Ik kan mijn odido internet abonnement niet koppelen aan mijn odido account. Zodra ik de laatste 5 cijfers van mijn rekening nummer invul op de website krijg ik de melding “Te veel records gevonden.” Zie de screenshot. Hoe kan dit opgelost worden?
Ik kan mijn odido internet abonnement niet koppelen aan mijn odido account. Zodra ik de laatste 5 cijfers van mijn rekening nummer invul op de website krijg ik de melding “Te veel records gevonden.” Zie de screenshot. Hoe kan dit opgelost worden?
Hoi MyCraft, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je op jouw e-mailadres een Mijn Odido-account hebt waaraan al een mobiel abonnement gekoppeld staat. Probeer je Internet aan dit bestaande account te koppelen? Zo ja, dan is er een andere reden dat je je abonnement niet kan koppelen. Je voorletters komen niet exact overeen tussen mobiel en internet. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ze gelijktrekken en dan moet het lukken om Internet te koppelen.
Heb je een 2e Mijn Odido account - dat nu nog leeg is - waaraan je Internet wil toevoegen? Dan is dit een bekend probleem waar nog aan gewerkt wordt. Een workaround is om tijdelijk een ander IBAN aan je account te koppelen. Heb je deze voor me? Als je die in je profiel zet, dan zet ik die in het systeem en zodra je je abonnement hebt toegevoegd in Mijn Odido, kan ik hem direct weer terugwijzigen. Ik hoor het graag van je!
Hoi, ik heb de kopie van mijn ID verstuurd. Ik zou graag het internet aan mijn bestaande account met mobiel willen koppelen. Er zitten nadelen aan een roepnaam blijkbaar .
Hoi, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb je 2e voorletter toegevoegd, zodat beide abonnementen op exact dezelfde naam staan. Geef het systeem 15 minuten de tijd om te verwerken en dan moet het lukken om je abonnement te koppelen. Ik hoor graag of het is gelukt!
Hoi Marciano,
het is helaas nog niet gelukt, hij geeft nogsteeds dezelfde melding.
Mvg,
Rolf Molendijk
Hoi Rolf, bedankt voor het proberen! In dat geval lopen we inderdaad tegen het bekende probleem aan. Ik kan hiervoor een case voor je doorzetten naar de technische afdeling. Echter hebben zij een verwerkingstijd en kan het een tijdje duren. We hebben een workaround waarmee het direct opgelost zou moeten zijn; tijdelijk een ander IBAN in het systeem zetten. Heb je deze voor me? Wellicht heb je zelf een 2e IBAN of van een familielid/partner? Zo ja, zet deze dan volledig in je profiel. Dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Ik heb helaas geen 2e IBAN beschikbaar. Hoelang zou de case ongeveer duren?
Hallo
Laat maar gerust weten waar je voorkeur naar uit gaat!
Hoi, zou een IBAN van een spaarrekening ook kunnen? Ik heb de IBAN van een spaarrekening aan mijn profiel toegevoegd.
Hi
Hoi, het is gelukt! Ik heb meteen de IBAN terug veranderd. Ik kan alleen mijn klantvoordeel niet koppelen omdat er al een ander internet abonnement op mijn adres staat, waarschijnlijk de vorige geannuleerde
Hi
Super! Heel fijn dat het zo geregeld wordt. Ik kijk uit naar de update :)
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.