Skip to main content
Beantwoord

Aankopen via factuur lukt niet

• June 24, 2025
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goede avond mede leden van deze community!

Ik kan geen aankopen doen via mijn factuur in de Appstore of spellen die ik speel.

Nu heb ik het een en ander opgezocht en kwam er uit, dat Tele2 klanten, waaronder ik dus, geen aankopen via factuur kunnen doen in de Appstore.

Ik heb een sim kaart van Tele2, als ik bij mijn verlenging een nieuwe simkaart aanvraag, dat word dan een Odido sim kaart, is het dan wel mogelijk om  aankopen via mijn factuur te doen?

Hopelijk heeft hier iemand een antwoord op! 

Alvast bedankt en nog een fijne avond,

Remco

Beste antwoord door Steen045

Hoi Remco, superleuk dat je al sinds Tele2 bij ons bent! Goed dat je dit hier dubbelcheckt voordat je gaat verlengen. Als je je oud-Tele2 abonnement verlengt naar een Odido-abonnement dan blijf je achteraf betalen en daardoor kan je geen betalingen doen via je factuur bij ons. De oplossing is om je huidige abonnement straks op te zeggen en een nieuw abonnement aan te schaffen (met nummerbehoud).  Op die manier begin je echt met een nieuw Odido abonnement, betaal je vooraf en dan kan je je aankopen via de factuur betalen. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je huidige contract nog tot november loopt. Houd je het tot die tijd vol om je aankopen via een andere manier te betalen en heb je hiermee voldoende duidelijkheid? Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄

Hoi Marciano,

Bedankt voor je reactie. Hier ben ik echt mee geholpen! Gelukkig hoef ik niet tot november te wachten en kan ik eind juli al verlengen haha. Maar ik wacht daar nog even mee, totdat de nieuwe Iphone uit is. Dat is meestal half september ergens, als ik het goed heb. Ik houd het wel vol hoor haha Tot die tijd koop ik wel Apple Giftcards.

Groetjes Remco

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Remco, superleuk dat je al sinds Tele2 bij ons bent! Goed dat je dit hier dubbelcheckt voordat je gaat verlengen. Als je je oud-Tele2 abonnement verlengt naar een Odido-abonnement dan blijf je achteraf betalen en daardoor kan je geen betalingen doen via je factuur bij ons. De oplossing is om je huidige abonnement straks op te zeggen en een nieuw abonnement aan te schaffen (met nummerbehoud).  Op die manier begin je echt met een nieuw Odido abonnement, betaal je vooraf en dan kan je je aankopen via de factuur betalen. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je huidige contract nog tot november loopt. Houd je het tot die tijd vol om je aankopen via een andere manier te betalen en heb je hiermee voldoende duidelijkheid? Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • June 25, 2025

Hoi Marciano,

Bedankt voor je reactie. Hier ben ik echt mee geholpen! Gelukkig hoef ik niet tot november te wachten en kan ik eind juli al verlengen haha. Maar ik wacht daar nog even mee, totdat de nieuwe Iphone uit is. Dat is meestal half september ergens, als ik het goed heb. Ik houd het wel vol hoor haha Tot die tijd koop ik wel Apple Giftcards.

Groetjes Remco

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Remco, graag gedaan en superfijn om te lezen! Je kan inderdaad 4 maanden van tevoren - voor jou inderdaad eind juli - verlengen. Maar je contract loopt t/m 27 november. Daarna kan je nieuwe contract pas ingaan. Goede keuze om te wachten op de nieuwe iPhone ook! En dan komt het inderdaad helemaal goed tegen die tijd (dan is het nog ongeveer 2 maandjes gebruikmaken van Apple Giftcards). Mocht je hier nog vragen over hebben, stel ze dan gerust. Je weet me te vinden! 😊