Hallo,
Vorige week heb ik een internet abonnement bij jullie afgenomen. Deze wil ik toevoegen aan mijn account, echter loopt ik tegen het probleem aan dat er 'te veel records' gevonden zijn.
Kan je helpen dit op te lossen?
Groeten,
Jasper
Hallo,
Vorige week heb ik een internet abonnement bij jullie afgenomen. Deze wil ik toevoegen aan mijn account, echter loopt ik tegen het probleem aan dat er 'te veel records' gevonden zijn.
Kan je helpen dit op te lossen?
Groeten,
Jasper
Hi Jasper, leuk dat je bij ons klant geworden bent en goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard help ik je graag bij het koppelen van je abonnement aan een Mijn Odido account. De foutmelding die je krijgt is bij ons een bekend probleem, waarvoor nog geen concrete oplossing gevonden is. Onze excuses hiervoor! Gelukkig hebben een omweg waarmee we ervoor kunnen zorgen dat je toch de mogelijkheid hebt om je abonnement te koppelen. We kunnen namelijk tijdelijk een ander IBAN instellen bij je abonnement voor Internet + TV. Mocht je daarom een extra IBAN hebben, zou je deze dan samen met jouw klantnummer voor Internet + TV (opbouw is ABC12345) willen vermelden in jouw Communityprofiel? Dit is alleen voor Odido medewerkers zichtbaar. Ik wacht je reactie af!
Hi Jasper, leuk dat je bij ons klant geworden bent en goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard help ik je graag bij het koppelen van je abonnement aan een Mijn Odido account. De foutmelding die je krijgt is bij ons een bekend probleem, waarvoor nog geen concrete oplossing gevonden is. Onze excuses hiervoor! Gelukkig hebben een omweg waarmee we ervoor kunnen zorgen dat je toch de mogelijkheid hebt om je abonnement te koppelen. We kunnen namelijk tijdelijk een ander IBAN instellen bij je abonnement voor Internet + TV. Mocht je daarom een extra IBAN hebben, zou je deze dan samen met jouw klantnummer voor Internet + TV (opbouw is ABC12345) willen vermelden in jouw Communityprofiel? Dit is alleen voor Odido medewerkers zichtbaar. Ik wacht je reactie af!
Hallo Sam,
Ik weet mijn klantnummer niet omdat ik nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van mijn bestelling. Daarom wilde ik inloggen op mijn account om te kijken wat er aan de hand is en toen kwam ik er achter dat ik niet in kan loggen.
In plaats daarvan heb ik mijn postcode, huisnummer en geboortedatum ingevuld + een nieuw IBAN dat gebruikt kan worden. Hopelijk is dit voldoende.
Met vriendelijke groet,
Jasper
Hallo Sam,
Ik weet mijn klantnummer niet omdat ik nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van mijn bestelling. Daarom wilde ik inloggen op mijn account om te kijken wat er aan de hand is en toen kwam ik er achter dat ik niet in kan loggen.
In plaats daarvan heb ik mijn postcode, huisnummer en geboortedatum ingevuld + een nieuw IBAN dat gebruikt kan worden. Hopelijk is dit voldoende.
Met vriendelijke groet,
Jasper
Hoi Jasper, bedankt voor het invullen van de overige informatie! Ik kan je zelf niet op e-mailadres en de andere gegevens vinden, maar ik ben zelf van Mobiel. Ik tag
Ik heb dit gelijk doorgezet naar mijn collega’s die hier over gaan, zodat je binnenkort toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving.
Mocht je in de tussentijd graag iets willen inzien, laat het mij dan weten. Dan kijk ik meteen met je mee!
Ik heb dit gelijk doorgezet naar mijn collega’s die hier over gaan, zodat je binnenkort toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving.
Mocht je in de tussentijd graag iets willen inzien, laat het mij dan weten. Dan kijk ik meteen met je mee!
Hallo
Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen wijzigen of wil je iets weten? Geef het dan aan, ik kijk dan gelijk met je mee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.