Skip to main content

Ik ben onlangs overgestapt naar Odido voor internet + TV, omdat ik al een mobiel abonnement had bij Odido. Sinds ik gebruik heb gemaakt van de overstapservice kan ik mijn mobiele data niet meer gebruiken, en wanneer ik probeer om het bestaande mobiele abonnement te koppelen in mijn Odido krijg ik de foutmelding:

“Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder ‘m dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.“

 

Voor zover ik weet heb ik geen ander account bij Odido. Is het mobiele abonnement dat ik heb per ongeluk opgezegd?

 

Alvast bedankt voor de hulp! 

Welkom op onze community! @Marco Meijer 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je toegang krijgt tot jouw Mijn Odido omgeving! 😀

Wil je jouw 06-nummer nog toevoegen aan je community profiel? Dan kan ik gelijk voor je aan de slag! 


Hoi Teresa,

Fijn! Ik heb het onder mobiel klantnummer toegevoegd aan mijn profiel.

 


Goedemorgen Marco, bedankt voor het toevoegen van de informatie in je profiel! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je mobiele abonnement niet opgezegd is. Geen zorgen dus! Wel zie ik dat je abonnement bij ons op de achtergrond gekoppeld staat aan jouw e-mailadres, maar omdat je aangeeft dat je de gegevens niet in kan zien heb ik het abonnement voor je ontkoppeld. Zou je het nu nogmaals willen proberen? Mocht je opnieuw tegen problemen aanlopen, wil je mij dan laten weten welke foutmelding je krijgt? Ik wacht je reactie af en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!


Goedemorgen Marco, bedankt voor het toevoegen van de informatie in je profiel! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je mobiele abonnement niet opgezegd is. Geen zorgen dus! Wel zie ik dat je abonnement bij ons op de achtergrond gekoppeld staat aan jouw e-mailadres, maar omdat je aangeeft dat je de gegevens niet in kan zien heb ik het abonnement voor je ontkoppeld. Zou je het nu nogmaals willen proberen? Mocht je opnieuw tegen problemen aanlopen, wil je mij dan laten weten welke foutmelding je krijgt? Ik wacht je reactie af en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Hoi Sam,

Het probleem is opgelost, dank je wel! Ik zie het mobiele abonnement nu in mijn Odido. Mobiele data werkte niet omdat er een netwerkpunt op mijn telefoon ontbrak, waarschijnlijk omdat ik recent naar Amerika ben geweest. Misschien is deze na terugkomst in Nederland uitgeschakeld. Mobiele data werkt in ieder geval ook weer.


Hallo @Marco Meijer, fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Sam: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄


Reageer