Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Extra's lukt niet

• September 3, 2025
  • 11 reacties
  • 121 Bekeken

Ik wil mijn Extra’s, te weten Videoland en Amazon Prime, beëindigen. Maar ondanks dat ik lees dat mijn Extra’s te allen tijden kunnen worden beëindigd, lukt me dat niet - ook niet, nadat ik gisteren heel vriendelijk door een Odido-medewerker ben geholpen. De extra’s blijven maar terugkeren.

Wat moet ik doen, of liever: wat kunnen jullie voor me doen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

@René Gademann top, dank je wel voor het delen van de code! Ik heb meteen de bundel voor je stopgezet. Dit zie je nu ook terug in je Mijn Odido account. 

Uiteraard, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 🙌

11 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • September 4, 2025

Vanmorgen kreeg ik een bericht dat het opzeggen van Amazon Prime in elk geval gelukt is. Nu alleen Videoland nog.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5291 reacties
  • September 5, 2025

Hoi ​@René Gademann, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je je Extra's kunt stopzetten, daar geef ik je graag meer duidelijkheid over. Goed om te weten: je Extra's zijn altijd maandelijks opzeg- en aanpasbaar. Als je ze opzegt, worden ze altijd na een maand opzegtermijn stopgezet. Het zou best kunnen dat je de opzegging al erin hebt staan, maar dat het na een maand wordt stopgezet. 

Dit wil ik graag voor je checken en het desnoods ook meteen voor je stopzetten. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • September 5, 2025

Ik heb de gegevens aangevuld.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5291 reacties
  • September 8, 2025

Goedemorgen ​@René Gademann dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat het is gelukt om Amazon Prime stop te zetten. Ik zie alleen dat er nog geen stopzetting voor Videoland is verwerkt. Geen zorgen, deze ga ik meteen voor je stopzetten. Echter, moet ik hiervoor alleen een extra verificatie doen om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Zou je die met mij kunnen delen? Dan ga ik daarna meteen voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • September 8, 2025

957343

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • September 8, 2025

Ik was vergeten je alvast te bedanken. Bij dezen.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5291 reacties
  • Antwoord
  • September 8, 2025

@René Gademann top, dank je wel voor het delen van de code! Ik heb meteen de bundel voor je stopgezet. Dit zie je nu ook terug in je Mijn Odido account. 

Uiteraard, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 🙌

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • October 4, 2025

Goedemorgen, 

ik heb precies hetzelfde probleem. Ik wilde Videoland Basis stopzetten in mijn Unlimited Plus, maar moet ineens gaan betalen.

Zou u deze bij mij ook stop kunnen zetten?

Alvast bedankt.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • October 4, 2025

Ik heb hetzelfde probleem met Podimo, ik kan deze nergens stopzetten alleen aanpassen naar een nog duurder abonnement 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5291 reacties
  • October 6, 2025

Hoi ​@Rudolf076 wat gek dat je er ineens voor moet betalen, ik wil dit graag tot de bodem voor je uitzoeken! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5291 reacties
  • October 6, 2025

Hi ​@tanyapalsma dat zoek ik ook graag voor je uit! Ik zie dat je al een eigen topic hierover hebt aangemaakt. Het is niet de bedoeling om in meerdere topics te reageren of te openen over hetzelfde onderwerp. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en kunnen we iedereen zo goed mogelijk verder helpen. Een collega of ik zal zo snel mogelijk bij je terugkomen in je eigen topic!