Skip to main content

Hi allen,

Ik was voorheen klant bij Tele2 en had daar ook een MijnTele2-account. Sinds de overgang naar Odido kan ik echter niet inloggen op MijnOdido (of op de app) omdat de verificatie-SMS naar een nummer wordt verstuurd dat ik niet ken. Het begint met 06-81. Ik gok dat dit het oorspronkelijke nummer van mijn Tele2-simkaart was (nog van voordat ik nummerbehoud aanvroeg).

 

In ieder geval kan ik nu dus niet inloggen. Mijn vraag is of iemand ervoor kan zorgen dat de verificatie-sms wordt verzonden naar mijn eigen Odido-nummer.

Hoi Arnold, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je al sinds Tele2 bij ons bent! Ik heb direct met je meegekeken. Gaat het om het mobiele abonnement met nummer **46? Dit nummer staat namelijk helemaal nog niet aan een Mijn Odido-account gekoppeld. Er bestaat een Mijn Odido-account op het e-mailadres a**t@yahoo.com, maar deze is momenteel leeg. Er zou dus helemaal geen verificatiecode per SMS gestuurd moeten worden. Kan je nog 1 keer proberen om via de webversie van Mijn Odido in te loggen en je abonnement te koppelen? Mocht het nog niet lukken, heb je dan het volledige 06-nummer waar de verificatiecode naartoe wordt gestuurd? Deze mag je in je profiel onder Mobiel klantnummer zetten. Dan kan ik daar nog verder op zoeken! 😊


Hi Marciano, heel erg bedankt voor je reactie.

 

Nog ter extra info: hoewel ik in het verleden wel af en toe inlogte op mijnTele2, is het mij nog nooit gelukt in te loggen op mijnOdido. Telkens als ik het probeerde, liep ik tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb ooit telefonisch nog wel eens contact opgenomen met de klantenservice van Odido, en de agent die ik toen sprak heeft nog wel iets gedaan waar het probleem mee verholpen zou moeten worden, alleen ondanks zijn poging speelt het dus nog steeds.

 

Mijn eigen nummer eindigt inderdaad op 46. Dit is het nummer wat ik dagelijks gebruik en waar ik van Odido bijv ook info-smsjes op ontvang. Via de link in je berichtje heb ik nogmaals geprobeerd in te loggen, maar ik krijg opnieuw de melding dat er een sms verzonden is naar het nummer wat ik verder niet herken. Ik heb dit onbekende nummer nu in mijn profiel gezet, zodat je daar verder op kan zoeken. Bedankt voor je hulp tot zover.


Goedemorgen Arnold, bedankt voor de extra info en het toevoegen van het vreemde 06-nummer! Ik kan dit nummer helemaal niet in ons systeem vinden, dus het is zelfs geen Odido-nummer. Ik heb daarom direct een case voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij kunnen je lege Mijn Odido-account verwijderen of het 2FA 06-nummer ontkoppelen, zodat de verificatiecode naar je eigen 06-nummer wordt gestuurd. Op dit moment hebben zij een verwerkingstijd van 14 dagen, dus het kan nog een tijdje duren. Maar de kans is ook aanwezig dat ze sneller aan jouw case toekomen. Ik hoop dat laatste. Jouw casenummer is 73810492. Stuur je me over een week een reminder? Dan kijk ik graag of er toevallig al een update is in de case! 


Reageer