Skip to main content

Hoi,

Het lukt mij niet om mijn 06 nummer te koppelen aan mijn account na dat mijn nummer is overgezet. 

 

Hallo @Julia de Kok 

Gaat het om een nieuwe abonnement met nummerbehoud? Wat is de foutmelding die je krijgt bij het koppelen?

Indien je het abonnement wilt koppelen bij een andere abonnementen dan moeten beide abonnementen op dezelfde naam staan.


Ik krijg deze melding als ik mijn nummer wil koppelen: Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.

 

Ik had het nummer al verwijderd bij mijn vorige account en toen heb ik een nieuw account aangemaakt maar het toevoegen lukt nu niet meer 


Hoi Julia, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat je je abonnement uit het account had ontkoppeld. Echter stond het account nog wel aan het 06-nummer gekoppeld (iets dat alleen wij kunnen ontkoppelen). Ik heb je oude account zojuist verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je nieuwe abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


Goedemorgen,

 

Als ik met mijn Tele2 gegevens inlog op mijn Odido zie ik geen 06-nummer gekoppeld. Als ik deze wil koppelen krijg ik de melding dat dit nummer reeds aan ander account gekoppeld is. Maar dat heb ik niet. Hoe kan ik nu toch mijn 06-nummer koppelen? Mijn nummer is namelijk overgezet.
Alvast bedankt.

Groetjes Mariëlle 


Goedemorgen @marielvdk, welkom op onze Community! Ik zie dat je al een eigen topic over dit onderwerp hebt aangemaakt. Het is niet de bedoeling om meerdere topics over hetzelfde onderwerp aan te maken of te reageren in een topic over hetzelfde onderwep, als je al een eigen topic hebt. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier wordt het onoverzichtelijk voor ons. Om het overzichtelijk te houden willen we graag dat vragen over hetzelfde onderwerp in één topic blijven. Ik zal zo snel mogelijk bij je terugkomen in je eigen topic! 


Reageer