Skip to main content

Gister ben ik met nummerbehoud overgestapt van een Odido zakelijk abonnement, naar een Odido privé abonnement. Nu wil ik net als voorheen mijn verbruik kunnen inzien in de app, maar het lukt mij niet om het abonnement te koppelen aan mijn Odido account. 
 


Wat is er al ondernomen:

  • 4x contact gehad met de klantenservice. Diverse keren iets ontkoppeld en na een half uur nog eens geprobeerd.
  • 24 uur gewacht 
  • via de webbrowser geprobeerd 
  • geprobeerd via een ander Odido account

Ik zie diverse andere topics met hetzelfde probleem. Kan dit worden opgelost?

Dit probleem is ondertussen toch al opgelost door de klantenservice, dus het issue kan gesloten worden!


Hallo @marcovdo, welkom op onze Community en fijn dat het al is opgelost! Excuses dat we nog niet aan je topic waren toegekomen. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. Vandaar dat het soms even kan duren voordat je een reactie vanuit ons kunt verwachten. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😄


Reageer