Skip to main content
Beantwoord

Extra, hoe kom ik er af?

  • 17 July 2024
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Ik had een Prime extra, toen dat afliep heb ik met mijn domme hoofd een HBO Max extra genomen. En nu kan ik daar niet meer van af. Er is in de app alleen een 'wijzigen' optie. Uitzetten kan niet. Helemaal niet handig dus. Had ik nooooit moeten doen, is ook echt de laatste keer, wat is überhaupt de meerwaarde van deze constructie.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Frans, leuk dat je gebruik maakt van Extra's! Je kan per maand een Extra opzeggen. HBO Max eindigt voor jou op 29 juli. Daarna kan je weer kiezen voor Prime. Ik kan wel voor je kijken of ik HBO Max nu al kan stoppen en Prime voor je aanzetten? Laat het me maar weten, dan ga ik m'n best doen!

Hoi Marciano, begrijp ik je goed dat mijn hbo max extra vanzelf stopt eind van de maand? Hele opluchting dan. Ik zou anders nog steeds niet weten hoe ik dat moet doen.

Als ik rechtstreeks bij HBO Max een abbonement neem kan ik gewoon in mijn account zaken regelen. Nogmaals ik ga dat nooit meer via Odido doen, veeel te ingewikkeld.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Frans, yep, onder het kopje 'Abonnement en Instellingen’ staat dit al volgt aangegeven (zie onderstaande afbeelding). Bekijk deze pagina in Mijn Odido op de 29e ook direct even. Je zou dan een nieuwe Extra moeten kunnen kiezen. En geen zorgen, anders kan ik altijd e.e.a. voor je aanpassen hoor! Laat je het me rond de 29e weten of alles is gelukt? Ik hoop dat je tot die tijd nog leuke films en series vindt om van te genieten! 😄

 

Hoi Frans, yep, onder het kopje 'Abonnement en Instellingen’ staat dit al volgt aangegeven (zie onderstaande afbeelding). Bekijk deze pagina in Mijn Odido op de 29e ook direct even. Je zou dan een nieuwe Extra moeten kunnen kiezen. En geen zorgen, anders kan ik altijd e.e.a. voor je aanpassen hoor! Laat je het me rond de 29e weten of alles is gelukt? Ik hoop dat je tot die tijd nog leuke films en series vindt om van te genieten! 😄

 

 

Dank je wel. In de app vind je dit niet maar dus wel op de webpagina van 'mijn Odido'. Handig om te weten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Frans, geen dank! Ah, ik wist niet dat het in de app niet te zien was. De webversie is iets uitgebreider, maar ik geef het door aan de app-ontwikkelaars voor in de toekomst! 

Reageer