Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet

• July 9, 2025
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

ik wil graag mijn telefoonnummer koppelen aan mijn odido account maar ik krijg de melding dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander account. Kan iemand mij helpen? 

Beste antwoord door Manonrut

Hi ​@Manonrut dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad een account gekoppeld staan, waarmee al een tijdje niet mee is ingelogd. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Daarnaast zie ik ook dat je abonnement sinds 27/06/25 is stopgezet, klopt dat? Ik kan het gehele account wel voor je verwijderen, maar dan is het niet meer mogelijk om het abonnement toe te voegen, omdat deze niet meer actief is. Bij het toevoegen wordt er namelijk een sms naar het nummer gestuurd voor Tweestapsverificatie. Dat is natuurlijk niet mogelijk als het abonnement al is opgezegd. 

Wat je wel kunt doen is eventueel de inloggegevens opvragen via onze website en een nieuw wachtwoord instellen. Ik zie dat het gaat om het e-mailadres uit je profiel, alleen dan met een letter '’X'’ voor de @. Weet je om welk e-mailadres het gaat en kun je hiervoor de inloggegevens opvragen? 

Ik hoor het graag van je! 

Hoi,

Hartstikke bedankt! Ik wist niet meer dat ik dat email-adres met de letter ‘X’ had gebruikt! Ik kan hiermee verder, dankjewel!

5 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Manonrut, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je telefoonnummer in je account wilt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken. Als je deze melding te zien krijgt, staat je abonnement vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Dit zoek ik graag voor je uit! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • July 10, 2025

Hoi ​@Pharwin van Odido ,

Ik heb mijn profiel aangepast en mijn volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste cijfers van mijn IBAN ingevuld. Ik hoop dat je me hiermee verder kan helpen met het koppelen van mijn odido account.

Mvg,
Manon Rutte

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Manonrut dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad een account gekoppeld staan, waarmee al een tijdje niet mee is ingelogd. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Daarnaast zie ik ook dat je abonnement sinds 27/06/25 is stopgezet, klopt dat? Ik kan het gehele account wel voor je verwijderen, maar dan is het niet meer mogelijk om het abonnement toe te voegen, omdat deze niet meer actief is. Bij het toevoegen wordt er namelijk een sms naar het nummer gestuurd voor Tweestapsverificatie. Dat is natuurlijk niet mogelijk als het abonnement al is opgezegd. 

Wat je wel kunt doen is eventueel de inloggegevens opvragen via onze website en een nieuw wachtwoord instellen. Ik zie dat het gaat om het e-mailadres uit je profiel, alleen dan met een letter '’X'’ voor de @. Weet je om welk e-mailadres het gaat en kun je hiervoor de inloggegevens opvragen? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Hoi,

Hartstikke bedankt! Ik wist niet meer dat ik dat email-adres met de letter ‘X’ had gebruikt! Ik kan hiermee verder, dankjewel!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

​@Manonrut geen probleem, fijn dat het nu helder is geworden en dat je hiermee verder kunt! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en alvast een heel fijn weekend!