Skip to main content

Hoi,

Ik ben eind augustus overgestapt naar Odido met nummerbehoud. Nou kan ik de simkaart en het abonnement netjes gebruiken vanaf toen alleen krijg ik mijn abonnement niet aan mijn Odido account gekoppeld. Als ik mijn bestaande abonnement wil koppelen staat er:
“Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.” 
Ik heb inmiddels dus ook al een nieuw account aangemaakt en de ander verwijderd, echter blijf ik toch deze melding krijgen. 
Ik zou hier heel graag mee geholpen worden!! Alvast bedankt. 

Groetjes Dion
 

 

Goedemorgen Dion, van harte welkom op de Community! Ik zie dat er een klein foutje in je geboortedatum staat. Wil je deze in je profiel aanpassen? Dan staat je profiel correct ingevuld. Ik heb alvast gekeken en ik zie inderdaadd dat je 06-nummer nog gekoppeld staat aan een oud abonnement en Mijn Odido-account op e-mailadres d***6@live.nl. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je mobiele abonnement op je nieuwe Mijn Odido-account met e-mailadres d***6@hotmail.com te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


Reageer