Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app (en op de laptop), maar het lukt niet. Het geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."
Ik heb recent een contractovername gedaan. Ik kan in mijn oude account ook niks inzien.
Beste antwoord door Sam van Odido
Goedemorgen Valeria, fijn om te lezen dat het gelukt is met de contractovername! Uiteraard ga ik je helpen bij het opnieuw koppelen van je abonnement aan Mijn Odido. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en heb het oude klantnummer losgekoppeld van je account. Het zou nu weer mogelijk moeten zijn om het abonnement toe te voegen aan je Mijn Odido omgeving. Laat je mij weten of dit lukt?
Goedemorgen Valeria, fijn om te lezen dat het gelukt is met de contractovername! Uiteraard ga ik je helpen bij het opnieuw koppelen van je abonnement aan Mijn Odido. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en heb het oude klantnummer losgekoppeld van je account. Het zou nu weer mogelijk moeten zijn om het abonnement toe te voegen aan je Mijn Odido omgeving. Laat je mij weten of dit lukt?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.