Skip to main content

Hallo.

mijn internet account krijg ik met geen mogelijkheid gekoppeld aan mijn bestaande mobiel account. Ik gok dat het te maken heeft met mijn naam zoals ik in eerdere topics ook zag.

via het begin screen krijg je de mogelijkheid om te koppelen, maar ik blijf via deze weg alleen maar terug komen op de site om je account beter te beveiligen. Als ik het via de andere route doe, krijg ik de foutmelding “ het is niet mogelijk dit nummer te koppelen”.

 

Hi @Marijt, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat jouw naam bij het Internet abonnement niet helemaal gelijk stond aan hoe jouw naam bij ons bekend was bij het mobiele abonnement. Dit heb ik nu direct voor je aangepast, zodat het helemaal gelijk staat. Zou je het koppelen weer opnieuw willen proberen? Dit zou nu zonder foutmeldingen moeten lukken! Hou je me op de hoogte? 


Hi @Marijt, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat jouw naam bij het Internet abonnement niet helemaal gelijk stond aan hoe jouw naam bij ons bekend was bij het mobiele abonnement. Dit heb ik nu direct voor je aangepast, zodat het helemaal gelijk staat. Zou je het koppelen weer opnieuw willen proberen? Dit zou nu zonder foutmeldingen moeten lukken! Hou je me op de hoogte? 

He Nora, yes thanks! Alles werkt nu naar behoren.

dank je wel 😊


Hallo @Marijt, wat fjin dat het is gelukt! Namens mijn collega Nora: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄


Reageer