Skip to main content

Goedemorgen, 

Als ik met mijn Tele2 gegevens inlog op mijn Odido zie ik geen 06-nummer gekoppeld. Als ik deze wil koppelen krijg ik de melding dat dit nummer reeds aan ander account gekoppeld is. Maar dat is niet zo. Hoe kan ik nu toch mijn 06-nummer koppelen? Mijn nummer is namelijk overgezet.


Alvast bedankt.

Groetjes Mariëlle 

Goedemorgen @marielvdk, van harte welkom op onze Community! Als je deze melding te zien krijgt, dan staat het nummer vermoedelijk nog gekoppeld aan een ander abonnement. Laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk met je meegekeken bij het nummer van je profiel en ik zag dat zowel je account als het nummer nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je 'm ook niet kunt koppelen. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppelt. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je nummer. Dan zou het goed moeten gaan! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Goedemorgen @marielvdk, van harte welkom op onze Community! Als je deze melding te zien krijgt, dan staat het nummer vermoedelijk nog gekoppeld aan een ander abonnement. Laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk met je meegekeken bij het nummer van je profiel en ik zag dat zowel je account als het nummer nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je 'm ook niet kunt koppelen. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppelt. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je nummer. Dan zou het goed moeten gaan! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Goedemiddag,

 

Excuses voor de vraag in dezelfde topic. Dit is wat ik als eerste zag, daarna zag ik, hoe ik zelf een bericht kon plaatsen. Dat was niet de bedoeling. Fijn dat ik zo snel geholpen ben. Ik heb opnieuw een account aangemaakt en opnieuw de app geïnstalleerd, en nu doet ie het weer!! Helemaal top. Dankjewel!!

 

Groetjes Mariëlle 


Geen probleem, kan gebeuren. Fijn dat het is gelukt Mariëlle! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😊


Reageer