Skip to main content
Sticky

[Onderzoek] Mijn Odido app: help ons bugs te vinden

• February 27, 2024
  • 55 reacties
  • 1429 Bekeken
[Onderzoek] Mijn Odido app: help ons bugs te vinden
Toon eerste reactie

55 reacties

• is Prince of Content
  • March 1, 2026

Neem een kijkje in je Mijn Odido app en zie waar je tegenaan loopt. Schrijf dit op en help ons zoveel mogelijk bugs te vinden.

Wij zijn de Mijn Odido app aan het analyseren om te verbeteren waar mogelijk. Zie je een bug, kom je een foutje tegen of vind je dat iets beter, duidelijker of makkelijker kan? Geef het hieronder aan in een reactie en deel meteen de volgende info: telefoontype en product-combinatie (Odido Internet + TV in combinatie met Ben of Simpel Mobiel of Tele2 vast Internet + Odido/Ben/Simpel Mobiel).

Voeg zoveel mogelijk informatie toe en deel screenshots als dat kan. Wij gaan kijken hoe we deze verbeteringen dan kunnen uitvoeren zodat jullie een zo geoptimaliseerd mogelijke app in gebruik kunnen nemen. Het helpt als je de laatste versie van de app hebt geïnstalleerd. Alvast enorm bedankt!

P.s. We waarderen jullie hulp natuurlijk enorm, daarom hebben we voor degene die de best gevonden bug vindt, een leuk bedankje! 🎁

DISCLAIMER: Zorg er alsjeblieft voor dat alle eventuele persoonsgegevens of andersoortige privacygevoelige informatie verwijderd/vervaagd is in je screenshots. Zo zorgen we samen voor een nog veiligere online omgeving.

Hallo, waar ik tegen aan loop is dat het mij niet lukt om het wachtwoord voor mijn mobiele abo in de app te wijzigen. Ondanks dat ik aan de eisen voor het wachtwoord voldoe, gaat het mis bij het opslaan. De gebruikersnaam of wachtwoord zouden niet goed zijn, het wachtwoord is  hoofdlettergevoelig. Ik heb al tig keer geprobeerd om het ww te wijzigen, maar ik blijf tegen hetzelfde obstakel aanlopen. Wat gaat hier mis? Tel.meerdere keren opnieuw opgestart en de app opnieuw geinstallleerd. Telefoon Samsung A56. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • March 1, 2026

Hallo ​@ysdj 

Lukt het ook niet via de website? Iemand anders met hetzelfde probleem deed het via de website en dan wachtwoord vergeten.

• is Prince of Content
  • March 2, 2026

Bedankt voor de tip, maar ook via de website lukt het niet.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@ysdj, altijd goed om je wachtwoord regelmatig te wijzigen. Welke foutmelding krijg je precies te zien in de App en via de website? En klik je dan op 'Inloggegevens vergeten’ om vervolgens de stappen in de mail te volgen? Ik hoor het graag van je! 

• is Prince of Content
  • March 3, 2026

Bedankt voor uw reactie. Omdat het probleem zich voor bleef doen, gisteren kontakt gehad met de helpdesk. Kennelijk hebben me mensen last van het zelfde euvel. Het probleem is doorgespeeld aan een andere afdeling. Ik wacht af.

Gr.