Skip to main content

Goedemiddag, Ik heb afgelopen week een abonnement besteld en vandaag heb ik de sim in mijn mobiel gezet. Ik kan nu gewoon gebruik maken van 4g/5g, maar in mijn odido app kan ik mijn abonnement niet koppelen. Ik heb nu dus geen inzicht in mijn gebruik. Wanneer ik in de app probeer: bestaand abbonement koppelen krijg ik de volgende melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." Mijn vorige sim kaart was ook van odido en die had ik in deze app gekoppeld, maar ik kan deze nu niet meer beheren (alsin hij is niet meer terug te vinden in de app) en ik kan ook nergens de optie abonnement verwijderen vinden in de app, kunnen jullie me hiermee helpen? 

Hoi Ardwest, van harte welkom op de Community! Aan de foutmelding te zien staat er een oud account gekoppeld aan je 06-nummer. Deze kan ik voor je verwijderen, zodat je 'm daarna kan koppelen in Mijn Odido. Voeg je je 06-nummer toe aan je profiel? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! 😄


Hoi @Marciano van Odido , bedankt voor je reactie ik denk inderdaad dat dat het probleem is. Ik zie echter geen optie om mijn 06 nummer toe te voegen aan mijn profiel?


Hoi Ardwest, geen dank! Dit kan onder het kopje 'Klantnummer’. Je 06-nummer of je klantnummer (start met 1.xxx)  zijn allebei goed. Er staat nu een nummer met 22 in. Lukt het zo om 'm te vinden en in te vullen?


Ik heb nu mijn klantnummer in mijn 06 nummer veranderd, zonder de 06 ervoor als dat is wat je bedoelde 


Lukt het nu wel @Marciano van Odido ?

 


Hallo @Ardwest, ik neem het stokje even over van mijn collega! Het lukt nu inderdaad wel en ik heb je 06-nummer gevonden. Je account en nummer stonden nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 


Hallo @Ardwest, ik neem het stokje even over van mijn collega! Het lukt nu inderdaad wel en ik heb je 06-nummer gevonden. Je account en nummer stonden nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 

 

Hoi @Pharwin van Odido het is nu gelukt inderdaad, bedankt voor jullie hulp!


Goedemorgen Ard, wat fijn om te lezen dat het inmiddels gelukt is. Namens mijn collega's Pharwin en Marciano, graag gedaan! Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. 


Reageer