Goedemiddag, Ik heb afgelopen week een abonnement besteld en vandaag heb ik de sim in mijn mobiel gezet. Ik kan nu gewoon gebruik maken van 4g/5g, maar in mijn odido app kan ik mijn abonnement niet koppelen. Ik heb nu dus geen inzicht in mijn gebruik. Wanneer ik in de app probeer: bestaand abbonement koppelen krijg ik de volgende melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." Mijn vorige sim kaart was ook van odido en die had ik in deze app gekoppeld, maar ik kan deze nu niet meer beheren (alsin hij is niet meer terug te vinden in de app) en ik kan ook nergens de optie abonnement verwijderen vinden in de app, kunnen jullie me hiermee helpen?
Hoi Ardwest, van harte welkom op de Community! Aan de foutmelding te zien staat er een oud account gekoppeld aan je 06-nummer. Deze kan ik voor je verwijderen, zodat je 'm daarna kan koppelen in Mijn Odido. Voeg je je 06-nummer toe aan je profiel? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Hoi
Hoi Ardwest, geen dank! Dit kan onder het kopje 'Klantnummer’. Je 06-nummer of je klantnummer (start met 1.xxx) zijn allebei goed. Er staat nu een nummer met 22 in. Lukt het zo om 'm te vinden en in te vullen?
Ik heb nu mijn klantnummer in mijn 06 nummer veranderd, zonder de 06 ervoor als dat is wat je bedoelde
Lukt het nu wel
Hallo
Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je!
Hallo
Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je!
Hoi
Goedemorgen Ard, wat fijn om te lezen dat het inmiddels gelukt is. Namens mijn collega's Pharwin en Marciano, graag gedaan! Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.