Skip to main content

Goedemorgen,

Afgelopen weekend is mijn mobiele nummer overgezet naar mijn nieuwe E-sim van Odido. Ik kan echter mijn nieuwe abonnement niet koppelen. De oude sim was ook van Odido/T-Mobile, maar dan prepaid. Ik denk dat mijn e-mailadres nog gekoppeld is aan het andere account welke ik al heb proberen te verwijderen maar wat niet lijkt te lukken. Als ik mijn nieuwe abonnement wil koppelen dan krijg ik namelijk de melding dat er al een bestaand account is. Kan iemand mijn oude account verwijderen zodat ik een nieuwe kan aanmaken voor mijn nieuwe abonnement? 

Hallo @Niqe, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik je verhaal zo lees, vermoed ik inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0347. Daarbij zie ik inderdaad dat je account nog gekoppeld staat aan je oude PrePaid-aansluiting, waardoor het koppelen niet lukt. Ik heb zojuist alles ontkoppeld en verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Mocht het niet lukken, verneem ik graag wat je precies te zien krijgt en op welke manier je het probeert te koppelen (app/browser/desktop). 


Hallo @Niqe, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik je verhaal zo lees, vermoed ik inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0347. Daarbij zie ik inderdaad dat je account nog gekoppeld staat aan je oude PrePaid-aansluiting, waardoor het koppelen niet lukt. Ik heb zojuist alles ontkoppeld en verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Mocht het niet lukken, verneem ik graag wat je precies te zien krijgt en op welke manier je het probeert te koppelen (app/browser/desktop). 

Hoi Pharwin, het is gelukt! Dank je wel


@Niqe Fijn dat het is gelukt! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten of start een nieuw topic - de Community staat voor je klaar. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😄


Reageer