Skip to main content

Hallo, ik probeer mijn abonnement te koppelen in de app maar dat lukt niet omdat ik steeds de foutmelding krijg dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander account. 

Ik zou alleen niet weten aan welk account dit is. Ik heb onlangs wel het contract van mijn vader overgenomen, maar die heeft het account al van zijn app verwijderd.

Goedemorgen @Felicia Tan, van harte welkom op onze Community! Fijn dat je het contract op je eigen naam hebt gezet, ik kijk met alle liefde mee naar een oplossing! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat het abonnement inmiddels op jouw naam staat en niet meer op je vaders naam. Echter, zie ik dat het overzetten van het account niet helemaal goed is gegaan. Het account staat namelijk nog gekoppeld aan het oude/inactieve abonnement. Vandaar dat je ook deze melding krijgt. Geen zorgen, ik heb direct alles verwijderd en ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het goed moeten staan en kun je van alles weer inzien van je abonnement! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Goedemorgen @Felicia Tan, van harte welkom op onze Community! Fijn dat je het contract op je eigen naam hebt gezet, ik kijk met alle liefde mee naar een oplossing! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat het abonnement inmiddels op jouw naam staat en niet meer op je vaders naam. Echter, zie ik dat het overzetten van het account niet helemaal goed is gegaan. Het account staat namelijk nog gekoppeld aan het oude/inactieve abonnement. Vandaar dat je ook deze melding krijgt. Geen zorgen, ik heb direct alles verwijderd en ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het goed moeten staan en kun je van alles weer inzien van je abonnement! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

 

Ja het is nu gelukt! Heel erg bedankt! 


Hoi Felicia, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Pharwin. Jij ook bedankt voor de terugkoppeling en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je! 😎


Reageer