Hallo,
Ook hier problemen bij het koppelen.
Bij het toevoegen van het internet+tv abonnement krijg ik de foutmelding: “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”
Met vriendelijke groeten,
Familie Puylaert
Hallo
Laat maar gerust weten wat je zou willen!
Dank je wel Pharwin! Ik zou graag de e-mail ontvangen om het ID op te sturen, zodat ik beide abonnementen kan koppelen. Dank je wel en groeten!
Ik hoor het graag van je!
Dank je wel! De mail hebben we zojuist verstuurd. De naam zou moeten zijn A.A.M.
Groeten!
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!
Geweldig! Heel erg bedankt, zondag ben ik weer bij mijn moeder, dan kan ik zien of het weer helemaal werkt.
Dank je wel Pharwin!
Groeten,
Ruud
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!
Hoi Pharwin, het is helemaal gelukt hoor! Dank
Hallo,
Heb ook problemen met het koppelen van 2 abonnementen. Heb inmiddels al 2 x telefonisch contact gehad met je collega's, maar nog steeds is het niet opgelost.
Groeten,
Mato
Hallo
Als ik het goed begrijp, probeer je nog een ander abonnement toe te voegen? Die kom ik niet zo snel tegen. Kun je het klantnummer of telefoonnummer van dat andere abonnement in je profiel vermelden? Dan kan ik met je meekijken of alles goed staat ingesteld om het abonnemet toe te voegen.
Ik hoor het graag van je!
Beste Pharwin,
ten eerste bedankt voor je reactie.
Ik probeer thuis internet+ vast bellen abonnement te koppelen aan reeds bestaande Odido account gekoppeld aan mijn (mailadres en uiteraard 06****8897)
Ik heb alles al geprobeerd, via app via browser, thuis laptop, desktop op mijn werk maar tot nu toe zonder succes. Heb ook paar x gebeld met de Odido klantenservice maar helaas nog niet opgelost.
Goedemorgen Mato, ik heb nog eens gekeken en ik zie inderdaad niks vreemds aan je gegevens. Alles staat goed en het zou moeten werken. Welke foutmelding ontvang je precies? Als je een screenshot kan delen zou dat helemaal fijn zijn. Ik hoor het graag van je, dan laat ik het graag onderzoeken door mijn collega's van de technische afdeling!
Goedemorgen Marciano,
Op mijn Odido account is allen mobiel abonnement zichtbaar.
Wat ik ook probeer (abonnement toevoegen of abonnement koppelen lukt het mij niet).
Als het goed is is er al een case aangemaakt en naar jullie technische dienst doorgestuurd, maar nog geen reactie gehad.
Groet,
Mato
oAfbeelding verwijderd. Je adres was hierop zichtbaar]
of deze;
Hoi Mato, bdankt voor je screenshots! Ik heb de eerste verwijderd, omdat je adres zichtbaar was. Ik zie inderdaad dat mijn collega een case heeft doorgezet. Op dit moment hebben mijn collega's een verwerkingstijd van 14 dagen, maar ik hoop dat ze eerder aan jouw case toekomen: 73543622. Probeer het over een week nog eens. Mocht het dan nog niet lukken, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er al een update in jouw case is!
Goedemiddag Marciano,
Inmiddels zijn we een week verder en helaas werkt het nog steeds niet.
Ik mocht je na een week weer lastig vallen dus bij deze.
Ik hoor het graag van je.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.