zegt dat het toestel zo is aangekomen. Mijn vraag of daar foto's van zijn en of de doos onbeschadigd is aangekomen blijven echter onbeantwoord. Daarbij moet het toestel uitgepakt zijn voordat een dergelijke beschadiging veroorzaakt kan worden. Helaas heb ik geen foto's van het toestel vóór het inpakken maar ik heb het gevoel dat ik in de maling wordt genomen door deze firma en dat ze niet willen toegeven dat er bij hen iets mis is gegaan of dat ze
Dag allemaal, Ik ben een reislustige Odido gebruiker en vond het handig voor een reisje door Duitsland en Oostenrijk mobiel internet te hebben. Ik heb van mijn beltegoed (ik bel veel te weinig voor een abonnement) 7 dagen onbeperkt internet in Nederland en 11000mb in EU aangeschaft. Meer dan genoeg voor mij. Ik heb deze aanvulling eerder gebruikt en beviel toen erg goed. Nu… veel minder. De bundel geeft aan 0mb te bevatten voor het land waar ik reis. Gisteren was dat Duitsland, vandaag Oostenrijk. Ja, mijn telefoon staat goed ingesteld. Ja, ik heb hem herstart anzo. Gister heb ik hierover contact met “Izzy” gehad. die had geen oplossing en dus liet zij mij bellen door een medewerker. Die begreep niet dat 11000mb EU betekent dat je in de hele EU 11000mb kunt gebruiken. Ik heb bij hem over het niet werken van de bundel een klacht ingediend, doe ik liever niet, maar als er geen oplossing komt, helaas de enige weg. Hij zou me van de klacht een bevestiging sturen. Dat is niet gebeurd. Korto
Hallo,Mijn voicemail werkt helaas niet.Ik heb hierover al 2x contact gehad en alles staat goed in het systeem. Behalve dat ik er nog steeds niet in kan.Ik krijg ook meteen te horen geef je wachtwoord(het juiste wachtwoord) verder geen keuze menu. Nieuw wachtwoord aanmaken is ook niet mogelijk.Die 24 uur duurt inmiddels al ruim een week.Nu kreeg ik het advies om naar een odido shop te gaan. Alleen de shop is toch bijna een half uur rijden.Zijn er nog andere opties? Voicemail uit en weer aan opnieuw opstarten heeft ook niet geholpen. Groet
Hi, Ik wil graag mijn huidige extra wijzigen van Amazon Prime naar Podimo. Zodra ik een punt weghaal bij prime rekent hij automatisch 5 euro extra op mijn factuur. Ik wil helemaal geen gebruik meer maken van Prime dus dat punt omzetten naar Podimo. Kan iemand mij helpen? 😊
Ik heb nu een aantal maanden een blauwe iPhone 17 Pro Max met een data-abonnement en verzekering. Helaas heb ik mijn telefoon laten vallen en zitten er nu barsten aan zowel de voor- als achterkant. Ik vroeg me af of het mogelijk is om, wanneer ik mijn toestel opstuur voor reparatie, in plaats daarvan een nieuw of licht gebruikt toestel in de grijze kleur te ontvangen.
Ik ben in Amerika en heb op 8 maart een buitenland bundel aangeschaft voor 10 dagen met code XLP1.Werkt allemaal prima, maar nu krijg ik op de 8e dag het bericht dat mijn abonnement is verlopen en een nieuwe aan moet schaffen???. Mijn Gb's waren nog niet eens verbruikt en had nog zeker 3Gb over. Is dit een fout of word ik hier gewoon opgelicht?
N.a.v. jullie mail heb ik twee keer een sms VOUCHER gestuurd naar 1935, maar niets terug ontvangen. De spam heb ik gecontroleerd.
Ik probeer een mobile nummer naar zakelijk te krijgen.Alleen had ik mijn BSN nummer ook onzichtbaar gemaakt nu vragen ze via de mail om de juiste gegevens te mailen.Kan dit niet op een andere manier en waarom hebben ze mijn BSN nummer nodig?
Beste,Kunnen jullie de SMS welkomsberichtjes in het buitenland uitzetten?alvast bedankt,
Gisteren ben ik erachter gekomen dat ik nog steeds betaal voor Apple One via mijn abonnement bij Odido. Dit ontdekte ik toen ik naar aanleiding van het recente datalek wilde controleren hoe mijn gegevens en diensten ervoor stonden. Tot mijn verbazing zag ik dat Apple One nog steeds actief is en dat er maandelijks kosten in rekening worden gebracht.Ik heb Apple One echter tijdens de proefperiode van 3 maanden 100% stopgezet. Daarnaast is mij destijds in de winkel verteld dat de dienst alleen geactiveerd zou worden wanneer ik zelf op de link zou klikken die door Odido wordt toegestuurd. Voor zover ik weet heb ik dit niet gedaan.Hierdoor heb ik nu 9 maanden onterecht betaald. Ik wil daarom graag verzoeken om het volledige bedrag van deze 9 maanden aan mij terug te betalen, aangezien dit niet mijn fout is.Ik ben al lange tijd klant bij Odido en elk lid van mijn familie is eveneens klant bij jullie. Ik hoop daarom dat dit netjes en volledig opgelost kan worden.
Ik heb een nieuwe telefoon met verlenging met een esim. Brief wel gekregen. Qrcode gescand maar in app staat alleen mijn oude sim en kan de esim niet activeren. Hoe krijg ik de esim in de app. Telefoon al opnieuw opgestart
Vandaag ben ik in uw winkel geweest met mijn iPhone, die ik ongeveer zes maanden geleden bij Odido heb aangeschaft. Tot mijn teleurstelling ben ik zeer onbeschoft en onprofessioneel geholpen door een medewerkster, die bovendien onvoldoende inhoudelijke kennis leek te hebben over mijn situatie. Mijn toestel vertoont sinds korte tijd ernstige schermproblemen. Op advies van Odido ben ik naar de Apple Store gegaan. Daar is vorige week het scherm vervangen. Het probleem is echter niet opgelost. Bij mijn tweede bezoek heeft Apple vastgesteld dat het probleem waarschijnlijk in het moederbord zit en dat het toestel mogelijk volledig vervangen moet worden. Daarbij werd aangegeven dat ik voor de garantie bij Odido moet zijn, aangezien Odido de verkopende partij is. Mijn telefoon is pas een half jaar oud en vertoont nu al ernstige mankementen. Ik vind het onacceptabel dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd en inmiddels meerdere keren tijd kwijt ben zonder oplossing. Volgens het consumen
Ik heb nummer weergaven uit zodat ik anoniem bel. Maar nu wil ik 1x naar iemand bellen en die moet dan mijn nummer wel kunnen zien. Hoe kan ik dat doen?Ik lees op internet overal *31# en dan het 06 nummer maar dat werkt niet. En altijd aanlaten en dan overal #31# voor te zetten, is ook niet te doen. Kan iemand mij helpen. Ik bel dus anoniem, altijd en wil zo nu en dan 1x iemand bellen die mijn nummer wel ziet. Alvast bedankt!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.