Skip to main content

Een maand geleden ben ik van een prive naar zakelijk abonnement overgegaan met nummerbehoud. Ik heb een nieuwe account aangemaakt maar ik kan mijn abonnement niet koppelen want ik krijg een melding dat mijn abonnement al gekoppeld is aan een account ( die oude, prive waarschijnlijk) Wat kan ik hiermee doen? Hoe kan ik mijn abonnement bij een account ontkoppelen en bij de nieuwe koppelen? 

 

Welkom op onze community! @AnnaMiazga 

Goed dat je dit navraagt, ik vermoed inderdaad dat jouw Mijn Odido nog gekoppeld staat aan je oude abonnement. Ik los dit graag voor je op, zodat je toegang hebt tot jouw gegevens!

Wil je jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen met je meekijken! 

Geef je mij een seintje als je zover bent?


Dag Teresa, bedankt voor je reactie. Ik heb gewilde gegevens toegevoegd aan mijn profiel. 


@AnnaMiazga Super bedankt! 

Ik heb de koppeling meteen ongedaan gemaakt en het account verwijderd. Wil je opnieuw een account aanmaken? Ik weet zeker dat het nu moet lukken! 

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag! 


@AnnaMiazga Super bedankt! 

Ik heb de koppeling meteen ongedaan gemaakt en het account verwijderd. Wil je opnieuw een account aanmaken? Ik weet zeker dat het nu moet lukken! 

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag! 

 

Super bedankt Teresa! Het is allemaal gelukt! 
Een fijne dag verder! 


Geweldig, ik ben blij dat het is gelukt. Ik wens jou ook een fijne dag verder! 😀 @AnnaMiazga 


Reageer