Skip to main content

Hallo,

Ook hier problemen bij het koppelen. 

Bij het toevoegen van het internet+tv abonnement krijg ik de foutmelding: “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”

Met vriendelijke groeten,
Familie Puylaert

Hallo @fampuy, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen kunt samenvoegen in één account, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat alvast goed is om te weten is dat bij beide abonnementen de naam, adres en geboortedatum overeen dient te komen met elkaar om ze samen te kunnen toevoegen in één account. Nu zie ik dat de naam niet overeenkomt. Bij je mobiele abonnement staan deze intialen vermeld A.A.M. en bij je internet + TV abonnement D. De achternaam komt wel overeen. Als je wilt dat ik het bij één van de abonnementen het aanpas, zal ik een mail naar je versturen waar op je kunt reageren met een kopie van je ID-bewijs. Zodra ik die heb ontvangen, kan ik het voor je aanpassen! Of je kunt ervoor kiezen om voor je Internet + TV abonnement een apart account aan te maken. 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄


Dank je wel Pharwin! Ik zou graag de e-mail ontvangen om het ID op te sturen, zodat ik beide abonnementen kan koppelen. Dank je wel en groeten!


@fampuy Top, ik heb zojuist de mail naar je verstuurd waarop je met een kopie van je ID kunt reageren. Kun je een reactie geven in dit topic zodra je de kopie hebt verstuurd? Dan pak ik de case er zelf bij en kan ik het direct voor je aanpassen! Kun je alleen nog laten weten welke naam ik van welk abonnement kan aanpassen? Gaat het om  A.A.M. of D.? 

Ik hoor het graag van je! 


Dank je wel! De mail hebben we zojuist verstuurd. De naam zou moeten zijn A.A.M.

Groeten!


@fampuy Dank voor je reactie! Ik heb gelijk gekeken en ik zag inderdaad je mail met de kopie van je ID-bewijs voorbijkomen. De wijziging heb ik direct voor je in orde gemaakt. Alles komt nu overeen bij beide abonnementen en je kunt ze nu samenvoegen in één account! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 😊


Geweldig! Heel erg bedankt, zondag ben ik weer bij mijn moeder, dan kan ik zien of het weer helemaal werkt.

Dank je wel Pharwin!

Groeten,

Ruud


@fampuy Dank voor je reactie! Ik heb gelijk gekeken en ik zag inderdaad je mail met de kopie van je ID-bewijs voorbijkomen. De wijziging heb ik direct voor je in orde gemaakt. Alles komt nu overeen bij beide abonnementen en je kunt ze nu samenvoegen in één account! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 😊

 

Hoi Pharwin, het is helemaal gelukt hoor! Dank


@fampuy Fijn dat het is gelukt! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄


Hallo,

Heb ook problemen met het koppelen van 2 abonnementen. Heb inmiddels al 2 x telefonisch contact gehad met je collega's, maar nog steeds is het niet opgelost.

 

Groeten,

Mato

 


Hallo @Mato, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8897. Daarbij zie ik dat je een Internet + TV abonnement hebt, probeer je deze toe te voegen aan je bestaande account? Ik zie geen bijzonderheden, dus het zou gewoon moeten lukken. Welke melding krijg je te zien als je het abonnement probeert te te voegen? Probeer je het in de app of via een browser/laptop? Kun je het anders via een ander apparaat proberen om te kijken of het dan we lukt? Zo niet, dan verneem ik graag welke melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert. 

Als ik het goed begrijp, probeer je nog een ander abonnement toe te voegen? Die kom ik niet zo snel tegen. Kun je het klantnummer of telefoonnummer van dat andere abonnement in je profiel vermelden? Dan kan ik met je meekijken of alles goed staat ingesteld om het abonnemet toe te voegen. 

Ik hoor het graag van je! 


Beste Pharwin,

ten eerste bedankt voor je reactie.

Ik probeer thuis internet+ vast bellen abonnement te koppelen aan reeds bestaande Odido account gekoppeld aan mijn (mailadres en uiteraard 06****8897) 

Ik heb alles al geprobeerd, via app via browser, thuis laptop, desktop op mijn werk maar tot nu toe zonder succes. Heb ook paar x gebeld met de Odido klantenservice maar helaas nog niet opgelost. 


Goedemorgen Mato, ik heb nog eens gekeken en ik zie inderdaad niks vreemds aan je gegevens. Alles staat goed en het zou moeten werken. Welke foutmelding ontvang je precies? Als je een screenshot kan delen zou dat helemaal fijn zijn. Ik hoor het graag van je, dan laat ik het graag onderzoeken door mijn collega's van de technische afdeling! 


Goedemorgen Marciano,

 

Op mijn Odido account is allen mobiel abonnement zichtbaar.

Wat ik ook probeer  (abonnement toevoegen  of abonnement koppelen lukt het mij niet).

Als het goed is is er al een case aangemaakt en naar jullie technische dienst doorgestuurd, maar nog geen reactie gehad.

Groet,

Mato 

oAfbeelding verwijderd. Je adres was hierop zichtbaar]

of deze;

 


Hoi Mato, bdankt voor je screenshots! Ik heb de eerste verwijderd, omdat je adres zichtbaar was. Ik zie inderdaad dat mijn collega een case heeft doorgezet. Op dit moment hebben mijn collega's een verwerkingstijd van 14 dagen, maar ik hoop dat ze eerder aan jouw case toekomen: 73543622. Probeer het over een week nog eens. Mocht het dan nog niet lukken, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er al een update in jouw case is! 😊


Goedemiddag Marciano,

Inmiddels zijn we een week verder en helaas werkt het nog steeds niet.

Ik mocht je na een week weer lastig vallen dus bij deze. 😊

Ik hoor het graag van je.


Hoi @Mato, ja zeker! Ik heb de case er direct bijgepakt en ik zie dat deze nog niet is opgepakt. Niet heel verrassend, omdat de verwerkingstijd momenteel 14 dagen is, maar ik hoopte dat ze er eerder aan toe zouden komen. Ik verwacht en hoop dat ze zo na het weekend aan jouw case beginnen. Sorry dat het nog iets langer duurt, en houd me na het weekend zeker op de hoogte!


Reageer