Skip to main content

We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee

Welkom op onze community! @habiib 

Goed dat je dit gelijk aangeeft. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Heb je deze melding ontvangen nadat je jouw abonnementen hebt proberen te koppelen in jouw Mijn Odido? 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om met je mee te kijken, maar op basis van de postcode + huisnummer combinatie in je profiel, kom ik uit bij een opgezegd Internet + TV abonnement. Kan het kloppen dat je jouw mobiele abonnement wilt koppelen?

Laat je mij weten hoe het precies zit? Dan kijk ik meteen met je mee! 


Ja, ik wil mijn abonnement alleen aan de mobiele telefoon koppelen. Ik kamp nog steeds met hetzelfde probleem


Hoi Habiib, bedankt voor de terugkoppeling! Je gegevens staan correct, dus daar ligt het gelukkig niet aan. Het probleem is echter bekend bij onze IT-afdeling en zij werken er nog hard aan om dit te onderzoeken en op te lossen. Ik heb daarom direct een case voor je doorgezet: 73584213. Ze hebben momenteel een verwerkingstijd van 14 dagen, dus het kan even duren voordat ze aan jouw case toekomen. Ik gok dat ze wel iets eerder zijn. Probeer over een week nog eens je abonnement te koppelen. Mocht het dan nog niet lukken, laat het me dan gerust weten. Dan kijk ik graag of er een update is in jouw case. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat ze dit snel voor je oplossen! 😄


Reageer