Skip to main content
Beantwoord

Probleem met koppelen na contractovername

  • 8 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app (en op de laptop), maar het lukt niet. Het geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." 

 

Ik heb recent een contractovername gedaan. Ik kan in mijn oude account ook niks inzien.

Beste antwoord door Sam van Odido

Goedemorgen Valeria, fijn om te lezen dat het gelukt is met de contractovername! Uiteraard ga ik je helpen bij het opnieuw koppelen van je abonnement aan Mijn Odido. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en heb het oude klantnummer losgekoppeld van je account. Het zou nu weer mogelijk moeten zijn om het abonnement toe te voegen aan je Mijn Odido omgeving. Laat je mij weten of dit lukt? 

Bekijk origineel

1 reactie

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 292 reacties
  • Antwoord
  • 9 oktober 2024

Goedemorgen Valeria, fijn om te lezen dat het gelukt is met de contractovername! Uiteraard ga ik je helpen bij het opnieuw koppelen van je abonnement aan Mijn Odido. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en heb het oude klantnummer losgekoppeld van je account. Het zou nu weer mogelijk moeten zijn om het abonnement toe te voegen aan je Mijn Odido omgeving. Laat je mij weten of dit lukt? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen