Tijdje geleden Amazon Prime als Extra gekozen bij een unlimited abonnement. Alleen koppelen is nooit gelukt.
Ik heb caches verwijderd, van de meerdere browsers die ik heb geprobeerd op meerdere devices, maar altijd krijg ik een 'foutmelding' op de site van Amazon (zie bijlage).
Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met de service van Odido en Amazon, maar telkens de plicht van mij helpen bij de ander gelegd. Heeft iemand een idee of oplossing?
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Dacra, van harte welkom op de community. Leuk dat je Extra’s gebruikt en voor Amazon hebt gekozen! Excuses dat je nog niet verder bent geholpen door ons of Amazon. Kom je op deze pagina uit nadat je Amazon in Mijn Odido probeerde te koppelen? Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan zoek ik het met alle plezier voor je uit en dan kijk ik graag of alles goed staat en dan volgen we samen de stappen om Amazon geactiveerd te krijgen! Geef je me een seintje als je je profiel hebt ingevuld? Dan ga ik voor je aan de slag! 😊
Hoi Dacra, van harte welkom op de community. Leuk dat je Extra’s gebruikt en voor Amazon hebt gekozen! Excuses dat je nog niet verder bent geholpen door ons of Amazon. Kom je op deze pagina uit nadat je Amazon in Mijn Odido probeerde te koppelen? Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan zoek ik het met alle plezier voor je uit en dan kijk ik graag of alles goed staat en dan volgen we samen de stappen om Amazon geactiveerd te krijgen! Geef je me een seintje als je je profiel hebt ingevuld? Dan ga ik voor je aan de slag! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.