Skip to main content

Ik kan al maanden mijn facturen niet inzien via Mijn Odido

  • 22 september 2024
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Wanneer ik inlog in mijn odidio (app en website) kan ik alleen maar nieuwe diensten koppelen, verder is de omgeving leeg. Mijn facturen gaan steeds omhoog terwijl ik niet kan zien hoe dat komt. 
klantenservice zou dit in orde maken maar het lukt nog steeds niet.
ik heb 4 telefoonnummers gekoppeld in 1 account. Hoe kan dit opgelost worden?

Uitgelichte reactie

24 september 2024

Hoi G, van harte welkom op de Community en gaaf dat je zoveel mobiele abonnementen bij ons hebt! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je vandaag nog contact hebt gehad met mijn collega. Als ik inlog via de website van Mijn Odido zie ik alle 4 de abonnementen gekoppeld staan. Is het inmiddels gelukt? Ik hoor het graag van je! ðŸ˜„

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi G, van harte welkom op de Community en gaaf dat je zoveel mobiele abonnementen bij ons hebt! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je vandaag nog contact hebt gehad met mijn collega. Als ik inlog via de website van Mijn Odido zie ik alle 4 de abonnementen gekoppeld staan. Is het inmiddels gelukt? Ik hoor het graag van je! ðŸ˜„


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 oktober 2024

Ik heb hetzelfde probleem. Kan sinds een maand ineens niets meer zien en ook geen account toevoegen. Ik kan nu ook geen facturen downloaden voor m’n aangifte. 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Inez82, gaat het om het nummer **62? Ik zie dat het om een Zakelijk abonnement gaat. De kans is aanwezig dat ik je moet vragen om contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112, maar als je je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel invult, dan kijk ik eerst graag zelf met je mee! ðŸ˜Š


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 oktober 2024
Marciano van Odido schreef:

Hi @Inez82, gaat het om het nummer **62? Ik zie dat het om een Zakelijk abonnement gaat. De kans is aanwezig dat ik je moet vragen om contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112, maar als je je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel invult, dan kijk ik eerst graag zelf met je mee! ðŸ˜Š

Ja dit is idd een zakelijk abo. Zijn in totaal 2 abonnementen. Ik heb de extra gegevens nu toegevoegd. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen