Skip to main content

Ik wil na aanvraag tv/internet en activeren mijn odido ook mijn ben abonnement koppelen.

Krijg de melding dat het niet mogelijk is.

Hallo @Klako 

Je Ben abonnement meld je aan voor klantvoordeel in de Ben app, het Ben abonnement zal dan automatisch in je Odido account verschijnen.


Hoi Klako, welkom op de Community en gaaf dat je zowel Ben mobiel als Odido Internet + TV hebt! Je Ben abonnement kan inderdaad niet aan Mijn Odido gekoppeld worden. Ben kan alleen via Ik Ben gekoppeld worden. Meld je zoals @Waqqas zegt inderdaad wel aan voor Klantvoordeel! 😄


Hoi Klako, welkom op de Community en gaaf dat je zowel Ben mobiel als Odido Internet + TV hebt! Je Ben abonnement kan inderdaad niet aan Mijn Odido gekoppeld worden. Ben kan alleen via Ik Ben gekoppeld worden. Meld je zoals @Waqqas zegt inderdaad wel aan voor Klantvoordeel! 😄

 

Mijn abo gaat 19/11 in.  Tot dan wachten met aanmelden voor klantvoordeel neem ik aan.

Klopt dat? @Marciano van Odido 

 

Btw bedankt voor de snelle antwoorden. 


Goedemorgen Klako, geen dank! En ah, duidelijk. Dan kan je je inderdaad aanmelden zodra je abonnement op 19 november van start is gegaan! Laat je het ons weten of alles straks is gelukt? 😊


Reageer