Skip to main content
Beantwoord

Extra stopt automatisch?

• June 16, 2025
  • 4 reacties
  • 34 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik had eind vorig jaar een 'extra" ingezet voor HBO Max waar ik zo'n klein half jaar gebruik van maakte. In mei besloot ik mijn extra om te wisselen naar Videoland. Met de nodige onduidelijkheid en de hulp van een winkelmedewerker kreeg ik dat voor elkaar. Krijg ik zonet, een maandje verder, bericht van Videoland dat ze het bericht van Odido hebben ontvangen dat ik mijn Videoland abonnement opzeg. Eh..nee?? 

Als ik mijn extra's check staat alles inderdaad uit.

Even later krijg ik mail van Odido:

welkom bij Videoland, activeer hier jouw Videoland account bij Odido.

Als ik op die link klik, krijg ik foutcode:

Helaas, je komt niet in aanmerking voor Videoland.Oeps, deze pagina zit op slot. Als eindgebruiker kan je geen Extra's beheren. Neem hiervoor contact op met de contractant.

Ontzettend verwarrend. 

Kan iemand dit verklaren?

Beste antwoord door Linda_m

Mijn vraag was eigenlijk waarom mijn Videoland account ongevraagd werd stopgezet. In de opvolgende mail van Odido stond een link waarmee ik het weer kon activeren (vandaar mijn conclusie dat het een foutje vanuit Odido was) maar die link heeft het dus helaas nooit gedaan.

Omdat ik vorige maand veel problemen had met het overzetten van deze extra (de vele wijzigingen bleek dus een systeemprobleem die mij geld hadden gekost als ik geen hulp van de Odidoshop had gezocht) riep de ongevraagde wijziging logischerwijs veel vragen op. 

Uiteindelijk zelf weer de Videoland extra aangezet wat gelukkig probleemloos lukte en we die avond verder konden met onze serie.

Rest nog wel de vraag wat er bij Odido mis was gegaan want een 'oeps sorry' bevestiging, als het om een systeemfout ging, heb ik nooit gehad.

Het geeft gewoon geen vertrouwen.

4 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5292 reacties
  • June 18, 2025

Hoi ​@Linda_m, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat dit vragen oproept, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik zie dat je je profielgegevens hebt ingevuld, dank! Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat er meerdere malen een wijziging is gemaakt in je Extra. 1 daarvan was je Videoland bundel en die was ook weer verwijderd. Ik vermoed dat je daarom de mail hebt ontvangen. Ik zie wel dat deze inmiddels weer is toegevoegd. Je kunt via je Mijn Odido account  je Videoland koppelen. Of was het inmiddels al gelukt? 

Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • June 18, 2025

Mijn vraag was eigenlijk waarom mijn Videoland account ongevraagd werd stopgezet. In de opvolgende mail van Odido stond een link waarmee ik het weer kon activeren (vandaar mijn conclusie dat het een foutje vanuit Odido was) maar die link heeft het dus helaas nooit gedaan.

Omdat ik vorige maand veel problemen had met het overzetten van deze extra (de vele wijzigingen bleek dus een systeemprobleem die mij geld hadden gekost als ik geen hulp van de Odidoshop had gezocht) riep de ongevraagde wijziging logischerwijs veel vragen op. 

Uiteindelijk zelf weer de Videoland extra aangezet wat gelukkig probleemloos lukte en we die avond verder konden met onze serie.

Rest nog wel de vraag wat er bij Odido mis was gegaan want een 'oeps sorry' bevestiging, als het om een systeemfout ging, heb ik nooit gehad.

Het geeft gewoon geen vertrouwen.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5292 reacties
  • June 19, 2025

Hi ​@Linda_m fijn dat het uiteindelijk is gelukt! Hoe, wat of waarom kan ik niet achterhalen, sorry. Als ik je die duidelijkheid kon geven, had ik dat graag gedaan. Ik kan alleen zien dat er wijzigingen zijn geweest, maar niet waarom dit is gebeurd. 

Mocht je nog andere vragen hebben. laat het dan gerust weten. De community is er voor je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • June 20, 2025

Dank voor de moeite Pharwin.