Hallo @fampuy, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen kunt samenvoegen in één account, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat alvast goed is om te weten is dat bij beide abonnementen de naam, adres en geboortedatum overeen dient te komen met elkaar om ze samen te kunnen toevoegen in één account. Nu zie ik dat de naam niet overeenkomt. Bij je mobiele abonnement staan deze intialen vermeld A.A.M. en bij je internet + TV abonnement D. De achternaam komt wel overeen. Als je wilt dat ik het bij één van de abonnementen het aanpas, zal ik een mail naar je versturen waar op je kunt reageren met een kopie van je ID-bewijs. Zodra ik die heb ontvangen, kan ik het voor je aanpassen! Of je kunt ervoor kiezen om voor je Internet + TV abonnement een apart account aan te maken.
Laat maar gerust weten wat je zou willen!
Dank je wel Pharwin! Ik zou graag de e-mail ontvangen om het ID op te sturen, zodat ik beide abonnementen kan koppelen. Dank je wel en groeten!
@fampuy Top, ik heb zojuist de mail naar je verstuurd waarop je met een kopie van je ID kunt reageren. Kun je een reactie geven in dit topic zodra je de kopie hebt verstuurd? Dan pak ik de case er zelf bij en kan ik het direct voor je aanpassen! Kun je alleen nog laten weten welke naam ik van welk abonnement kan aanpassen? Gaat het om A.A.M. of D.?
Ik hoor het graag van je!
Dank je wel! De mail hebben we zojuist verstuurd. De naam zou moeten zijn A.A.M.
Groeten!
@fampuy Dank voor je reactie! Ik heb gelijk gekeken en ik zag inderdaad je mail met de kopie van je ID-bewijs voorbijkomen. De wijziging heb ik direct voor je in orde gemaakt. Alles komt nu overeen bij beide abonnementen en je kunt ze nu samenvoegen in één account!
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!
Geweldig! Heel erg bedankt, zondag ben ik weer bij mijn moeder, dan kan ik zien of het weer helemaal werkt.
Dank je wel Pharwin!
Groeten,
Ruud
@fampuy Dank voor je reactie! Ik heb gelijk gekeken en ik zag inderdaad je mail met de kopie van je ID-bewijs voorbijkomen. De wijziging heb ik direct voor je in orde gemaakt. Alles komt nu overeen bij beide abonnementen en je kunt ze nu samenvoegen in één account!
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!
Hoi Pharwin, het is helemaal gelukt hoor! Dank
@fampuy Fijn dat het is gelukt! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!