Skip to main content

Hallo,

Vorige week heb ik een internet abonnement bij jullie afgenomen. Deze wil ik toevoegen aan mijn account, echter loopt ik tegen het probleem aan dat er 'te veel records' gevonden zijn.

 

Kan je helpen dit op te lossen?

 

Groeten,

Jasper

Hi Jasper, leuk dat je bij ons klant geworden bent en goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard help ik je graag bij het koppelen van je abonnement aan een Mijn Odido account. De foutmelding die je krijgt is bij ons een bekend probleem, waarvoor nog geen concrete oplossing gevonden is. Onze excuses hiervoor! Gelukkig hebben een omweg waarmee we ervoor kunnen zorgen dat je toch de mogelijkheid hebt om je abonnement te koppelen. We kunnen namelijk tijdelijk een ander IBAN instellen bij je abonnement voor Internet + TV. Mocht je daarom een extra IBAN hebben, zou je deze dan samen met jouw klantnummer voor Internet + TV (opbouw is ABC12345) willen vermelden in jouw Communityprofiel? Dit is alleen voor Odido medewerkers zichtbaar. Ik wacht je reactie af!


Hi Jasper, leuk dat je bij ons klant geworden bent en goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard help ik je graag bij het koppelen van je abonnement aan een Mijn Odido account. De foutmelding die je krijgt is bij ons een bekend probleem, waarvoor nog geen concrete oplossing gevonden is. Onze excuses hiervoor! Gelukkig hebben een omweg waarmee we ervoor kunnen zorgen dat je toch de mogelijkheid hebt om je abonnement te koppelen. We kunnen namelijk tijdelijk een ander IBAN instellen bij je abonnement voor Internet + TV. Mocht je daarom een extra IBAN hebben, zou je deze dan samen met jouw klantnummer voor Internet + TV (opbouw is ABC12345) willen vermelden in jouw Communityprofiel? Dit is alleen voor Odido medewerkers zichtbaar. Ik wacht je reactie af!

 

Hallo Sam,

 

Ik weet mijn klantnummer niet omdat ik nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van mijn bestelling. Daarom wilde ik inloggen op mijn account om te kijken wat er aan de hand is en toen kwam ik er achter dat ik niet in kan loggen.

 

In plaats daarvan heb ik mijn postcode, huisnummer en geboortedatum ingevuld + een nieuw IBAN dat gebruikt kan worden. Hopelijk is dit voldoende.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jasper


Hallo Sam,

 

Ik weet mijn klantnummer niet omdat ik nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van mijn bestelling. Daarom wilde ik inloggen op mijn account om te kijken wat er aan de hand is en toen kwam ik er achter dat ik niet in kan loggen.

 

In plaats daarvan heb ik mijn postcode, huisnummer en geboortedatum ingevuld + een nieuw IBAN dat gebruikt kan worden. Hopelijk is dit voldoende.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jasper


Hoi Jasper, bedankt voor het invullen van de overige informatie! Ik kan je zelf niet op e-mailadres en de andere gegevens vinden, maar ik ben zelf van Mobiel. Ik tag @Teresa van Odido en @Tommie van Odido om je verder te helpen. Kunnen jullie Jasper in andere systemen vinden op postocde + huisnummer of e-mailadres? 😊


@Sam van Odido @Teresa van Odido @Tommie van Odido @Marciano van Odido Goedemorgen, Ik heb tot op heden nog geen reactie ontvangen van jullie. Graag ontvang ik er zo snel mogelijk eentje van een van jullie. Alvast bedankt.


@Jasper1981 Sorry voor de late reactie, dit topic was op de verkeerde stapel terecht gekomen. 

Ik heb dit gelijk doorgezet naar mijn collega’s die hier over gaan, zodat je binnenkort toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving. 

Mocht je in de tussentijd graag iets willen inzien, laat het mij dan weten. Dan kijk ik meteen met je mee! 


@Jasper1981 Sorry voor de late reactie, dit topic was op de verkeerde stapel terecht gekomen. 

Ik heb dit gelijk doorgezet naar mijn collega’s die hier over gaan, zodat je binnenkort toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving. 

Mocht je in de tussentijd graag iets willen inzien, laat het mij dan weten. Dan kijk ik meteen met je mee! 

Hallo @Teresa van Odido, Tot nu toe heb ik nog geen reactie ontvangen, maar ik ben vooral benieuwd naar de status van mijn bestelling en of mijn e-mailadres goed doorgekomen is. Want ik heb nog geen enkele e-mail ontvangen over met bestelling. Wellicht dat jij mij daar bij kan helpen?


@Jasper1981 Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken of er al meer bekend is, maar ik zie nog geen update. Ik vermoed dat dit komt doordat de actuele verwerkingstijd is op dit moment 14 werkdagen betreft. Sorry!

Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen wijzigen of wil je iets weten? Geef het dan aan, ik kijk dan gelijk met je mee!

 

 


Reageer